Case Direct Mailing BliQje Building Holland

Building Holland is een evenement gericht op de bouw- en vastgoedsector en dat ernaar streeft de sector rekening te laten houden met de toekomst. Dit willen zij bereiken door gezamenlijk op een duurzame en innovatieve manier in te spelen op de sterk veranderende markt. Door middel van het inzetten van het BliQje, werd de doelgroep uitgenodigd om dit evenement bij te wonen. De direct mailing sluit perfect aan bij de hoofdboodschap van de originele verzendverpakking: “Bent u klaar voor een blik op de toekomst?”

Building Holland heeft een ontwerp voor de sticker aangeleverd die goed aansluit bij haar huisstijl een boodschap. Zo is bijvoorbeeld het logo duidelijk weergeven op het BliQje, evenals de boodschap en de naam van het evenement. Het interessante van deze direct mail is dat het niet wordt verzonden in een envelop. Het BliQje zelf is namelijk ook direct de verzendverpakking. Op deze manier zullen uw huisstijl, logo en boodschap direct zichtbaar zijn bij uw doelgroep. Op de achterzijde van het BliQje is de adressticker geplakt.

In het BliQje zelf zit de uitnodiging van het evenement. Op deze uitnodiging is veel ruimte voor de communicatieboodschap. Bij het ontwerpen van het kaartje, heeft Building Holland gekozen voor LocoMail’s mogelijkheid om de kaartjes te personaliseren. Dit is mogelijk bij alle direct mailings van LocoMail. Zo heeft iedere potentiële deelnemer van het evenement een kaartje ontvangen met een aanhef waarin de eigen naam staat vermeldt. Daarnaast is er gekozen voor een plattegrond van het evenement, en wordt nog kort benoemd waarom het leuk en interessant is om het evenement bij te wonen.BliQje direct mailing gepersonaliseerd

De vele mogelijkheden van het BliQje

Naast bovenstaande besproken mogelijkheden voor het BliQje, zijn er nog een aantal voordelen verbonden aan het kiezen van het BliQje. Zo kunt u bijvoorbeeld een sample of ander klein product in het BliQje laten verwerken, mits het formaat het toe laat. Zo heeft Building Holland gekozen voor een magneet, waarmee bezoekers kans kunnen maken op eerste kaarten voor het volgende evenement. Daarnaast kan er worden gekozen uit twee varianten BliQje: pull open en slide open. Heeft u veel informatie te delen? Geen probleem, dan kunt u kiezen voor een extra inlegkaartje. Ook hierbij heeft u de keuze uit diverse varianten. Tot slot kunt u er ook voor kiezen een extra wikkel om het BliQje te laten plaatsen, uiteraard volledig in uw eigen ontwerp. Het BliQje is in te zetten als give-away, als uitnodiging, als bekendmaking en voor vele andere doeleinden.

Bent u geïnteresseerd in het BliQje en bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met een van de medewerkers van LocoMail om de mogelijkheden te bespreken. Of vraag direct een vrijblijvende offerte aan op de productpagina.