Case Direct Mailing Flessenpost Water In Zicht

Flessenpost is een middel van communiceren, waarbij een papiertje in een fles wordt gestopt, om het vervolgens op zee te gooien. Deze keer werd het niet op zee gegooid maar gebruikte Feedback Limburg en I-VY insight het om hun relaties uit te nodigen voor een speciaal evenement genaamd: ‘’Water in Zicht’’.

Land in zicht werd voor deze gelegenheid omgetoverd tot water in zicht. Wie namelijk goed kan inspelen op de onvoorspelbaarheid van water, goed kan samenwerken was vaak het meest succesvol. De Flessenpost, het thema, de locatie en de rode draad zorgen ervoor dat deze allemaal perfect aansluiten bij het relatieevenement.

Waarom kiezen voor een boodschap in fles?

De Flessenpost is een unieke verzendverpakking en valt gegarandeerd op tussen de post. Stelt u zich voor: een unieke fles die ligt tussen uw reguliere poststukken. Wat gaat u als eerste openen? In 99,9% van de gevallen bewaart u de Flessenpost voor als laatst of maakt u deze als eerste open. In het flesje komt uw boodschap. De boodschap wordt gedrukt op papier met een authentieke uitstraling, zodat deze goed bij de look-and-feel van het DM-product past. Zonder envelop op de post Om de Flessenpost hoeft geen envelop en kan gewoon op de post worden gedaan. Op de adresetiket op de fles worden de adresgegevens van uw klant geprint.

Hebben wij uw nieuwsgierigheid gewekt? Lees op de productpagina van de Flessenpost alles terug over deze opvallende direct mail. Wie weet past deze originele DM binnen uw thema!

Ga naar pagina direct mail Flessenpost