Case Direct Mailing Eindejaarsmailing ChangeCard Lamellenkaart

Doeltreffende Gordijnkaart i

In opdracht van Stichting Kinderopvang West-Twente heeft LocoMail een Gordijnkaart geproduceerd die is ingezet als aankondiging (lees: introductie) voor een nieuwe bedrijfsnaam. Ondanks de nieuwe naam in 2017 wordt doorgevoerd, is er tevens gebruik gemaakt om een nieuwjaarwens in te verwerken. Kortom, een doeltreffende mailing.  In het wisselbeeld is er gebruik gemaakt van een klassieke wisselwerking; oude naam versus nieuwe naam.

De Lammellenkaart, Gordijnkaart, ook beter bekend als de ChangeCard kan worden ingezet voor tal van doeleinden. De opvallende kaart is ideaal om te gebruiken als verhuiskaart, introductie van een nieuw product of als uitnodiging voor een evenement. Bij een verhuizing kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van een foto van het oude- en het nieuwe bedrijfspand. U relaties zien in twee sterke, achtereenvolgende beelden, wat de boodschap is van de kaart.

De Gordijnkaart kan volledig full colour worden bedrukt. Zowel aan de buitenkant als binnenkant heeft u voldoende mogelijkheden om deze optimaal te benutten door onder andere teksten en beeldmaterialen te verwerken. Houd er rekening mee dat op de omslag ook een NAW kan worden ingeprint. Als u de ChangeCard te veel als reclame vindt ogen, dan is het ook mogelijk om de kaart te upgraden met een bijhorende envelop, die full colour kan worden bedrukt. Of een standaard envelop behoort tot de mogelijkheden.

Product details

Naast het unieke verrassingseffect en de hoge attentiewaarde van het product heeft deze nog een ander voordeel; het gewicht van het poststuk. Hij weegt namelijk maar 24 gram waardoor de kaart licht van gewicht is, en wij gunstige portokosten kunnen aanbieden. Als u een Gordijnkaart wilt sturen, dan is deze optie zeker het overwegen waard. Op de productpagina van de Gordijnkaart kunt u alle mogelijkheden teruglezen. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid aan om een gratis sample of een vrijblijvende offerte aan te vragen voor uw opvallende mailing. Waar wacht u nog op?