Home » » Pagina 5
Reclamebereik direct mail hoger dan bij andere media
Bericht

Het gemiddelde percentage dat direct mail bekijkt of leest, bedraagt 55%, dat blijkt uit een onderzoek naar direct mail door MetrixLab in opdracht van PostNL. Direct mail reclamebereik is daarmee een stuk hoger dan bij, bijvoorbeeld, een email. Uit de cijfers blijkt ook dat als je je wilt richten op een specifieke doelgroep en de beschikking hebt over goede adresbestanden, direct mail dankzij een hoge attentiewaarde, een hoog reclamebereik én respons heeft. Ook DM Mediaplein schreef over het onderzoek en concludeert … Read More

Retro uitnodiging puzzel razend populair
Bericht

De retro uitnodiging puzzel blijkt razend populair onder hippe mensen. Het design kan zelf ontworpen worden, dus bestaat niet uit ouderwetse koetjes en kalfjes, maar zijn wel doordachte ontwerpen. Tekst puzzel Daarnaast kan de tekst ook aangepast worden, waardoor je kunt spelen met woorden. De puzzel is niet alleen voor kinderen leuk, maar ook onder volwassenen populair. Omdat iedereen onbedoeld toch even terugdenkt aan zijn of haar kindertijd, geeft de puzzel een positief gevoel. Uitnodiging evenement De puzzel is daarom … Read More

Directmailing met flessenpost
Bericht

Direct mailing maken die opvalt, is nog niet zo makkelijk. Consumenten hebben inmiddels zo’n beetje alles wel gezien. Toch verschijnen er af en toe producten op de markt die opmerkelijk zijn, zoals de flessenpost van LocoMail. Flessenpost sturen De flessenpost bestaat uit een plastic doorzichtig flesje met een opgerolde boodschap aan de binnenkant. Omdat het een lichtgewicht fles is, hoeft deze fles niet per water te reizen, maar kan die gelukkig gewoon met de post mee. De fles wordt niet … Read More

Kinderen zijn Kapitein op ss Rotterdam
Bericht

Het ss Rotterdam lanceert de kinder check-in, waarbij kinderen in het zonnetje worden gezet en een ‘speciale behandeling’ krijgen. Kinderen zijn Koning, Keizer, Kapitein Attractiepark Het Land van Ooit behandelde kinderen al als een Koning, op ss Rotterdam worden kinderen als de kapitein behandeld. Er is een speciale kinderroute uitgestippeld, waarbij de jonge gasten op een speelse manier alles te weten komen over ss Rotterdam. De jonge gasten krijgen daarnaast een eigen welkomstbrief en flessenpost om bijvoorbeeld naar opa en … Read More

Hoe organiseer je een goed zakelijk jubileum?
Bericht

Een zakelijk jubileum organiseren is niet gemakkelijk. Iedereen kijkt je op de vingers en bemoeit zich ermee. Dus hier een aantal stelregels en organisatorische tips. Vanaf ongeveer twee maanden voor het jubileumfeest kun je de volgende zaken organiseren: –          Regel de locatie. Vraag wat er mogelijk is aan versiering/catering/entertainment. –          Verstuur een originele uitnodiging, bestel deze ongeveer twee maanden van te voren. De zakelijke uitnodiging verstuur je per post naar de gasten. Op de uitnodiging staat het bedrijfslogo, een tekst … Read More

Houd de aandacht met directmailing!
Bericht

Aandacht met directmailing krijg je door een kaart te laten bewegen! Hoe zet je veel informatie in een directmailing, zonder dat de ontvanger de aandacht verliest? Maak de kaart bewegend! De Movecard Mailing heeft negen kanten die bedrukt kunnen worden, verpakt in een grote kaart. Dat klinkt ingewikkeld en dat is het ook om te maken, maar voor de ontvanger is het direct duidelijk hoe de kaart werkt. Door aan een lip in de kaart te trekken, gaan de kaarten … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje
Ideale verhuiskaart bedrijf
Bericht

De Ideale verhuiskaart voor bedrijven is de Pop Up Card van LocoMail. Terwijl de kaart opent, verschijnt er een plaatje dat opstaat. De ideale plek om een afbeelding van het nieuwe pand te tonen. Vindt bij LocoMail uw ideale verhuiskaart bedrijf! Verhuiskaarten De meeste verhuiskaarten zijn maar saai en bestaan uit een flyer, brief of zelfs een mailtje. Maar voor een goede klantbinding moet je als bedrijf meer doen, dan alleen mailtjes sturen. Met de Pop Up Card, pak je … Read More

De scheepvaart houdt van flessenpost!
Bericht

Steeds meer nautische bedrijven versturen hun uitnodigingen met flessenpost, ziet het Utrechtse Print-to-Print bedrijf LocoMail. “Flessenpost sluit goed aan bij de scheepvaart”, verklaart eigenaar Martijn Feenstra de populariteit. “We hebben laatst de doop van een megaschip aangekondigd met flessenpost, meer dan 200 genodigden kregen de uitnodiging thuis.” Ook kleine bedrijven kiezen voor de flessenpost als ze gaan varen. “We zien ook vaak dat bedrijven hun personeel voor een bedrijfsuitje vragen via flessenpost. Vaak gaan ze dan een dag varen met … Read More

