Home » » Pagina 4
Pagina

Pop up kubus (rechthoekig) Mailing 80x80x110mm Een afwijkend formaat van de Out of the Box Card is de rechthoekige Pop up Mailing. Deze Rechthoekige Pop up Mailing heeft meer ruimte voor uw communicatie boodschap dan de 80x80x110mm Out of the Box Kubus, maar heeft hetzelfde verrassingseffect wat zorgt voor een hoge attentie waarde. De vlakken van deze Rechthoekige ‘springende’ Kubus zijn 8 bij 11 centimeter, welke full colour bedrukt kunnen worden met een eigen ontwerp. Informatie en afbeeldingen, alles kunt … Read More

Pagina

Pop up Huisje: een opvallende direct mailing in de vorm van een woning of kantoor! Een niet te missen direct mail: het Pop up Huisje. Ook deze DM kan worden toegevoegd aan de opvallende Out of the Box uitnodigingen van LocoMail. Een springende kaart, in de vorm van een uniek Huisje. De muren en het dakje kunnen helemaal worden vormgegeven naar uw wensen. Het verrassingseffect en de vorm van deze direct mail zorgt voor een hoge attentiewaarde! Het Pop up … Read More

Pagina

De Diamantkaart: een pop up mailing met een afwijkende vorm Een opvallend formaat van de Pop up Kubus, in de vorm van een diamantkaart, is de Hexagoon. Deze direct mail bestaat uit veertien vlakken en wordt standaard full colour bedrukt met uw eigen ontwerp. Door de kleine vakken is deze direct mail geschikt voor een mailing met veel visuele beelden, de pijlers van uw bedrijf of leuke quotes. Het verrassingseffect van deze speelse direct mail zorgt voor een hoge attentiewaarde … Read More

Case Direct Mailing Flessenpost Uitnodiging Polteq
Flessenpost als originele zakelijke uitnodiging 15jarig bestaan
Bericht

Polteq is de grootste onafhankelijke specialist in Nederland en België in software testen en marktleider op het gebied van testopleidingen. In juli bestaat Polteq al weer 15 jaar en deze mijlpaal willen ze graag vieren met hun klanten en zakenrelaties. Met een originele zakelijke uitnodiging heeft Polteq relaties uitgenodigd om aanwezig te zijn bij een weergaloos zeilfestijn ter eren van het 15 jarige bestaan van het bedrijf. En welke originele zakelijke uitnodiging past nou beter bij een zeilfestijn dan onze … Read More

Case Direct Mailing Pakket Royal Canin
SPECIAL CASE. De grootste campagne van het jaar! Concept ontwikkeling direct mail pakket.
Bericht

Niet een direct mailing product maar een geheel direct mail pakket! Dat is wat Royal Canin inzette voor hun grootste campagne van het jaar. Royal Canin is een katten- en hondenvoer merk dat wereldwijd bekend is. ”Kennis van en respect voor dieren is voor Royal Canin meer dan een slogan. Door de hond en de kat centraal te stellen, brengen we al meer dan 40 jaar voeding op de markt die is afgestemd op hun specifieke behoeften”. Door deze campagne … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Hexagoon Pennenhouder
5 Redenen om een echte Proefdruk van uw direct mail aan te vragen
Bericht

LocoMail biedt al haar potentiële- en bestaande klanten de mogelijkheid om samples aan te vragen van originele mailingproducten. Zo krijgt u en/of uw klant een gevoel bij het product en kan het verrassingseffect van de kaart van dichtbij worden ervaren. Als u het product wilt zien met uw eigen ontwerp, bieden we u ook de mogelijkheid om een echte proefdruk aan te vragen. Door te kiezen voor een echte proefdruk, krijgt u meer beleving bij uw originele uitnodiging en kunt u … Read More

