Uw boodschap communiceren in tijden van crisis

In tijden van crisis is het nog steeds van belang dat u uw boodschap kunt communiceren met uw zakelijke contacten. Wij geven u hier een aantal passende voorbeelden bij. Sinds begin maart van dit jaar heeft het Coronavirus ook ons eigen Nederland bereikt. De Corona crisis is daarom in volle gang.

Hierdoor zijn verschillende beurzen afgezegd of verplaatst en dit zou ervoor kunnen zorgen dat u op deze manier niet uw boodschap kan communiceren met uw zakelijke contacten. Uw boodschap communiceren in tijden van crisis kan natuurlijk op meer manieren, daarom biedt LocoMail u alternatieven voor een beursdeelname.

Voor de zakelijke markt zijn er namelijk verschillende mogelijkheden om uw nieuwe product en al bestaande dienst aan te prijzen. Of bijvoorbeeld voor het vragen van aandacht voor een belangrijke mededeling/informatie. Naast een deelname aan een beurs, kunt u ook een opvallende mailing versturen. Het belangrijkste is namelijk dat de juiste boodschap aankomt en deze boodschap ook bewaard wordt.

Uit de Grote Marketing Enquête van vakblad Adformatie blijkt dat Direct Mail in dit digitale tijdperk een constante factor is en door 14% van de marketingprofessionals nog altijd als beste investering van de marketingeuro wordt gezien. De belangrijkste reden van het succes van direct mail, is dat deze manier van communiceren in het online tijdperk intiemer en tastbaarder is. Hierdoor krijgt DM meer aandacht van de ontvanger. Uit het onderzoek komt namelijk dat 51% van de Nederlanders zegt dat alles wat op de deurmat valt ook aandachtig bekeken wordt.

Alternatieven

Uw communicatieboodschap overbrengen kan dus ook op andere manieren dan middels een beursdeelname. Een aantal van deze alternatieven zijn: Turning Card, Schuifkaart, ChangeCard en Pop up Kubussen zoals de Out of the Box. Een mailing groot of klein, het product wordt volledig gepersonaliseerd. Zo kunt u de Out of the Box ook laten leveren met confetti en zijn alle mailingen volledig aan te passen naar wens. Heeft u zelf een idee over de vorm van de mailing? Wij denken graag met u mee, de mogelijkheden zijn oneindig. Bekijk hier meer over de alternatieven voor beursdeelname.