Een direct mail met een ‘Blik op de toekomst’

Rivas is een stichting dat verschillende soorten zorg aanbiedt. Zowel thuis, in een ziekhuis of zelfs eventueel kraamzorg. Hierdoor zijn ze breed in aanbod van diensten. Zij hebben het BliQje als direct mail gebruikt om hun doelgroep te bereiken. Het is op een originele manier met elkaar verbonden, het BliQje ondersteunt hun slogan.

Oneindig veel mogelijkheden BliQje direct mail

Op deze direct mail is handig ingespeeld door het product te gebruiken in de titel namelijk:’Blik op de toekomst’. Het BliQje is voorzien van een full colour label en een ludiek inlegkaartje. het inlegkaartje heeft een plano formaat van 44x9cm en het ingevouwen formaat is 12x9cm. Voor het inlegkaartje zijn meerdere opties beschikbaar: voor kleine boodschappen een kleiner inlegkaartje, voor de grote boodschappen een groter inlegkaartje. Eén ding is zeker, het is een unieke direct mail. Het kan worden ingezet als: give-away, verhuiskaart of als marketinginstrument om een opening van een nieuwe winkel onder de aandacht te brengen. Hierdoor is het een veelzijdige direct mail met een hoge attentiewaarde. Het wekt gegarandeerd een leuke reactie bij de ontvanger. Een direct mail waarbij de boodschap blijft hangen en nieuwsgierigheid opwekt. Snelle levering, lage oplages, aantrekkelijke portokosten en een volledig eigen ontwerp, daar staat LocoMail voor.

Gratis sample ontvangen direct mail?

Vraag dan kosteloos een sample en/of een vrijblijvende offerte aan van onze direct mail. Wilt u uw doelgroep bereiken met een unieke, verrassende en originele mailing? Dan bent u bij ons op het juiste adres. Kijk gerust rond op onze site voor onze direct mailing.ga naar pagina direct mail BliQje