Case Direct Mailing Post E-mail
De offline vs. de online brievenbus
Bericht

Vandaag de dag draait het op marketinggebied allemaal om de juiste mix van kanalen. De perfecte balans tussen online en offline. Veel aandacht gaat op dit moment uit naar online kanalen, zoals onder andere sociale media. Want consumenten hebben door het omarmen van de smartphone nu overal en altijd toegang tot informatie, producten en bedrijven. Logisch dat bedrijven hierop willen inspelen; niet alleen is alles via internet snel en toegankelijk maar het is ook nog eens goedkoop. Maar de vraag … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Kubus Out of the Box Agoria
Pop-up Kubus ingezet als evenement uitnodiging
Bericht

Agoria staat bekend om het verdedigen van ondernemingen in de technologische industrie. De federatie heeft maar liefst 275.000 mensen in dienst verdeeld over 1.700 lid bedrijven. U kunt gerust zeggen dat Agoria de grootste sectorfederatie van het land is. Ze hebben onze unieke Pop Up Kubus gebruikt om hun doelgroep te informeren over een aankomend evenement. Dit gecombineerd met de naam ‘’Make it POP’’, past perfect bij onze bestseller. Met een waarschuwing op de envelop; “WAARSCHUWING: laat je niet overrompelen … Read More

Pagina

Pop up Kubus 90x90x90mm (Bestseller) Een populair formaat van de Pop up Kubus is de vierkante Out of the Box Card in het formaat 90 bij 90 millimeter. Deze opvallende kaart die open springt bestaat uit zes grote vlakken waar u afbeeldingen en teksten op kan verwerken. De Pop up Kubus kan voor verschillende marketing- en communicatiedoeleinden worden ingezet. Het verrassingseffect van de Pop up mailing zorgt voor een hoge attentiewaarde en een blijvende herinnering! De zes vlakken van de … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Huisje Nationale Waarborg Online
SPECIAL CASE: Concept ontwikkeling direct mail voorbeeld Nationale Waarborg Online
Bericht

Heeft u eigen direct mail ideeën? Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van de medewerkers. Zij denken graag met u mee om uw direct mail ideeën succesvol op te zetten. Op basis van uw idee, kan er gekeken worden naar de mogelijkheden en vervolgens wordt er een concept ontwikkeld. In samenwerking kan er een product, wat begon als direct mail ideeën,  geproduceerd  worden wat helemaal voldoet aan uw wensen en eisen. Case Nationale Waarborg Online Vanaf … Read More

Case Direct Mailing BliQje Rabobank
Direct mail voorbeeld: BliQje ingezet als uitnodiging voor Haringparty
Bericht

Rabobank Vallei en Rijn en Het oude Politiebureau hebben ook dit jaar weer een Haringparty georganiseerd. Onder het motto “Er zijn van die uitjes… die je niet mag missen” hebben ze een exclusieve uitnodiging verstuurd. Een perfect direct mail voorbeeld. Genodigden werden verrast met een ludieke direct mail: het BliQje. Het BliQje geproduceerd voor Rabobank Vallei en Het oude Politiebureau is bedrukt met een eigen ontwerp. Ook binnenin het BliQje is de uitnodiging te vinden, ook deze is bedrukt met … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Royal Canin
Out of the Box ingezet ter verspreiding van kennismakingskorting
Bericht

Royal Canin is een katten- en hondenvoer merk dat wereldwijd bekend is. ”Kennis van en respect voor dieren is voor Royal Canin meer dan een slogan. Door de hond en de kat centraal te stellen, brengen we al meer dan 40 jaar voeding op de markt die is afgestemd op hun specifieke behoeften”. Ze hebben onze unieke Out of the Box (10×10 cm) gebruikt om mensen te bereiken door middel van een kennismakingskorting. Op het inlegkaartje staat verdere informatie over … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Hilton Hotel
Turning Card visitekaartje ingezet als marketingtool door Hilton Hotel
Bericht

  Het Hilton Hotel is een internationaal hotel waar je zowel persoonlijk als zakelijk gebruik van kan maken. Recentelijk is er een nieuwe hotelvestiging van de Hilton keten geopend bij Amsterdam Schiphol. Om dit nieuwe hotel goed te introduceren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep is het Turning Card visitekaartje gebruikt. Het visitekaartje is helemaal full colour bedrukt met een eigen ontwerp van het Hilton Hotel. Binnen in de Turning Card zit een QR-code verstopt. Wanneer de code wordt … Read More