Promotie rond de Tour de France: Bedrukt Mini T-shirt
Bericht

Iedereen die de Tour de France heeft bezocht kent het: Je krijgt van enorm veel bedrijven gratis spullen aangereikt. Helaas gaat het vaak om flyers, keycords of andere spullen waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Hoe anders is dat met een bedrukt mini T-shirt. Het is de ideale souvenir na de tour, dus de ontvanger zal dit geinige product zeker bewaren. T-shirt eigen design Het T-shirt kan bedrukt worden met een eigen design, tekst en logo. De standaardkleur … Read More

Marketingtip nummer 1: Trek de Aandacht!
Bericht

Aandacht trekken is hét belangrijkste als je klanten aan je wilt binden. Je kunt mailen, maar dat verdwijnt in de spam. Je kunt een reclame op tv maken, maar daar zappen mensen voorbij. Wat wel werkt is effectieve direct mailing, waarbij je gericht een opvallend poststuk naar je klanten stuurt. Dit is niet zomaar een marketingpraatje, maar een serieus onderzocht onderwerp. PostNL deed onderzoek naar direct mailing en kwam tot de conclusie dat er vier hoofdfactoren zijn voor effectieve direct … Read More

Wat is effectieve direct mail?
Bericht

Effectieve direct mail is post, waarvan je weet dat de ontvanger deze opent, leest en respons op geeft. Bijvoorbeeld een uitnodiging voor een congres, waarbij 80% de uitnodiging leest en 75% zich aanmeldt. Direct mail kan ook onderdeel uitmaken van een campagne. Direct mail is dan een onmisbare aanvulling van media-inzet op radio, televisie, een actiesite en bannering. Zo bleek ook uit een campagne van de FNV. FNV Marketing Waar FNV vooraf dacht dat radio/TV zeer effectief zou zijn, viel … Read More

Megakaart met genoeg ruimte voor veel informatie
Bericht

Wanneer je als bedrijf een event organiseert, kun je wel een brief sturen naar mensen, maar de kans is groot dat ze deze niet lezen. Wat mensen wel lezen, is opvallende direct mailing. En de 5 card selfmailer is daar een ster in! De megakaart is op 10 vlakken te bedrukken. Dit is inclusief het adresvlak aan de buitenkant. De 5-Card selfmailer wordt gesloten met een sluitzegel. De ontvanger denkt dus een gewone envelop te ontvangen, maar ziet opeens de … Read More

Flessenpost sturen als bedrijfsuitnodiging
Bericht

Steeds meer bedrijven uit de nautische sector maken bedrijfsuitnodigingen met flessenpost. Ieder kind weet wat flessenpost sturen is en vraag een volwassene naar deze traditie en er verschijnt een glimlach. Flessenpost kan nu ook via de gewone post verstuurd worden!           Ideaal als je bijvoorbeeld een bedrijf hebt in de watersport of scheepvaart en je wel eens iets anders dan een drijver sleutelhanger wilt versturen om de aandacht te vragen. Bijvoorbeeld voor de tewaterlating van een schip, … Read More

Flessenpost zelf ontwerpen kan alleen bij LocoMail
Bericht

Flessenpost zelf ontwerpen kan tegenwoordig met een plastic platte fles en een geprinte boodschap verstuurd worden. Een ontzettend leuke direct mailing die bij veel mensen in goede aarde valt. Flessenpost zelf ontwerpen LocoMail is het enige bedrijf in Nederland dat de labels van de flesjes bedrukt met een eigen tekst, foto en/of logo. De flessenpost wordt dus niet in een envelop verstuurd, maar ‘kaal’. Hierdoor valt de fles direct op tussen de rest van de post op de deurmat of … Read More

Waarom Pinterest en andere SEO social media
Bericht

Pinterest is een digitaal prikbord waar je interesses op ‘pint’. Je kunt het vergelijken met een moodboard. Maar waarom zou je als bedrijf daartussen gaan staan? Als bedrijf kun je beeldmateriaal van je producten makkelijk delen met de wereld. Heb je bijvoorbeeld opvallende, unieke of goedverkopende producten in huis? Zet ze dan op pinterest. Locomix staat bijvoorbeeld met LocoMail op Pinterest. SEO door Pinterest Omdat je bij ieder plaatje zelf een tekst mag plaatsen, is dit medium ideaal voor SEO. … Read More

