Deel bijzonder nieuws met de ChangeCard

In opdracht van Bengelmedia heeft LocoMail een ChangeCard geproduceerd voor Accord uitzendbureau. Een originele manier om je klanten te bereiken via direct mail. Een ChangeCard is perfect voor het delen van bijzonder nieuws. Doordat er een wissel is van beelden kunt u bijvoorbeeld een oude en nieuwe situatie weergeven door middel van de twee beelden. Als de kaart wordt geopend, ziet u eerst de oude situatie. Door aan de Gordijnkaart te trekken ziet u langzamerhand de nieuwe situatie verschijnen. In het voorbeeld van Accord is de ChangeCard ingezet om hun nieuwe logo te onthullen. Als de kaart wordt geopend is het oude logo te zien met de tekst: Accord introduceert het nieuwe logo, spannend! Als er vervolgens aan de kaart wordt getrokken verschijnt het nieuwe logo. Zo worden klanten eraan herinnerd hoe het oude logo er ook al weer uit zag en zien ze direct op welke manieren het nieuwe logo een verbetering is.

ChangeCard-Bengelmedia

Selfmailer

Wat deze ChangeCard extra speciaal maakt is dat het een Selfmailer is. Dat betekent dat de adresgegevens op de buitenkant van de kaart kunnen worden gedrukt, waardoor er geen envelop nodig is. Daarnaast is de lichtgewicht kaart maar 24 gram waardoor wij gunstige portokosten kunnen aanbieden! Mocht u toch liever een envelop wensen dan kunnen wij u ook hier in voorzien. De envelop kan, net als de ChangeCard, in full colour worden bedrukt maar ook een standaard envelop behoort tot de mogelijkheden.

Geïnteresseerd?

Bent u ook opzoek naar een originele direct mail waarmee u nieuws bekend wilt maken zoals een verhuizing, nieuwe huisstijl of introductie van een nieuw product? Kies dan voor de Gordijnkaart! De perfecte direct mail als u de ontvanger wilt verrassen! Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid aan om een gratis sample of een vrijblijvende offerte aan te vragen voor een opvallende mailing.

LocoMail is al ruim 12 jaar een ontwikkelaar en producent van opvallende direct mail. De creatieve oplossingen van LocoMail kenmerken zich door het unieke verrassingseffect. Door te kiezen voor een opvallende mailing valt u gegarandeerd op bij uw klant.