Case Direct Mailing BliQje Evenement
Het netwerk evenement van het jaar: de Haringparty
Bericht

Het Haringseizoen gaat volgende maand van start. En in de juiste omstandigheden, is de Hollandse Nieuwe uitgegroeid tot een lekkere vette vis. Belangrijk hiervoor is dat er genoeg voeding in het water te vinden is. De specialisten van het Visgilde houden de voeding in het water goed in de gaten, zodat ze de hoogste kwaliteit haring kunnen garanderen op het moment dat het er om doet. En dat is tijdens de veiling van het eerste vaatje op de Haringparty’s. 10 … Read More

Case Direct Mailing Kroontje Radio 10
GESPOT: Direct marketing voorbeeld, de Kroontjes van Radio 10
Bericht

Dit jaar hebben we kennis gemaakt met Koningsdag nieuwe stijl! En dat is overal wel goed bevallen! Geen statige tour door de stad maar een feestje. De prinsjes gingen los op de muziek van onder andere Afrojack en Nielson. Dordrecht trok deze Koningsdag tussen de 20.000 en 25.000 bezoekers. In Amsterdam waren zelf een kwart miljoen bezoekers! Een gelegenheid of feestdag als Koningsdag is de uitgelegen kans voor direct marketing. De Kroontjes ‘King of Pop’ van Radio 10 zijn een … Read More

Case Direct Mailing Movecard Selfmailer Nobel Biocare
Movecard ingezet als informatieve direct mail én uitnodiging
Bericht

Nobel Biocare, marktleiding op het gebied van innovatieve implantaten en tandheelkundige behandelingen, heeft gekozen voor de Movecard om nieuwe implantaten en kronen onder de aandacht te brengen. Deze nieuwe manier van het plaatsen van implantaten heeft verschillende voordelen en deze worden dan ook uiteengezet in de negen full colour bedrukte pagina’s binnen in de MoveCard. Maar de Movecard geproduceerd voor Nobel Biocare is niet alleen maar informatief! Op de achterzijde van deze ludieke mail is ook een persoonlijke uitnodiging te … Read More

Direct Mailing SS Rotterdam
GESPOT: Flessenpost ingezet als leuke give-away door SS Rotterdam
Bericht

Tijdens mijn bezoek aan Rotterdam heb ik een kijkje genomen op het voormalige vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn: het SS Rotterdam. Dit schip was in haar vorige leven een cruiseschip en heeft dus heel wat van de wereld gezien. Tegenwoordig ligt het SS Rotterdam permanent aangemeerd in Rotterdam, in Katendrecht wel te verstaan. Beleef de authentieke sfeer op deze multifunctionele locatie! Je kunt er namelijk dineren, vergaderen, werken, feesten en overnachten. En dit alles met een uniek uitzicht op de … Read More

Case Direct Mailing Notitiekaart Autocable
SPECIAL CASE. Concept ontwikkeling voor direct mail Autocable
Bericht

Heeft u een bepaald idee voor een product voor uw direct marketing campagne, maar ziet u dit niet staan tussen onze producten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van de medewerkers. Zij denken graag met u mee om een succesvolle direct mail op te zetten. Op basis van uw idee, kan er gekeken worden naar de mogelijkheden en vervolgens wordt er een concept ontwikkelt. In samenwerking kan er zo een direct mail worden geproduceerd die helemaal … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Brandbridge
Turning Card ingezet als marketingtool door Brandbridge
Bericht

Brandbridge brengt bedrijven, merken en producten in contact met hun doelgroep. Om een brug te slaan tussen hun eigen bedrijf en hun klanten, hebben ze gebruik gemaakt van onze direct mail: de Turning Card. De Turning Card als marketingtool past perfect bij Brandbridge; de Klapkaart is namelijk net zo veelzijdig als dit bedrijf! De verschillende kanten van Brandbridge bestaan uit marketing en communicatie, web ontwikkeling en het ontwikkelen van nieuwe producten. Met aandacht voor de doelgroep, kennis over de markt … Read More