Digitale marketing wordt overschat, papier onderschat
Bericht

Direct mailing blijkt populairder dan e-mail marketing, zo blijkt uit onderzoek  naar direct marketing van het Britse onderzoeksbureau Fast.Map. Voor het onderzoek zijn 1.140 Britse consumenten en 353 marketeers ondervraagd. Ook bleek uit het onderzoek, dat consumenten liever aanbiedingen ontvangen via de post (33%) dan via social media of sms (slechts 3%). Direct mail Marketeers dachten dat slechts 26% van de consumenten direct mail van onbekende bedrijven opent, maar dat bleek maar liefst 34% te zijn. Gerichte direct mail van bekende … Read More

Direct Mail Locomix komt met nieuwe video’s
Bericht

Direct mailing bedrijf Locomix heeft afgelopen maand veel nieuwe video’s op haar youtube kanaal geplaatst. “Omdat we aparte producten hebben, willen we mensen visueel uitleggen hoe de producten eruit zien” , aldus eigenaar Martijn Feenstra. Direct Mail is het versturen van gerichte opvallende post naar (potentiële) klanten, relaties of werknemers. Omdat de boodschap origineel verpakt is, trekt dit de aandacht van de ontvanger beter dan een ongeadresseerde reclamefolder. Onbekend systeem  Een voorbeeld van een opvallende direct mailing, die wat extra … Read More

Tips voor een uitnodiging bedrijfsuitje maken
Bericht

Uitnodiging voor een bedrijfsuitje of een relatiedag kan simpel via een kaartje bij een dure drukkerij. Maar wanneer bedrijven hun personeel echt wilt verrassen dan is er een originele en unieke uitnodiging voor nodig. Een originele uitnodiging hoef niet eens duur te zijn.  Bij originele uitnodiging gaat het erom dat het verrassend en opvallend is. De boodschap word op een unieke manier overgebracht.  Aparte uitnodigingen voor een bedrijfsuitje Een uitnodiging heeft meerdere mogelijkheden naast een kaart dat open vouwt. Een … Read More

Waarom een YouTube kanaal maken?
Bericht

Nog niet ieder bedrijf snapt het belang van een eigen YouTube-kanaal. Terwijl met 1 miljard bezoekers per maand, het na Google de meest bezochte website is op internet. Dagelijks worden meer dan 65.000 filmpjes op YouTube geplaatst. Tijd dus om een eigen youtube kanaal te maken! Op YouTube staat meer dan alleen kattenfilmpjes en dronken Russen, ieder zelf respecterend bedrijf, heeft video’s van zijn producten op YouTube staan. Bijvoorbeeld filmpjes, waarbij een ingewikkeld product visueel wordt getoond, zoals de originele … Read More

5 tips voor goede direct mailing
Bericht

E-mail was lange tijd het toverwoord voor marketeers. Maar nu de inbox overloopt met nieuwsbrieven, updates en vage mailtjes, kiezen steeds meer bedrijven ervoor direct mailing in te zetten. Direct mailing is het gericht versturen van uitnodigingen naar (potentiële) klanten, werknemers of andere geïnteresseerden. De direct mailing bestaat vaak uit een originele uitnodiging die met de post wordt verstuurd. Hoe zorg je ervoor dat deze direct mail wordt gelezen? 1. Wees origineel met de verpakking Zorg ervoor dat je uitnodiging … Read More

Gepatenteerde vouwtechniek zorgt voor unieke kaart
Bericht

Het Utrechtse bedrijf Locomix maakt in Nederland unieke uitnodigingen. De Turning Card lijkt op een normale kaart, maar heeft maar liefst vier zijdes. Door de kaart iedere keer door te vouwen, komen de ‘geheime’ kanten aan het licht. Lees meer over deze vouwtechniek! De Turning Card wordt onder andere gebruikt als uitnodiging van een evenement, aankondiging van een nieuwe huisstijl, als brochure voor bedrijven en als teaser op een beurs. De reacties zijn positief: Mensen vinden het leuk de kaart … Read More

Eigen puzzel maken hip voor bedrijven
Bericht

Je ziet ze wel eens liggen in museumwinkels: Bedrukte puzzels. Leuk voor jong en oud. Dat ieder bedrijf die puzzels gemakkelijk zelf kan laten maken, daar komen steeds meer ondernemers achter.  . Locomix in Utrecht drukt puzzels vanaf 40 stukjes voor onder andere uitnodigingen, souvenirs, promotiemateriaal en als unieke mailing. Puzzel als souvenir Mensen willen best betalen voor een puzzel, maar dan moet er wel iets interessants op staan. Dus kiezen veel bedrijven die de puzzel als souvenir willen verkopen … Read More

Opvallen met een BliQje
Bericht

Opvallen met een blikje Klanten op een originele manier uitnodigen voor een beurs, gebeurt vaak met een maatwerk kaart. Ubbink Doesburg is gespecialiseerd in energie-efficiency en een goed binnenklimaat voor gebouwen. De Divisie ‘Rookgasafvoer’ wilde afgelopen jaar haar doelgroep op een opvallende en origineler wijze uitnodigen voor de VSK.Ze kwamen uit bij het BliQje van LocoMail. Niet alleen het onderscheidende karakter van het BliQje gaf de doorslag, maar ook het feit dat het BliQje de nieuwsgierigheid van de ontvanger oproept, … Read More

