Trek aandacht met uw eigen direct mail campagne

Wilt u graag een direct mail campagne houden dat respons oplevert? Met de Mini Out of the Box kunt u de doelgroep op een persoonlijke manier benaderen. Het hoofddoel van een direct mail campagne is natuurlijk om de doelgroep zo gericht mogen aan te kunnen spreken. De Mini Out of the Box vormt een effectieve en efficiënte manier om uw boodschap over te brengen naar de ontvanger. Deze manier van campagne voeren is persoonlijk, tastbaar en wordt gezien als waardevol en effectief, omdat de boodschap rechtstreeks gericht wordt aan een consument of bedrijf.

Mini Out of the Box
De Mini Out of the Box bestaat uit een envelop, waarbij na het uitschuiven van de inlegkaart vier kleine kubusjes uit springen. Zowel de envelop als de kleine kubusjes kunt u naar eigen wens vormgeven naar uw boodschap. Deze creatieve oplossing kunt u inzetten voor uw direct mail campagne.

Het voordeel van direct mailing is dat het persoonlijk is. Zowel de envelop, als de kubusjes en het inlegkaartje zijn volledig tot in detail aan te passen. Door deze persoonlijke eigenschappen zal de ontvanger zich meer aangesproken voelen.

Een voorbeeld is de Mini Out of the Box die ingezet is als direct mail campagne door Elis. Zij gebruiken deze direct mail om informatie te delen over hun nieuwste service Pest Control. Zoals u kunt zien hebben zij zowel de envelop als de inlegkaart en kubusjes volledig gepersonaliseerd. Hierdoor kan er veel meer informatie overgebracht worden.

Bent u nieuwsgierig naar de product details of meer informatie over de Mini Out of the Box? Neem dan een kijkje op de Mini Out of the Box pagina. Bent u geïnteresseerd in andere Pop up kubussen? Neem dan een kijkje op de verzamelpagina van de Pop up Kubussen. Of, indien u nog geen idee heeft wat voor soort kaart u zou willen voor uw doel, neem een kijkje op de algemene pagina waarop alle direct mail producten vermeld staan.