Pagina

Bestel nu de Pop up Kubus 90x90x90mm als pennenhouder Een populair formaat van de Pop up Kubus is de vierkante Pop up mailing Out of the Box Card. En deze direct mail is nu ook beschikbaar als pennenhouder! Deze opvallende mailing bestaat uit zes vlakken van 9cm bij 9 cm, waarvan een vlak over pennengaten beschikt. Alle zijdes, inclusief die met pennengaten, van de 9×9 Pop up Kubus worden standaard full colour bedrukt met uw eigen ontwerp. Het verrassingseffect van … Read More

Case Direct Mailing BliQje Uitnodiging Orchid Days
BliQje ingezet als een speciale uitnodiging
Bericht

Orchid Days heeft ons BliQje gebruikt om hun ‘special invitation’ te verspreiden, en daar past het BliQje perfect bij! Origineel, verrassend en hanteert ongekende hoge attentiewaarde. Het pull open systeem roept nieuwsgierigheid op bij de ontvanger. Perfect dus voor een VIP uitnodiging voor bijvoorbeeld de Orchid Days. Het label op het BliQje en de boodschap binnen in zijn helemaal aangepast naar de boodschap van de Orchid Days. Volg het voorbeeld van de Orchid Days, en nodig uw klanten en relaties uit … Read More

Direct Mailing Brievenbus
Laat uw direct mailing adresseren en verzenden door LocoMail
Bericht

Opvallende direct mailing adresseren U heeft een keuze gemaakt uit de verschillende direct mailing producten en een ontwerp gekozen. Nu komt de volgende stap in het proces van uw direct mailing: het adresseren en verzenden. U kunt ervoor kiezen om zelf de adressering van uw direct mail te verzorgen, maar het is mogelijk om de adressering van uw direct mailing producten uit handen te geven. Het enige wat u hoeft te doen is een Excel bestand aanleveren met daarin de … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Bank te Cate
Lamellenkaart ingezet als persoonlijke uitnodiging
Bericht

Bank ten Cate & Cie hebben onze Lamellenkaart gebruikt als persoonlijke uitnodiging. Relaties en klanten werden uitgenodigd voor een lentebijeenkomst die plaatst vond in een theater, en de ChangeCard sluit hier perfect op aan. Op de eerste afbeelding zijn de lamellen dicht, hierop is een dicht gordijn te zien, net als in het theater voordat de show begint. Wanneer de ontvanger aan het lipje trekt, gaan de lamellen, oftewel het gordijn, open en verschijnt de cabaretier. Voor het overbrengen van … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box BMT
Pop up Kubus ingezet voor direct marketing
Bericht

Binnenstad Management Tilburg (BMT) heeft gekozen voor een unieke manier van direct marketing. Ze hebben deze ludieke Pop up Kubus ingezet als conferentie uitnodiging. BMT is het overkoepelende overlegorgaan van alle belangenorganisaties in de binnenstad, zoals bewoners, detailhandel, sector cultuur en horeca. Stichting Binnenstadmanagement Tilburg vindt het van groot belang te weten welke ideeën er bestaan met betrekking tot de ontwikkelingen in de binnenstad en roept om deze reden alle partijen op om zich aan te melden voor de conferentie. … Read More

Pagina

Twisty Box De Twisty Box, een box die u uit elkaar vouwt, en net zo makkelijk weer terug vouwt. Een creatieve oplossing om als direct mail te versturen of als attentie weg te geven. De Twisty Box wordt geleverd met een wikkel of envelop, welke jullie geheel full colour kunnen laten bedrukken. Om de boodschap op de zes vlakken van de Twisty Box te lezen, vouwt de ontvanger de box open met een draaibeweging. Een echte aanrader als u zoekt … Read More

Case Direct Mailing Change Card Hendriks
ChangeCard perfect voor naamswijzigingen
Bericht

De unieke direct mail, de ChangeCard is ingezet door Ruwbouw Concept onderdeel van de Hendriks groep. Hendriks groep wordt gevormd door een team van gespecialiseerde bedrijven, die garant staan voor innovatieve en betrouwbare producten en diensten. Ze hebben gebruik gemaakt van onze selfmailer om hun doelgroep op de hoogte te stellen van hun samenwerking én bijbehorende naamsverandering: Ruwbouw concept veranderd naar Hendriks ruwbouw. De lamellen die verwerkt zijn in deze creatieve direct mail zijn perfect voor een naamswijziging: op de … Read More

