Effectieve beursuitnodiging met winactie

NIZO food research is een testinstituut voor voedingsproducten. NIZO food voert onderzoek uit naar de kwaliteit van voedselproducten en ingrediënten en is expert op gebied van eiwitten, bacteriën en processing, dit allen in opdracht van de voedingsmiddelenindustrie.

Voor het evenement IFT Annual Meeting & Food Expo in Chicago hebben zij een opvallende 5-card direct mail als beursuitnodiging gestuurd naar hun zakenrelaties wereldwijd. NIZO heeft deze opvallende beursuitnodiging goed ingevuld door o.a. een plattegrond van de beurs, pijlers van het bedrijf en een unieke winactie op te zetten voor hun bezoekers.

Waarom een opvallende beursuitnodiging?

Als bedrijf wilt u altijd weten wat er bij uw klanten speelt.  Soms is een telefoontje niet voldoende maar is het handiger als u met een klant om de tafel zit of deze persoon bijvoorbeeld uitnodigt voor een beursbezoek waar u nieuwe producten- en diensten kan toelichten. Een goede opkomst kunt u simpel realiseren: stuur een opvallende, persoonlijke direct mail als beursuitnodiging en maak duidelijk wat u te bieden heeft. De opvallende direct mailings van LocoMail kunnen u hierbij helpen.

Beursuitnodiging inzetten

Bent u in de voorbereiding voor een beurs of op zoek naar een unieke direct mail? Of misschien naar een opvallende selfmailer direct mail? Bekijk snel ons aanbod en vraag een gratis sample en/of vrijblijvende offerte aan van onze producten.