Case: Een unieke uitnodiging in BliQ

Om klanten en relaties uit te nodigen voor de opening van een nieuwe juwelierszaak koos Do Company in opdracht van juwelier van Willegen voor het BliQje pull-open van LocoMail. Dit product is uniek maar er werd uiteindelijk gekozen om deze unieke uitnodiging een twist te geven. Do Company had namelijk een heel gaaf idee.

Een unieke uitnodiging: ‘t BliQje

Het BliQje, wat normaal gezien al enorm opvalt tussen de post, hebben zijn in samenwerking met LocoMail nog opvallender weten te maken door het BliQje te voorzien van een label die het gehele BliQje bedekt. Niet alleen een label aan de bovenkant maar ook de lange- en korte zijdes waren gestickerd.

Dit zorgde voor een zeer luxueuze uitstraling, en een unieke uitnodiging die aansluit bij het imago van juwelier van Willegen.  Doordat het BliQje compleet was afgesloten moesten de ontvangers extra moeite doen om de boodschap uit het BliQje te halen. Dit zorgde voor een hogere betrokkenheid bij het lezen van de uitnodiging.

LocoMail verzorgt al 10 jaar originele direct mailingen. Wij beschikken over de benodigde expertise om ook voor u rendement uit een mailing te halen. Wij denken graag met u mee voor het bedenken van een originele direct mailing.

Hebben wij uw nieuwsgierigheid gewekt? Vraag gratis een demo aan van het BliQje of onze top-10 mailingproducten

BliQje Unieke Uitnodiging