Case Direct Mailing Mini T Shirt Grand Départ
Opvallende direct mail: promoot uw bedrijf tijdens de Tour de France in Utrecht!
Bericht

Op 26 maart is het aftellen begonnen. Voor de zesde keer keert de Tour de France terug naar Nederland. Het grootste jaarlijkse sportevenement ter wereld begint dit jaar namelijk in Utrecht. Op 4 juli is de ‘Grand Départ’ om vervolgens op 26 juli te finishen in Parijs. Met een knallende aftrap werd gevierd dat de Tour de France begint over honderd dagen. Honderd dagen lang staat Utrecht in het teken van de Tour de France. Verspreid over deze dagen tot … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pennenhouder Plantyn
NIEUW: Out of the Box pennerhouder
Bericht

Plantyn heeft onze originele én nieuwe Out of the Box pennenhouder gebruikt als informatieve direct mail. Plantyn ontwikkelt en verspreidt leermiddelen voor het basisonderwijs, het secundair onderwijs, het hoger en het wetenschappelijk onderwijs en het volwassenenonderwijs. Om hun diensten en producten meer onder de aandacht te brengen, hebben ze bij Plantyn gekozen voor een originele en opvallende direct mail. Op de Pop up Kubus staat vermeld wat hun diensten zijn en wat ze voor u kunnen betekenen. De envelop met … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Card Peperzaken
Pop-up Card ingezet als informatieve direct mail
Bericht

De experts bij Peperzaken zorgen voor een succesvolle software ontwikkeling. Peperzaken zet zich met name in voor apps die zorgen voor besparing op papier, tijd en arbeidskracht. In 5 jaar tijd hebben ze maar liefst 100 unieke apps ontworpen. Onze Pop-up card is door het bedrijf Peperzaken ingezet als een informatieve direct mailing. Ook gebruikten zij de Pop-up card als kerstkaart: Een geweldige kerst & een appic 2014! Wanneer de envelop wordt opengevouwen, wordt hun peperzakentraject getoond. Dit om hun doelgroep te overtuigen … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Rijnsburg
NIEUW: Maak nu een keuze uit verschillende afwerkingen voor de Klapkaart
Bericht

  De direct mail producten boden al de mogelijkheid om het ontwerp helemaal af te stemmen op uw persoonlijke wensen. Maar nu is het bij de Klapkaart ook mogelijk om een keuze te maken tussen verschillende afwerkingen.  Onze Klapkaart wordt standaard digitaal gedrukt maar kan bij grote aantallen ook worden gedrukt en eventueel worden afgewerkt met mat of glanslaminaat. Allereerst kunt u de Klapkaart digitaal printen (zie links op de foto) en offset drukken (zie rechts op de foto). De keuze … Read More

Case Direct Mailing Telecard Selfmailer Bostik
Telecard selfmailer ingezet als informatieve direct mail door Bostik
Bericht

Bostik is een innovatieve en toonaangevende wereldspeler op het gebied van lijmen, egaliseren,afdichten en kitten. Ze hebben onze verrassende Telescoop kaart gebruikt om hun doelgroep te informeren over hun diensten. Telescoop kaart verrassend veel inhoud De Telecard selfmailer, ook wel telescoop kaart genoemd, is een unieke direct mail dat enorm veelzijdig is. De direct mail selfmailer lijkt op het eerste oog wat gewoontjes en klein. Totdat u de envelop opent en trekt aan de zijkant waardoor er een ”laddereffect” ontstaat. … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing ChangeCard Airpack
ChangeCard ingezet als nieuwjaarskaart direct mailing
Bericht

