Case Direct Mailing Pop Up Huisje

Het Leger des Heils is er voor mensen zonder helper. Iedereen kan een beroep doen op Leger des heils, ongeacht hun achtergrond of levensovertuiging. De aanpak van het Leger des Heils kenmerkt zich door een cliëntgerichte houding. De zorg die het Leger des Heils verschaft sluit aan bij de behoefte van de klant. En onze producten sluiten op hun beurt weer aan op de boodschap van het Leger des Heils: “Onze deur staat open” is het centrale element in het ontwerp ontwikkelt door Tree-Trunk. Er is geen beter direct mail product dan het Pop up Huisje om deze boodschap te verkondigen.

Het Pop up Huisje is en creatieve direct mail, die past bij verschillende communicatie-uitingen. Naast de uiting “Onze deur staat open” die gebruikt is door het Leger des Heils, past de opvallende direct mail ook bij een verhuisbericht, de opening van een nieuw filiaal of informatie over bijvoorbeeld de huizenmarkt of hypotheken. Het gehele huisje kan worden vormgegeven naar uw wensen en boodschap. De vorm van deze creatieve direct mail doet niets af aan het verassingseffect; ook het Pop up Huisje is een springende kaart, net als de andere varianten van de Pop up Kubus.

Een creatieve direct mail iets voor u?

Wilt u een verhuizing bekend maken, of heeft u een andere communicatieboodschap die perfect past bij deze creatieve direct mail? Laat u informeren en vraag vrijblijvend een offerte aan. Wilt u het effect van het Pop up Huisje als creatieve direct mail eerst live ervaren? Vraag dan een gratis sample pakket aan. Benieuwd naar al onze opvallende en creatieve direct mail? Neem dan eens een kijkje op de direct mail overzicht pagina. Wanneer u vragen heeft of u advies wilt over welk direct mailing product het best past bij uw communicatieboodschap, neem dan contact op met één van onze medewerkers. Zij beantwoorden graag uw vragen en denken met u mee om een succesvolle en creatieve mailing op te zetten.