Zakelijke mailings met impact die uw boodschap versterken!

Bent u opzoek naar een partner voor zakelijke mailing of andere direct mail doeleinden? Zoek niet verder! Elk product van LocoMail heeft een opvallende vorm, feature of verrassingseffect, waardoor uw boodschap écht opvalt. Uit de praktijk blijkt dat het verrassingseffect zorgt voor een unieke reactie en sterkere klantrelatie. De response op uw zakelijke mailing is aantoonbaar hoger vergeleken met een digitaal bericht of een regulier poststuk.

We bieden een breed assortiment aan van opvallende direct mailings, zoals springende kubussen en selfmailers, die gegarandeerd positieve reacties opleveren. Onze producten zijn ideaal voor productintroducties, evenementuitnodigingen of eindejaarsmailings.


Waarom kiezen voor LocoMail?

  • Meer dan 20 jaar ervaring: 

LocoMail is uw partner in het ontwikkelen van unieke en opvallende direct mail. In de afgelopen twee decennia hebben wij zowel kleine als grote bedrijven, waaronder KLM en Coolblue voorzien van unieke mailings.

  • Onderscheid u in een digitaal tijdperk: 

In een wereld vol digitale berichten, maakt u juist het verschil met fysieke mail. Maar liefst 56% van de ontvangers van zakelijke mail bekijkt de inhoud aandachtig, vergeleken met slechts 7% bij e-mails – een aanzienlijk verschil.

  • Kleine oplages, snelle levering: 

U kunt al vanaf 20 stuks unieke mailings realiseren. Daarnaast bieden wij zeer snelle levertijden en voordelige portokosten, zowel binnen als buiten Nederland.


Al vele mooie partners gingen u voor!

Logo's van partijen waar LocoMail een mailing voor heeft mogen maken

GIF van de Cadeaukaart van Coolblue in de vorm van een Pop-up Kubus op de cadeaubonnen verpakkingen pagina

Pop-up mailing: dé direct mailing

We hebben een ruim assortiment aan direct mailings, maar de onbetwiste nummer één is de pop-up mailing. Deze producten zijn ideaal voor zakelijke mailings, communicatiedoeleinden en marketingpromoties.

Wij bieden verschillende uitvoeringen van ons product aan, waaronder een Pop-up Huisje en een Mega Out of the Box. Deze producten kunnen ook als pennenhouder worden gebruikt, waardoor ze niet alleen geschikt zijn voor verzending, maar ook functioneel zijn op het bureau van de ontvanger. Een win-win situatie!


Bekijk onze populaire cases:

Een slim voorbeeld van een eindejaarsmailing met effect!
Blog Case Laatst toegevoegd

Een slim voorbeeld van een eindejaarsmailing met effect!

Een slim voorbeeld van een eindejaarsmailing met effect! Een sterke boodschap hoeft niet uitgebreid te zijn. Dat liet GO4SAFETY zien...
Lees verder
Wat is de ROI van direct mail? 3 manieren om effect te meten!
Blog Laatst toegevoegd

Wat is de ROI van direct mail? 3 manieren om effect te meten!

Wat is de ROI van direct mail? 3 manieren om effect te meten! Direct mail is terug van nooit weggeweest....
Lees verder
Strategisch communiceren met impact: Turning Card als drager van jaardoelen
Case Laatst toegevoegd

Strategisch communiceren met impact: Turning Card als drager van jaardoelen

Strategisch communiceren met impact: Turning Card als drager van jaardoelen Hoe zorg je ervoor dat strategische plannen voor het nieuwe...
Lees verder
De perfecte timing: wanneer stuur je welke direct mailing?
Blog Laatst toegevoegd

De perfecte timing: wanneer stuur je welke direct mailing?

De perfecte timing: wanneer stuur je welke direct mailing? Een direct mailing kan nog zo creatief of opvallend zijn -...
Lees verder
Dave van de Dam introduceert debuutsingle met knallende direct mail!
Case Laatst toegevoegd

Dave van de Dam introduceert debuutsingle met knallende direct mail!

Dave van de Dam introduceert debuutsingle met knallende direct mail! Dave van de Dam benaderede LocoMail met een duidelijke missie:...
Lees verder
Opvallen bij je eerste indruk? Zo introduceerde COOKS zichzelf met een Pop-up Kubus!
Case Laatst toegevoegd Pop up Cubes

Opvallen bij je eerste indruk? Zo introduceerde COOKS zichzelf met een Pop-up Kubus!

Opvallen bij je eerste indruk? Zo introduceerde COOKS zichzelf met een Pop-up Kubus! Hoe vertel je in één keer wat...
Lees verder
Waarom een bedrukt doosje meer is dan verpakking
Blog Laatst toegevoegd

Waarom een bedrukt doosje meer is dan verpakking

Waarom een bedrukt doosje meer is dan verpakking Een doosje is niet zomaar een verpakking. Het is een communicatiemiddel, een...
Lees verder
Waarom de verpakking van een cadeaubon het succes van uw actie bepaalt
Blog Laatst toegevoegd

Waarom de verpakking van een cadeaubon het succes van uw actie bepaalt

Waarom de verpakking van een cadeaubon het succes van uw actie bepaalt Een cadeaubon is een krachtig middel om klanten...
Lees verder
nl_NLNL