De Lamellenkaart is door Airpack, producent van installaties voor de olie en gas industrie, op een originele manier gebruikt. De direct mail selfmailer is namelijk ingezet als een Nieuwjaarskaart. Om al hun relaties een gelukkig Nieuwjaar toe te wensen, heeft Airpack een persoonlijke nieuwjaarskaart verstuurd. Op de afbeelding  zijn allerlei installaties te zien, maar wanneer er aan het lipje van de kaart wordt getrokken, komt het personeel achter de lamellen te voorschijn. De ChangeCard: Een unieke, persoonlijk en opvallende direct mailing! Opvallende … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Pernod Ricard Nederland
Out of the Box ingezet als uitnodiging
Bericht

Om hun gasten uit te nodigen voor de speciale opening van het kantoor in Nederland heeft Pernod Ricard Nederland, marktleider van de wereldwijde wijn en gedistilleerd industrie, een direct mailing product van LocoMail ingezet. Zij hebben gekozen voor een originele en opvallende uitnodiging: onze bestseller, de Out of the Box Card. De vlakken van de Out of the Box Card, geproduceerd voor Pernod Ricard Nederland, zijn ingedeeld met mooie afbeeldingen en informatie over de opening. De uitnodiging springt letter en … Read More

Case Direct Mailing MoveCard Bureau Ice
Movecard als een van de direct mail voorbeelden
Bericht

De beschreven cases gaan in op succesvolle direct mail voorbeelden. Zo ook de case van Bureau ICE, een onafhankelijke aanbieder van betrouwbare en kwalitatief goede toetsen en examens voor basisonderwijs, beroepsonderwijs, hoger onderwijs NT2-onderwijs en het bedrijfsleven. Zij hebben onze ludieke Movecard ingezet als een informatieve direct mail. In de negen full colour bedrukte pagina’s van de Movecard geeft Bureau ICE tips en informatie over het opstellen van een kwalitatief goede toets. Movecard een revolutionair direct mail voorbeeld De Movecard ziet op … Read More

Case Direct Mailing Hexagoon Pennenhouder CNB
Hexagoon-pennenhouders gebruikt als direct mail vacature
Bericht

De Coöperatieve Nederlandse Bloembollencentrale (CNB) heeft gebruik gemaakt van de Hexagoon-pennenhouders van LocoMail om een openstaande vacature onder de aandacht te brengen. De CNB is een bedrijf dat onder andere bemiddelt tussen aanbieders en afnemers van bloembollen, knollen en vaste planten. “Met ruim 90 jaar ervaring, zo’n 1.500 leden en een jaaromzet van circa 254 miljoen euro zijn wij niet alleen in Nederland toonaangevend, maar gelden wij wereldwijd als de grootste coöperatieve bloembollenbemiddelaar – een positie waar wij oprecht trots … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Tentscape
Klapkaart ingezet als een originele marketingstool
Bericht

Tentscape heeft de Klapkaart ingezet om hun klanten te informeren over hun producten. De tenten van Tentscape zijn uniek: ‘’Wij ontwikkelen steeds lichtere en sterkere tenten die snel en makkelijk zijn op te zetten en die meer uitstraling hebben dan welke andere tent ook. Wij richten ons op het leveren van top kwaliteit en tenten waarvoor 100% maatwerk mogelijk is.’’ Bij deze unieke tent hoort natuurlijk een unieke brochure: de Klapkaart van LocoMail.  Klapkaart: ontzettend veelzijdig De Turning Card is een unieke kaart die misschien op het eerste gezicht wat gewoontjes oogt. Maar … Read More

Pagina

Mini Pop up Kubus Onze bestseller, de Pop up Kubus, is nu ook verkrijgbaar in een kleinere variant, de Mini Out of the Box. Na het uitschuiven van de inlegkaart, springen er maar liefst vier kleine kubusjes uit die u helemaal kunt vormgeven naar uw boodschap. Deze creatieve oplossing kunt u inzetten als direct mail of gebruiken als give-away.   Heeft u veel informatie te vertellen? En bent u op zoek naar een creatieve direct mail met oneindig veel mogelijkheden. … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Kubus
Creatieve Out of the Box voor nationale- en internationale relaties
Bericht