Direct mail aanvulling op CRM en Direct Marketing
Bericht

Direct mailing is het gericht versturen van gepersonaliseerde post naar klanten, relaties of werknemers. Dit kan een perfecte aanvulling op je CRM strategie zijn of Direct Marketing. CRM Bij Customer relationship management oftewel CRM (ook ‘klantrelatiebeheer’, soms ‘relatiemarketing ‘ of ‘verkoopbeheersysteem’) staat de klant centraal. CRM draait om het verstevigen van relaties, je klanten leren kennen en behouden en een goede band met hen opbouwen. Door een originele uitnodiging te sturen, laat je als bedrijf zien dat je iets over hebt voor je … Read More

Promotiemateriaal maken
Bericht

Promotiemateriaal voor op een beurs, event of evenement laat je als bedrijf gemakkelijk drukken bij LocoMail. Promotiemateriaal bedrukken kan bestaan uit het bedrukken van gratis give aways of originele mailings maken. Promotiemateriaal bedrukken Diverse give aways (promotiemateriaal dat je gratis weg geeft) kunnen bedrukt worden met een logo, tekst en slogan. Denk bijvoorbeeld aan bedrukt snoepgoed of  bedrukte recyclebare aluminiumdoosjes. Give aways bedrukken is simpel, snel en goedkoop. En de ideale manier om je bedrijf te promoten. Promotiemateriaal versturen Direct … Read More

Kroontje maken van Locomix groot succes
Bericht

Locomix heeft de afgelopen maand overuren gemaakt om  oranje Kroontjes voor Kroningsdag te maken. Op www.kroontjemaken.nl konden bedrijven, scholen en particulieren bedrukte kroontjes bestellen. De klant kan zelf bepalen wat er op het kroontje wordt gedrukt, meestal een slogan en logo. Het kroontje is verstelbaar, dus iedereen past deze kartonnen kroon. Kroontje bedrukken Veel bedrijven kozen ervoor om een kroontje te laten bedrukken, om iets extra’s te doen voor hun trouwe klanten. Het kroontje laten bedrukken is goedkoop en kan … Read More

Voordelen van print tegenover een drukkerij
Bericht

Lees onderstaand alles over de voordelen van print tegenover een drukkerij. Tegenwoordig hebben professionele printers zo’n hoge kwaliteit, dat in veel gevallen een drukkerij niet meer nodig is. Bovendien is bij een print-to-print bedrijf het mogelijk met kleine oplages te werken, mailings te personaliseren en met een korte levertijd te werken. Ook zijn de kosten een stuk lager, dan bij een traditionele drukkerij. Digitale printers drukken vaak stickers, die producten personaliseren. Bijvoorbeeld flessenpost of een blikje. Ook kan een goed … Read More

Wat is direct mailing per post?
Bericht

Direct mailing per post is een boodschap versturen naar een specifiek adres. Dus geen ongeadresseerd reclamedrukwerk, maar een specifieke uitnodiging voor klanten, relaties of medewerkers van een bedrijf. Direct mail per post is de oudste van de drie en de meest gewaardeerde. Direct mailing wordt ook wel direct marketing, direct mail marketing, marketing mail, postreclame, persoonlijk gerichte reclame of direct mailing genoemd. Effectieve marketing Originele Direct Mailing werkt effectiever dan een reclamefolder of een flyer, omdat de boodschap wordt verpakt … Read More

Eigen puzzel maken hip voor bedrijven
Bericht

Je ziet ze wel eens liggen in museumwinkels: Bedrukte puzzels. Leuk voor jong en oud. Dat ieder bedrijf die puzzels gemakkelijk zelf kan laten maken, dat is minder bekend. Een puzzel maken met foto of afbeelding kan gemakkelijk bij LocoMail. LocoMail in Utrecht drukt puzzels vanaf 40 stukjes voor onder andere uitnodigingen, souvenirs, promotiemateriaal en als unieke mailing. Puzzel als souvenir Mensen willen best betalen voor een puzzel, maar dan moet er wel iets interessants op staan. Dus kiezen veel … Read More

Case Direct Mailing Kroontjes Custom Made
Koninginnedag voor marketing gebruiken
Bericht

Een bedrijf dat geen gebruik maakt van Koninginnedag, mist een gouden kans. Vrijwel iedere Nederlander houdt van deze dag, al was het maar omdat we collectief vrij van werk zijn. Een goede kans dus, om wat leuks te doen voor je klanten en reclame te maken. Het ligt aan je type bedrijf, welke marketingtools je kunt inzetten. Kaart versturen Geef je als bedrijf een feest of heb je een speciale actie rondom Koninginnedag, bijvoorbeeld een prijsvraag? Stel je klanten dan … Read More

