Speciaal ontwikkelde Ronde Turning Card Rabobank

Continue de aandacht van uw ontvanger trekken, hoe zorgt u hiervoor? Rabobank deed het met de Ronde Turning Card. Waarom deze kaart zo’n succes is en deze de aandacht van de ontvanger blijft behouden leest u hier!

Rabobank Turning Card

Met de Ronde Turning Card informeerde Rabobank de ontvanger over de manier waarop zij omgaan met data van de klant. Om meteen de aandacht te trekken zijn de welbekende kleuren van Rabobank gebruikt en staat het logo op de voorkant. Daarnaast wordt er meteen duidelijk waar deze direct mailing antwoord op gaat geven, namelijk: ‘Omgaan met data van de klant. Wat betekent dat?’

Wanneer de Ronde Turning Card Rabobank open wordt gedraaid komt de eerste informatie in zicht. Omdat op alle vlakken informatie geplaatst kan worden is er veel ruimte voor de communicatieboodschap. Door uw eigen huisstijl te gebruiken, zoals Rabobank dat heeft gedaan wordt uw boodschap op een enthousiaste en gepersonaliseerde manier overgebracht naar de bezoekers. Daarnaast geeft het een professionele uitstraling. Een slimme manier om aandacht te vragen voor belangrijke informatie.

De Ronde Turning Card heeft maar liefst vier pagina’s die gevuld kunnen worden met verschillende beelden en teksten. Deze direct mailing kan oneindig doorgedraaid worden, zo komt er steeds nieuwe informatie te zien en blijft u de aandacht van de ontvanger trekken.

Geïnteresseerd?

Is zo’n Ronde Turning Card Rabobank ook iets voor u? Deze direct mailing kan volledig naar wens aangepast worden. Door het gewicht en het formaat zullen de portokosten laag blijven. Wij van LocoMail denken graag met u mee. Wilt u graag een sample ontvangen? Vraag dan onze sample box aan! Of krijgt u liever een prijsopgave? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan!