De perfecte opbouw van een direct mail, zo doet u dat!

We weten allemaal dat een overtuigende tekst tot actie aanzet. Maar een overtuigende tekst maakt nog geen perfecte direct mail. Uw relatie moet de enveloppe van de direct mail namelijk wel openen. Verschillende aspecten van direct mail campagnes moeten tot in perfectie op elkaar aansluiten om tot een perfecte opbouw van een direct mail te komen. De perfecte opbouw van een direct mail krijgt u wanneer de vormgeving, de boodschap, de timing, het beeld, het aanbod en de tone of voice op sublieme wijze samenkomen.

Locomail is specialist op het gebied van direct mail en helpt u dan ook graag met de perfecte opbouw van een direct mail. Wij spreken van een feestje wanneer de direct mail de beleving goed over weet te brengen.

Dataselectie in beeld brengen voor de perfecte opbouw van een direct mail

De juiste adresselectie is cruciaal. De direct mail moet namelijk terecht komen bij de bedoelde ontvanger. Het concept van de direct mail kan nog zo perfect zijn, wanneer deze niet bij de juiste ontvanger terecht komt, valt het effect van uw direct mail in duigen. De juiste externe adressen selecteren is dan ook cruciaal voor uw direct mail campagne.

Een onderscheidende direct mail campagne oprichten

Om een direct mail campagne op te richten die zowel onderscheidend als effectief is, vinden wij het prettig om nauw met onze opdrachtgevers samen te werken. De kennis van de doelgroep, organisatie of uw product ligt immers bij u.

Wat is het exact dat u met de direct mail campagne wilt bereiken en wat wilt u dat de campagne uitstraalt? Dit zijn 2 belangrijke punten die bij een perfecte opbouw van een direct mail campagne horen.

Wanneer u een sterk concept hebt voor uw direct mail en ervoor zorgt dat dit terugkomt in het eindproduct, kan de ontvanger vaak al voor het openen van de direct mail herkennen dat de direct mail van u komt. Een groot pluspunt.

Het overbrengen van de boodschap

De boodschap die u met uw direct mail wilt overbrengen begint allemaal bij een perfecte opbouw van een direct mail. Hierbij spreken we over de elementen tekst, vormgeving en beeld. Deze elementen dienen tot in de puntjes verzorgd te zijn. Ze weerspiegelen namelijk wat u wilt overbrengen in uw direct mail.

Wat de boodschap van uw direct mail ook mag zijn, een goede call to action mag absoluut niet ontbreken in een goede direct mail.

Direct mail samenstellen

Wilt u een direct mail samenstellen? Het team van Locomail staat graag voor u klaar. Onze creatievelingen hebben het inzicht en kunnen voor een opvallend effectief direct mail zorgen. Wij staan erom bekend dat onze producten doen wat ze moeten doen. Dat komt mede door de perfecte opbouw van de direct mail. Wij zorgen voor een verrassingseffect en of opvallende vorm. De boodschap die u af wilt geven zal over komen. Beloofd!

 

 

Vraag een vrijblijvende offerte aan | LocoMail Vraag nu gratis een demopakket aan van LocoMail Direct mailings!