Gezocht: Geadresseerde van 28-jaar oude flessenpost
Bericht

In Kroatië is een fles aangespoeld, die 28 jaar geleden in zee is gegooid. De flessenpost lag op de oever van de Neretva rivier, die uitkomt op de Adriatische zee. De boodschap in de fles is gericht aan Mary: “Mary, you really are a great person. I hope we can keep in correspondence. I said I would write. Your friend always, Jonathon, Nova Scotia, 1985.” Nova Scotia ligt in Canada, dus wellicht is het ook nog eens flessenpost die de … Read More

Hoe en waarom innoveren als bedrijf
Bericht

Het is crisis en dat betekent voor sommige managers dat ze hand op de knip houden. Fout! Juist in economisch onzekere tijden moet je onderscheidend zijn van de rest. Met unieke en originele producten of diensten, haal je klanten binnen. Tijd om te innoveren! 5 tips om te innoveren: 1.Neem jong personeel en stagiaires in dienst Jonge HBO-ers die een afstudeerstage zoeken, kun je inzetten om een nieuw product te ontwikkelen. Ze zijn goedkoop, kennen de nieuwste trends en ontwikkelingen … Read More

Case Direct Mailing BliQje
Top 5 effectieve marketing en mailing voorbeelden
Bericht

Direct mailing is een persoonlijke benadering van de klant. Geen ongeadresseerde reclamefolder, maar een post-item met een label.  Direct mail per post is de oudste marketingtool voor direct marketing en de meest gewaardeerde. In dit artikel geven wij u enkele direct mailing voorbeelden. Onderzoek van Print Power Magazine, geeft aan dat 90% van de consumenten dagelijks de brievenbus leegt en dat tweederde nieuwsgierig is naar wat ze ontvangen.  Om uw direct mailing op de juiste wijze onder de aandacht te … Read More

Klant staat centraal bij marketing
Bericht

De klant moet centraal staan, vindt bijna 50% van de marketeers. Dit blijkt uit een Marketingtrendonderzoek van Berenschot waaraan meer dan 350 marketeers deelnamen. Ten opzichte van 2012 wisselden ‘Klant centraal’ – nu op plaats 1 – en ‘Social Media’ – nu op 2 – van plek. Net als in 2012 staat authenticiteit op nummer 3. ‘Innovatie en ideegeneratie’ is gestegen naar plek vier. “In een krimpende markt met toenemende concurrentie willen klanten steeds meer voor minder geld. Door een … Read More

Kaart met vleugels zorgt voor aandacht
Bericht

Het Utrechtse Direct Mailing bedrijf LocoMail bestaat dit jaar tien jaar. En dat wordt gevierd met een nieuw uniek product: De WingsCard. De Winsgscard is een kaart, met twee ‘vleugels’ die uit de kaart springen, zodra deze uit de envelop worden gehaald. “Je moet als bedrijf opvallen met je mailings, een gewone flyer werkt niet meer. Dit product trekt door zijn originaliteit de aandacht van de ontvanger”, aldus eigenaar Martijn Feenstra. LocoMail maakt al langer originele mailings, zo is ook … Read More

Gratis producten als give aways
Bericht

Gratis producten, dat spreekt Nederlanders altijd aan! Maar om nou als bedrijf gratis spullen weg te geven voor de lol, zou een beetje vreemd zijn. Bedrukte producten zijn echter ideaal marketing- en promotiemateriaal. LocoMail maakt verschillende give aways, die al per 25 stuks zijn te bestellen. Er zijn verschillende bedrukte business gifts, iedereen kent de keycords en kladblokjes, maar daar doet LocoMail niet aan. De give aways, moeten namelijk wel interessant zijn voor de ontvanger, zodat hij uw bedrijf positief op … Read More

Flessen sturen met de post
Bericht

Flessenpost is dé hippe mailing van 2013. De flessenpost wordt via de gewone post verstuurd en heeft een modern jasje. Vorige klanten gebruikten de flessenpost als originele uitnodiging voor uw bedrijfsuitje, bedrijfsevenement, bedrijfsfeest of jubileum. Flessenpost wordt ook ingezet als unieke mailing, product introductie of als verhuisbericht. Flessenpost sturen De boodschap wordt opgerold in de fles verzonden. Deze brief is ter grote van een A5-kaart en kan aan beide kanten bedrukt worden. Daardoor is er extra plaats voor adresgegevens, foto’s … Read More

Visitekaartjes van dagblad draaien door!
Bericht

Het Eindhovens Dagblad wilde haar visitekaartjes eens helemaal anders en dat is ze gelukt met behulp van het Utrechtse printbedrijf LocoMail. De visitekaartjes draaien letterlijk door en vallen daardoor extra op. Visitekaartje vier keer draaien De Turning Cards zien er uit als een normaal visitekaartje en hebben ook die afmeting, maar kunnen vier keer gedraaid worden, waardoor er dus eigenlijk vier zijden zijn. Het systeem lijkt een beetje op de vouw-waarzegger (ook wel: Peper- en Zoutvaatje of happertje). Zo’n papieren … Read More

