Zakelijke mailings met impact die uw boodschap versterken!

Bent u opzoek naar een partner voor zakelijke mailing of andere direct mail doeleinden? Zoek niet verder! Elk product van LocoMail heeft een opvallende vorm, feature of verrassingseffect, waardoor uw boodschap écht opvalt. Uit de praktijk blijkt dat het verrassingseffect zorgt voor een unieke reactie en sterkere klantrelatie. De response op uw zakelijke mailing is aantoonbaar hoger vergeleken met een digitaal bericht of een regulier poststuk.

We bieden een breed assortiment aan van opvallende direct mailings, zoals springende kubussen en selfmailers, die gegarandeerd positieve reacties opleveren. Onze producten zijn ideaal voor productintroducties, evenementuitnodigingen of eindejaarsmailings.


Waarom kiezen voor LocoMail?

  • Meer dan 20 jaar ervaring: 

LocoMail is uw partner in het ontwikkelen van unieke en opvallende direct mail. In de afgelopen twee decennia hebben wij zowel kleine als grote bedrijven, waaronder KLM en Coolblue voorzien van unieke mailings.

  • Onderscheid u in een digitaal tijdperk: 

In een wereld vol digitale berichten, maakt u juist het verschil met fysieke mail. Maar liefst 56% van de ontvangers van zakelijke mail bekijkt de inhoud aandachtig, vergeleken met slechts 7% bij e-mails – een aanzienlijk verschil.

  • Kleine oplages, snelle levering: 

U kunt al vanaf 20 stuks unieke mailings realiseren. Daarnaast bieden wij zeer snelle levertijden en voordelige portokosten, zowel binnen als buiten Nederland.


Al vele mooie partners gingen u voor!

Logo's van partijen waar LocoMail een mailing voor heeft mogen maken

GIF van de Cadeaukaart van Coolblue in de vorm van een Pop-up Kubus op de cadeaubonnen verpakkingen pagina

Pop-up mailing: dé direct mailing

We hebben een ruim assortiment aan direct mailings, maar de onbetwiste nummer één is de pop-up mailing. Deze producten zijn ideaal voor zakelijke mailings, communicatiedoeleinden en marketingpromoties.

Wij bieden verschillende uitvoeringen van ons product aan, waaronder een Pop-up Huisje en een Mega Out of the Box. Deze producten kunnen ook als pennenhouder worden gebruikt, waardoor ze niet alleen geschikt zijn voor verzending, maar ook functioneel zijn op het bureau van de ontvanger. Een win-win situatie!


Bekijk onze populaire cases:

Unieke manieren om nieuwe klanten te verrassen via de brievenbus
Blog Laatst toegevoegd

Unieke manieren om nieuwe klanten te verrassen via de brievenbus

Unieke manieren om nieuwe klanten te verrassen via de brievenbus Het binnenhalen van nieuwe klanten begint vaak bij de eerste...
Lees verder
Fouten die je moet vermijden in je kerstmailing (en hoe je ze voorkómt)
Blog Laatst toegevoegd

Fouten die je moet vermijden in je kerstmailing (en hoe je ze voorkómt)

Fouten die je moet vermijden in je kerstmailing (en hoe je ze voorkómt) De feestdagen zijn hét moment om klanten...
Lees verder
Kosten direct mailing: waar moet u rekening mee houden?
Blog Laatst toegevoegd

Kosten direct mailing: waar moet u rekening mee houden?

Kosten direct mailing: waar moet u rekening mee houden? Een direct mailing is een krachtig communicatiemiddel om uw boodschap tastbaar...
Lees verder
Hoe schrijf je de perfecte uitnodiging voor een teamuitje?
Blog Laatst toegevoegd

Hoe schrijf je de perfecte uitnodiging voor een teamuitje?

Hoe schrijf je de perfecte uitnodiging voor een teamuitje? Een goed georganiseerde activiteit begint met een duidelijke en aantrekkelijke uitnodiging...
Lees verder
Hoe bedrijven cadeaubonnen inzetten als krachtig marketingmiddel
Blog Laatst toegevoegd

Hoe bedrijven cadeaubonnen inzetten als krachtig marketingmiddel

Hoe bedrijven cadeaubonnen inzetten als krachtig marketingmiddel Cadeaubonnen zijn al lang niet meer alleen een praktisch geschenk voor verjaardagen of...
Lees verder
Flessenpost: een boodschap die blijft drijven én blijft hangen!
Blog Laatst toegevoegd

Flessenpost: een boodschap die blijft drijven én blijft hangen!

Flessenpost: een boodschap die blijft drijven én blijft hangen! Hoe zorg je ervoor dat jouw mailing niet verdwijnt tussen alle...
Lees verder
De 5-Card: opvallende direct mail in verschillende maten
Blog Laatst toegevoegd

De 5-Card: opvallende direct mail in verschillende maten

De 5-Card: opvallende direct mail in verschillende maten Wil je jouw boodschap op een creatieve manier onder de aandacht brengen?...
Lees verder
Direct Mail in 2025: Onderzoek bevestigt blijvende kracht. Zo speel je daarop in!
Blog Laatst toegevoegd

Direct Mail in 2025: Onderzoek bevestigt blijvende kracht. Zo speel je daarop in!

Direct Mail in 2025: Onderzoek bevestigt blijvende kracht. Zo speel je daarop in! Het nieuwste Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2025 uitgevoerd...
Lees verder
1 2 3 ... 39
nl_NLNL