Flessenpost als trigger voor een wedstrijd

Novicare is een zorgonderneming en heeft diverse specialisten op medisch gebied in dienst en in hun netwerk. Om alles goed te registreren, heeft Novicare een softwareprogramma ontwikkeld voor zorgondernemingen.  Novicare heeft de Flessenpost gebruik als trigger voor een wedstrijd.  Zorgonderneming moesten namelijk met elkaar de strijd aangaan om het systeem zo optimaal mogelijk in te zetten. De Flessenpost werkt goed als trigger voor deze uitdaging.

Waarom kiezen voor een boodschap in fles?

De Flessenpost is een unieke verzendverpakking en valt gegarandeerd op tussen de post. Stelt u zich voor: een unieke fles die ligt tussen uw reguliere poststukken. Wat gaat u als eerste openen? In 99,9% van de gevallen bewaart u de Flessenpost voor als laatst of maakt u deze als eerste open. In het flesje komt uw boodschap. De boodschap wordt gedrukt op papier met een authentieke uitstraling, zodat deze goed bij de look-and-feel van het DM-product past. Zonder envelop op de post Om de Flessenpost hoeft geen envelop en kan gewoon op de post worden gedaan. Op de adresetiket op de fles worden de adresgegevens van uw klant geprint.

Hebben wij uw nieuwsgierigheid gewekt? Lees op de productpagina van de Flessenpost alles terug over deze opvallende direct mail. Wie weet past deze originele DM binnen uw thema!

Ga naar pagina direct mail Flessenpost