Voorbeelden originele direct mailing 

Direct mailing is een efficiënte manier om uw doelgroep te bereiken met een persoonlijke boodschap. Bij Locomail geloven we dat een originele aanpak de grootste impact kan hebben. Wij bieden een scala van producten aan die uw direct mailing onderscheiden van de rest. Graag leggen wij u hieronder enkele voorbeelden van originele direct mailing uit. 

Pop-up kubus: een uniek en originele direct mailing 

Een pop-up kubus is een origineel en opvallend element in uw direct mailing. Het is een driedimensionale verpakking die uw boodschap op een leuke manier presenteert. De kubus kan worden gebruikt voor allerlei doeleinden, zoals het weergeven van een product, het geven van een cadeau of het uitnodigen voor een evenement. Daarnaast geeft de naam het al een klein beetje weer… De kubus springt namelijk uit zijn verpakking bij het openen.  

De klapkaart: een interactief element in uw direct mailing 

Klapkaarten zijn een ander origineel element dat uw direct mailing op een interactieve manier presenteert. De kaarten zijn opgebouwd uit verschillende lagen waardoor er een verhaal verteld wordt wanneer de kaart wordt opengeklapt. Dit maakt de kaart leuk om te ontvangen en te bekijken. Hierdoor kunt u offline aan storytelling doen. U kunt de ontvanger meenemen in een verhaal. Daarnaast kunt u ook meer informatie kwijt, omdat de kaart meer ruimte bevat dan een standaard mailing. 

De muziekkaart: een auditief originele direct mailing 

Een andere manier om uw direct mailing op een originele manier aan te pakken is door een auditief element toe te voegen. De muziekkaarten van Locomail doen precies dat. De kaarten bevatten een kleine geluidsspeler waarop een speciaal voor uw bedrijf opgenomen nummer kan worden afgespeeld. Zowel het ontwerp als geluid kan helemaal naar uw wens worden opgemaakt en ontworpen. Dit maakt de kaart onvergetelijk en zorgt voor een bijzondere ervaring voor de ontvanger.  

Hoe maakt u een originele direct mailing? 

Om een originele direct mailing te maken, moet u eerst bepalen wie u wilt bereiken en wat u wilt communiceren. Hierna kunt u beginnen met het ontwerpen van uw mailing. Hier zijn een aantal tips om u op weg te helpen: 

  • Gebruik aantrekkelijke beelden en afbeeldingen om de aandacht te trekken van de ontvanger. 
  • Maak gebruik van personalisatie, zoals de naam van de ontvanger, om de mailing persoonlijker te maken. 
  • Zorg voor een duidelijke call-to-action, om de ontvanger te verleiden om actie te ondernemen. 
  • Gebruik een korte en bondige tekst, zodat de ontvanger snel de belangrijkste informatie kan opnemen. 

Dit zijn enkele tips die u op weg helpen om offline marketing een succes te laten worden.  

Locomail uw offline partner 

Met Locomail’s originele direct mailing producten, kunt u uw boodschap op een unieke en memorabele manier presenteren. Of het nu gaat om een pop-up kubus, een klapkaart of een muziekkaart, we hebben een breed scala aan producten die zorgen voor een opvallende en interactieve direct mailing ervaring. Hierdoor zorgen we dat uw boodschap zich onderscheidt van de rest en een grotere impact heeft op uw doelgroep. Heeft u vragen over de mogelijkheden? Onze specialisten staan u graag vrijblijvend te woord! Of vraag gratis een sample box aan.

Vraag een vrijblijvende offerte aan | LocoMail Vraag nu gratis een demopakket aan van LocoMail Direct mailings!