Pagina

WingsCard Een echte aanrader als u zoekt naar een originele kaart met een hoog verrassingseffect. Wanneer deze direct mail uit de envelop wordt gehaald, springen er twee extra pagina’s uit de zijkanten. Uw klant schrikt, en is vervolgens aangenaam verrast van uw unieke mailing. Op de WingsCard kunt u aan zowel de voorkant als achterkant veel informatie kwijt over uw bedrijf of hetgeen wat u wilt communiceren. De WingsCard is er voor bedrijven die hun klanten echt op een originele wijze willen verrassen. … Read More

Promz 2013
Bericht

LocoMix zal ook dit jaar weer tijdens haar aanwezigheid op het PromZ Event een nieuw product introduceren. Daarnaast bestaat LocoMix 10 jaar, dit willen wij graag met u vieren bij onze stand! U kunt hier als VIP aanwezig zijn. Speciaal voor u hebben wij een gratis VIP-pakket voor het PromZ Event 2013. Dit VIP-pakket bestaat uit: – Gratis toegang tot de beursvloer; – Gratis drankjes op de beursvloer; – Kleine versnapering in de Viplounge; Tijdens het Event zullen wij onze … Read More

Originele zakelijke uitnodiging beurs voor een beursbezoek
Bericht

Coeck nodigt op ludieke wijze haar klanten uit voor een bezoek aan de Batibouw 2013.Het Belgische bedrijf Coeck is een familiebedrijf dat milieuvriendelijke en efficiënte bouwmaterialen produceert en levert. Zij zijn in verschillende landen actief waarbij de persoonlijke benadering van klanten centraal staat. Coeck zal aanwezig zijn op de Batibouw 2013. Dit is een jaarlijkse beurs voor zowel vaklui als consumenten in de bouwsector. Coeck heeft naar haar klanten een originele zakelijke uitnodiging beurs gestuurd. Door middel van de Out … Read More

Bureaukalender als nieuwjaarskaart
Bericht

Om alle klanten te bedanken voor de fijne samenwerking, heeft LocoMail een zakelijke nieuwjaarswens gestuurd in de vorm van een Out of the Card, wat meteen een handig hulpmiddel is voor 2013.  Het is namelijk niet alleen een persoonlijke boodschap, maar het is ook meteen een bureaukalender met daarop de highlights voor het komende jaar extra vermeld. Dit is inmiddels het derde jaar dat de bureaukalender wordt uitgegeven en wordt altijd graag ontvangen door de klanten. Als u ook zo’n … Read More

Uitnodiging via Flessenpost van Sinterklaas
Bericht

Alle kinderen van de medewerkers van het bedrijf Servier werden vanaf de boot per Flessenpost uitgenodigd voor het Sinterklaasfeest! Groot was de verbazing toen de kinderen een flessenpost door de brievenbus ontvingen met daarin een persoonlijke brief van Sinterklaas. Het Belgische bedrijf Servier heeft hiermee ouder en kind blij verrast. LocoMail heeft de Flessenpost uitnodiging gemaakt. Voor de brief in de Flessenpost is perkament papier gebruikt, om het effect van de flessenpost extra te vergroten, plus een handgeschreven lettertype voor … Read More

Pagina

Aanvraag demopakket

Flessenpost blijft hot!
Bericht

In de Telegraaf van 28 september staat vermeld dat een flessenpost een zeereis van maar liefst 16000 kilometer heeft afgelegd. Een meisje van 5 jaar wilde een flessenpost sturen van het vasteland van Groot Brittannië naar haar tante op het eiland Guernsey, 200 kilometer verderop. In plaats daarvan is de fles afgedreven en gevonden door een vrouw aan een strand in Australië. De vindster heeft contact opgenomen met het meisje. Wat een mooie manier van communiceren! Met vriendelijke groet, Resa … Read More

Flessenpost voor de jongste leden van de Rabobank
Bericht

Leuke verrassing voor de jongste leden van de Rabobank Doordacht Communicatieadvies heeft voor de Rabobank een superopvallende mailing bedacht, wat veel aandacht trok en veel enthousiaste reacties teweeg bracht. Rabobank heeft gekozen om flessenpost te sturen naar alle leden van de Rabo KidsClub. Met de flessenpost willen ze kinderen op de hoogte stellen van haar nieuwe website, die gevuld is met spelletjes, recepten en leuke voordelen voor de kids. ‘Rabobank, de bank met ideeën’ blijkt wel weer door te kiezen … Read More

Pagina

Ontdek al onze verschillende Pop up Mailings De Pop-up Kubus is een effectieve direct mailing waarmee u uw doelgroep op een originele manier kunt bereiken.  De Pop-up Springkubus, ook bekend als de Out of the Box Card is een opvallende Pop-up mailing waarmee u uw doelgroep op een positieve manier kan verrassen.  Door onder andere het unieke verrassingseffect en de productmogelijkheden is de springende Kubus een interessante direct mail om te versturen. LocoMail kan u diverse varianten aanbieden van de Out … Read More

