Onze Muziekkaart is een bijzonder direct mail product. Verzekeringsmaatschappij Centraal Beheer stuurde hem om hun nieuwe hypotheek onder de aandacht te brengen. In deze blog lees je hoe zij de kaart hebben vormgegeven en welke keuzes zij hebben gemaakt.
Onze Muziekkaart is een bijzonder direct mail product, omdat je het gehoor bij de beleving betrekt. In de kaart zit een geluidschip verwerkt die geactiveerd wordt wanneer de kaart in een hoek van 90 graden geopend wordt. Wanneer de ontvanger de kaart opent, wordt hij of zij daardoor meteen verrast door het geluid. De verzekeringsmaatschappij koos als geluidsfragment voor een cover van Rene Froger van ‘Een eigen huis’.
Centraal Beheer koos voor onze A5 kaart in drieluik variant zodat zij veel ruimte hadden om hun boodschap over te brengen. Zij hebben de groene kleur van hun huisstijl volledig doorgevoerd in de kaart. Deze hebben zij aangevuld met een illustratie van een muziekband die de muziek ondersteunde.
Naast de A5 Muziekkaart hebben wij nog twee andere formaten. Dit is een A6 formaat en een vierkante formaat van 147 x 147 mm. Andere formaten zijn ook mogelijk op aanvraag. Verder hebben wij naast de drieluik variant ook een pop-up variant. Wat betreft het geluid kunt u 17 of 34 seconden aan geluid op de Muziekkaart zetten. Dit is afhankelijk van de kwaliteit van het geluid. Hierbij kunt u kiezen uit onze database aan geluiden, of kunt u een eigen boodschap inspreken. Ook kunnen wij geluid en een ingesproken bericht mixen tot één geluidsfragment.
Heeft u na het lezen van deze blog interesse gekregen in de Muziekkaart als direct mail? Vraag dan gratis een offerte of sample box aan. Voor meer informatie over de Muziekkaart kunt u contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee. Twijfelt u of deze direct mailing geschikt is voor uw boodschap? Kijk dan vooral nog even bij onze andere direct mail producten.