Red Bull gebruikt direct mail als aankondiging

Om een podcast aan te kondigen heeft Red Bull een Pop-up Geluidskaart laten produceren bij LocoMail. Het ‘Red Bull oorcollege’, zoals de podcast heet, kunt u beluisteren via Spotify en Apple Music. Bent u benieuwd naar dit product? Lees dan verder!

muziekkaart-redbull

Zodra u de kaart opent vertelt een stem wat u kunt verwachten van de podcast. Op de kaart vertelt Red Bull onder andere waar u de podcast kunt beluisteren, wat voor soort mensen u op de podcasts kunt verwachten, wanneer de podcasts online gezet worden en welke onderwerpen er zowel aan bod komen. Al met al, veel informatie. Dat is dan ook een van de pluspunten van deze Pop-up geluidskaart. U kunt er veel informatie op kwijt.

De binnenkant van de direct mail voor Red bull

Red Bull heeft goed nagedacht over het ontwerp in samenhang met hun imago. De meeste mensen denken bij Red Bull aan de kleur blauw en deze hebben ze dan ook zeker goed terug laten komen in het ontwerp.

Direct mail kunt u voor vele verschillende doeleinden gebruiken. Bedrijven gebruiken direct mail voornamelijk voor het bedanken van de ontvangers of om een nieuw product of samenwerking te introduceren. Direct mail van LocoMail onderscheidt zich van de normale mailingen, omdat door de unieke stijl en verrassingseffect van de direct mail, de mailing een hogere attentiewaarde heeft. Doormiddel van direct mail kunt u snel een grote groep mensen bereiken.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Bent u benieuwd naar welke producten er nog meer aangeboden worden bij LocoMail? Dan kunt u gerust even een kijkje nemen bij ons gehele assortiment. Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze blog of heeft u nog een algemene vraag over LocoMail? Neemt u dan gerust contact met ons op, zodat wij u te woord kunnen staan.

Wilt u nog meer van deze blogs lezen over onze andere producten? Lees deze informatieve blogs dan hier!