Pagina

Popupmailing Popupmailing De pop-up kubus is een effectief direct mailing. Deze popup mailing is een effectieve tool waarmee u uw doelgroep kunt bereiken. De popup mailing is anders dan anders en uw doelgroep wordt gegarandeerd verrast. Mogelijkheden popupmailing Een popup mailing biedt veel mogelijkheden. U kunt het design van de popup mailing aanpassen in uw huisstijl. Heeft u geen grafische afdeling binnen uw bedrijf kunnen wij een ontwerp maken dat aansluit bij u wensen. Om u product een persoonlijk tintje … Read More

Pagina

WobbleCard Weer een unieke mailing: de WobbleCard. De krachtige veer zorgt ervoor dat uw boodschap eruit wilt springen. Deze kaart biedt u de mogelijkheid om iets verrassend te brengen. De wobble die op de veer wordt geplaatst, kunt u laten aansluiten bij uw communicatieboodschap. Zo wordt deze nogmaals versterkt. De WobbleCard kan voor tal van doeleinden worden ingezet: ter ere van een jubileum, voor een productintroductie of als opvallende WK mailing. Hebben wij uw interesse gewekt? Vraag dan gratis een … Read More

Pagina

contactbedankt Bedankt voor uw aanvraag Hartelijk dank voor uw aanvraag. Wij nemen zo snel mogelijk met u contact op. Mocht u nog meer vragen hebben, stel deze gerust. Het LocoMail Team 030-26 18 086

Pagina

Bedankt voor uw demopakket aanvraag Bedankt voor uw demopakket aanvraag Hartelijk  dank voor uw demopakket aanvraag. Deze wordt zo snel mogelijk naar u verzonden. Heeft u nog vragen neem dan contact op met een van onze medewerkers. Het LocoMail team contact@locomail.nl 030 2618086

Pagina

Bedankt voor uw Offerte aanvraag Hartelijk bedankt voor uw offerte aanvraag. Deze wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.  Heeft u nog vragen neem dan contact op met een van onze medewerkers. Het LocoMail team contact@locomail.nl 030 2618086

Pagina

Bespaar op de portokosten, stuur een selfmailer Movecard selfmailer Een unieke selfmailer waarbij de boodschap letterlijk wordt verteld. Door aan het flapje te trekken slaan de negen full colour bedrukte pagina’s automatisch om. Een pakkende direct mail die niet snel wordt vergeten. Klik hier om naar de Movecard selfmailer te gaan. ChangeCard selfmailer Een selfmailer met een uniek lammelleneffect. Trek aan het flapje en uw ziet de afbeelding veranderen. Ideaal voor naamswijzigingen of productintroducties.Klik hier om naar de ChangeCard selfmailer te gaan.

Pagina
Zakelijke mailings met impact die uw boodschap versterken!
Pagina

Zakelijke mailings met impact die uw boodschap versterken! Elk product van LocoMail heeft een opvallende vorm, feature of verrassingseffect. De aandacht op uw boodschap wordt hiermee extra getrokken. De respons op uw mailing zal aantoonbaar hoger zijn ten opzichte van een digitaal bericht of regulier poststuk. LocoMail is uw partner en producent in het ontwikkelen van een opvallende direct mail. In ruim 16 jaar hebben wij voor zowel kleine als grote bedrijven unieke mailingen en cadeaubonnen mogen verzorgen. Denk hierbij … Read More

Pagina

Puzzel Laat uw klant puzzelen naar de boodschap, door het versturen van een puzzel als opvallende mailing. U wekt interesse bij de klant, en deze zal gegarandeerd gaan puzzelen naar de boodschap. Stukje voor stukjes, vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Door te kiezen voor een puzzel zorgt u ervoor dat de boodschap lang blijft hangen. De puzzel kan voor tal van doeleinden worden ingezet: van uitnodiging voor een masterclass tot aan kerstkaart. Past de puzzel bij uw boodschap? Vraag gratis … Read More

Pagina

Mini T-shirt Het Mini T-shirtje is multifunctioneel: u kunt deze versturen als uitnodiging, voor een speciale actie of zelfs als direct mail. Op het Mini T-shirt kunt u een eigen ontwerp laten drukken. Dit kan op zowel de voorkant als achterkant van het shirtje. Door de unieke vorm, de opvallende vorm is de Mini T-shirt voor tal van gelegenheden in te zetten. Hebben wij uw nieuwsgierigheid gewekt? Vraag gratis een sample en/of offerte aan van deze opvallende mailing. Voorbeelden succesvolle … Read More

Pagina

Ontdek al onze verschillende Turning Card Mailings Deze originele kaart ziet er van de buitenkant vrij normaal uit maar opgelet! Deze direct mail bestaat uit vier pagina’s, waarbij bij elke vouw een nieuwe boodschap wordt ontluikt. De boodschap van deze originele kaart ontdekt men door de kaart te blijven vouwen. De Turning Cards zijn er voor de kleine en de grote communicatiedoeleinden. Er zijn diverse formaten: van visitekaartjes formaat tot aan brochure formaat. Een opvallende mailing zoals de TC kunt … Read More

