Case Direct Mailing Sinterklaas Surprisespel BliQje

’t Sinterklaas Surprisespel, we kunnen er niet meer omheen. Elk jaar meer, elk jaar leuker en elk jaar een cadeautje om te krijgen, laat staan om het te spelen. In opdracht van Zonder Streepje, heeft LocoMail ook dit jaar weer het tofste spel geproduceerd om Sinterklaasavond tot een succes te brengen. Het spel, bestaande uit, 24 spelkaarten, 36 opdrachtstickers, zorgt voor een avondvullend programma met veel plezier en gelach.

Het Sinterklaas Surprisespel is online en in diverse cadeauwinkels in het land verkrijgbaar. Deze editie van het surprisespel is uitgebreid met een sleeve met alle nodige informatie plus een unieke code die je krijgt voor nog meer downloads. Kortom, het kopen of krijgen van het Sinterklaas Surprisespel is een echte cadeautje!

En dat het Sinterklaas Surprisespel voor zich werkt, is goed terug te zien in de reviews op de website;

“Eindelijk een leuk spel waarmee alle ouders en de media een antwoord hebben op de decemberstress die ieder jaar weer toeslaat!”

“Met het Sinterklaas Surprisespel draait het om met elkaar samen zijn. Gezellig samen zijn dus, precies zoals het sinterklaasfeest bedoeld is!”

“Met dit sinterklaasspel is iedereen de hele avond aan de beurt. De opdrachten zijn bovendien superleuk en houden de kinderen bezig. Eindelijk kun je weer rustig pakjesavond vieren…’’

Pakjesavond op een speelse en gemoedelijke manier vieren met de hele familie? Het Sinterklaas Surprisespel heb je in bezit voor €19,95.

Het BliQje

Het BliQje als Sinterklaas Surprisespel is geen direct mail zoals we deze vaker zien. Het BliQje is gebruikt als verzameldoosje, verpakking, voor de spelkaarten. Daarnaast is er voor de verkoop van het Sinterklaas surprisespel voor gekozen om het BliQje in een wikkel aan te bieden. De wikkel geeft een chique uitstraling aan het BliQje, maakt dat het spel er exclusief uit ziet en zorgt daarnaast voor meer communicatieruimte. Zo kan er meer informatie over het spel worden gecommuniceerd, en hoeft met het spel niet te openen in de winkel uit nieuwsgierigheid naar de inhoud.

Benieuwd hoe het BliQje of een van onze andere direct mailing producten past bij uw communicatie uiting? Neem dan contact op met één van de medewerkers. Zij kunnen u alles vertellen over de producten en met u meedenken over welke direct mail het meest geschikt is voor uw boodschap.