Pop-up Huisje als bijpassende direct mail voor VEKA Nederland

VEKA Nederland heeft het Pop up Huisje ingezet om de Softline 82 NL bekend te maken bij haar doelgroep. Softline 82 NL is een duurzaam kozijnsysteem dat ingezet kan worden voor kwaliteitsverbetering en kostenbesparing. Om dit systeem op een originele manier bekend te maken en om een hoge attentiewaarde te verkrijgen, heeft VEKA Nederland het Pop up Huisje ingezet. Deze direct mailing sluit zeer goed aan bij de producten van VEKA Nederland, aangezien er gebruik kon worden gemaakt van ramen in het huisje. Zo heeft het bedrijf extra veel ramen verwerkt in het ontwerp, en hier vervolgens sterke punten bij geplaatst van het systeem. Doordat de direct mailing goed aansluit bij de boodschap, zal de boodschap extra goed overkomen bij de doelgroep.

Voor het surprise effect van de mailing is het nodig dat er een envelop om het Pop up Huisje zit. De Pop up Kaart springt namelijk uit de envelop als de doelgroep deze opent! Om de doelgroep nieuwsgierig te maken naar wat er in deze envelop zit, heeft VEKA Nederland ervoor gekozen deze niet aan de buitenkant te laten bedrukken. Na het openmaken van de envelop en de kaart eruit is gesprongen, vindt men nog een inlegkaart. Hierop wordt extra informatie gegeven over het renoveren met dit systeem. Onder de inlegkaart is nog verdere informatie te vinden aan de binnenkant van de envelop.

Pop up Huisje direct mailing VEKA

Het Pop-up Huisje inzetten als opvallende direct mailing

Het Pop up Huisje is een van onze vele varianten Pop up Mailings. Deze direct mail is toepasbaar in alle sectoren en voor alle doelgroepen. Uiteraard sluit deze mailing het beste aan bij de bekendmaking van een verhuizing of opening, of als u werkzaam bent in de huizen- of hypothekenmarkt. Naast deze versie van het Pop up Huisje, bieden wij ook een langere variant van deze direct mail. Of maak de direct mailing gelijk functioneel door te kiezen voor de mogelijkheid om het dakraam te gebruiken als pennenhouder.

De muren en het dakje kunnen volledig worden vormgegeven naar uw boodschap. Hierdoor kunt u veel informatie kwijt. Wilt u uw doelgroep voorzien van meer informatie? Maak dan net als VEKA Nederland gebruik van een extra inlegkaartje. Ook de envelop, van 134 bij 190 millimeter, kan enkelzijdig of dubbelzijdig full colour worden bedrukt in uw huisstijl. Er zijn kortom genoeg mogelijkheden voor direct mailings!

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. Samen creëren wij een direct mailing die perfect aansluit bij uw boodschap!

Save