Pagina

BliQje Een blik op de toekomst, een ingeblikte boodschap of een boodschap in blik. Allemaal hebben ze één ding gemeen: deze slogans zijn gebruikt in combinatie met het BliQje. Het BliQje is een originele, chique maar bovendien een effectieve tool voor een mailing. Een direct mail met geen standaard verzendverpakking maar gewoon een boodschap in blik! Het BliQje is verkrijgbaar in diverse varianten en is inzetbaar voor veel verschillende doeleinden. Als give-away, verhuiskaart of als marketinginstrument om een opening van … Read More

Pagina

Pop-up Card Als u op zoek bent naar een extra opvallend effect wanneer de mailing wordt geopend, dan is misschien de Pop-up Card het direct mail product waar u naar op zoek bent. Als u de kaart opent ontvouwt zich een grote 2-dimensionale pop-up. Deze kaart is groot van formaat, en kan veel informatie op kwijt. Deze direct mail kan net zoals al onze andere opvallende mailings worden ingezet voor tal van doeleinden: bijvoorbeeld als communicatiemiddel ter ondersteuning van een … Read More

Pagina

TeleCard selfmailer Een verfrissende mailing is de TeleCard. Een opvallende mailing waar u veel informatie op kwijt kan. Niet één, niet twee, maar vier dubbelzijdig bedrukte pagina’s kunt u vullen met informatie en beeldmateriaal ten behoeve van uw boodschap.  Naarmate de ladder uit de envelop wordt getrokken, krijgt uw klant steeds meer nieuwe informatie voorgeschoteld.  Een verrassingseffect wat leidt tot een hoge attentiewaarde. Net zoals al onze andere opvallende mailings kan de TeleCard worden ingezet voor tal van doeleinden: als uitnodiging … Read More

Pagina

MoveCard mailing Een revolutionaire manier om uw direct mailing over te brengen! In eerste instantie lijkt het een gewoon poststuk. Echter, door de envelop open te maken en langzaam aan de uitstekende kaart te trekken slaan de bladzijden vanzelf om. De ontvanger wordt verrast door dit effect en zal hierdoor meer aandacht aan de boodschap besteden. De MoveCard kan worden ingezet als originele mailing voor verschillende doeleinden: als uitnodiging voor een vrijwilligersfeest of als menukaart voor uw werknemers. Hebben wij … Read More

Pagina

5-Card selfmailer Een eenvoudige, unieke maar bovendien een effectieve selfmailer. Met deze originele direct mail is de boodschap niet meteen zichtbaar maar wordt letterlijk uit de kaart gevouwen. In de 5-card is er ruimte voor maximaal vier inlegkaartjes, waardoor u extra informatie op kwijt kan. U klant zal bij het ontluiken van elke nieuwe pagina, nieuwsgierig worden naar de rest van de inhoud. De 5-card is naast een effectieve selfmailer een lichtgewicht. Deze opvallende mailing kan voor tal van doeleinden … Read More

Pagina

Originele Giveaways Met de unieke mailing producten van LocoMail verhoogt u de attentiewaarde bij de ontvanger en verrast u uw relaties, klanten en eigen medewerkers. Gaat het om uitnodigingen voor een bedrijfsuitje of een evenement, een unieke mailing of om een speciale gelegenheid; LocoMail is uw vertrouwde partner hiervoor! Middels onze unieke producten (naast direct mail verkopen wij ook originele giveaways), van een exclusief metalen BliQje tot een flessenpost, wekt u de nieuwsgierigheid bij de ontvanger en verpakt uuw boodschap … Read More

Pagina

Maak kennis met ons complete aanbod originele direct mail Met de originele direct mail producten van LocoMail bent u verzekerd van een hoge attentiewaarde en dubbele impact bij de ontvanger! Verrast u uw relaties, klanten en medewerkers. Gaat het om uitnodigingen voor een bedrijfsuitje of evenement, een unieke mailing of om een speciale gelegenheid? Alles is mogelijk! “LocoMail is uw vertrouwde partner om uw originele direct mail bij uit te besteden. Uw boodschap, ons medium!” Wilt u ook opvallen met … Read More

Pagina

Flessenpost Flessenpost is van origine een veel gebruikt communicatiemiddel van vroeger. De Flessenpost heeft niet alleen iets authentieks, maar ook iets mysterieus. In deze direct mail, de Flessenpost is een kaart verstopt waarbij u uw klanten kunt informeren over een nieuw product of kunt uitnodigen voor een feest. Eén ding is zeker: uw boodschap in fles valt gegarandeerd op tussen alle poststukken. Wat wil je als bedrijf nog meer? De Flessenpost is uitermate geschikt voor bedrijven en communicatieboodschappen die in … Read More