Amacore is één van de grootste leveranciers van diepgevroren vis voor de verwerkende industrie. ”We zijn importeur, distributeur, voedselverwerker en exporteur voor groothandels van levensmiddelen, distributeurs, de voedselverwerkende industrie, horeca en klanten in de detailhandel door geheel Europa.” Ze hebben onze unieke Out of the Box gebruikt als nieuwjaarsmailing.  Ze hebben de Pop up kubus slim gebruikt door een leuke twist te geven door de vorm te gebruiken als pallet met stapels dozen.  Deze opvallende mailing is gestuurd naar hun internationale … Read More

Case Direct Mailing Koningsdag Kroontjes
Kroontjes maken: uniek Koningsdag promotieartikel
Bericht

Op 27 april 2018 is het weer zover! Ter ere van onze koning Willem Alexander hangt heel Nederland de vlag uit, kleden we ons oranje, worden er leuke activiteiten en feesten georganiseerd en zetten we massaal onze oude spullen op straat om ze voor spotprijzen te verkopen. Het hele land is enthousiast, bij elkaar en in feestelijke stemming: dé ideale gelegenheid voor een promotie van uw bedrijf. Maar vraagt u zich af hoe u ervoor kunt zorgen dat uw bedrijf … Read More

Pagina

Direct mail voorbeelden: Telescoop kaart selfmailer De Telescoop kaart, wordt ook Telecard selfmailer genoemd, is een unieke direct mail dat veel mogelijkheden kent. Maar liefst vier dubbelzijdige pagina’s waar u uw communicatieboodschap op kunt uiten, geheel voorzien van uw eigen ontwerp. Door het originele ‘ladder syteem’ krijgt de klant steeds meer nieuwe informatie tot zijn beschikking. Een veelzijdige selfmailer dat de ontvanger gegarandeerd leuk vindt. Nieuwsgierig naar hoe het in gezet kan worden? Lees onze onderstaande cases en laat u inspireren.

Case Direct Mailing TeleCard Mens+
Telescoop kaart ingezet als direct mail door Mens+
Bericht

Mens+ is een organisatie die zich dag in dag uit bezig houdt met zaken op het gebied van Personeel en Organisatie (P&O).  Zij hebben onze originele TeleCard ingezet als communicatiemiddel om hun bedrijf te presenteren. In de Telescoop kaart staat hun dienstverlening en visie op unieke manier weergegeven. Een opvallende Telescoop kaart De Telescoop kaart is een unieke direct mail waar u véél informatie op kunt verschaffen. Er zijn vier dubbelzijdige bedrukte pagina’s beschikbaar waar u uw boodschap en/of beeldmateriaal op … Read More

Case Direct Mailing Selfmailer 5Card Timing
Een 5-Card selfmailer ingezet als direct mail
Bericht

Timing is een uitzendbureau dat mensen werft voor grote bedrijven.  Ze hebben de unieke 5-Card selfmailer gebruikt om de mensen te informeren over hun klantenmiddagen. Op de inlegkaarten worden de bedrijven afgebeeld met daarop het gehele programma van de klantdagen bij de desbetreffende bedrijven . Originele selfmailer Door de vele opties en veelzijdigheid is het de perfect direct mail.  De 5-Card is een lichtgewicht, dat enorm bespaart op de portokosten. Ideaal om in te zetten als DM voor bijvoorbeeld een productintroductie, beursuitnodiging of … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing ChangeCard Lamellenkaart Weijman
Een unieke selfmailer om een succesvol jaar af te sluiten
Bericht

In opdracht van Zeker Zichtbaar heeft LocoMail de eindejaarsmailing geproduceerd voor Weijman vastgoedonderhoud. Er is gekozen voor een opvallende selfmailer om hun klanten te bedanken. Weijman is een vooruitstrevende mensenbedrijf waarin het woord samen centraal staat. Samen wonen, samen delen en  samen creëren zijn de uitgangspunten van het bedrijf.  Samen creëren is voor LocoMail ook een belangrijke uitgangspunt. LocoMail  heeft creëren ook hoog in het vaandel staan door keer op keer nieuwe concepten voor selfmailers te ontwikkelen. Opvallende selfmailer De … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus De Nieuwe Zaak
Unieke Pop up Kubus ingezet als salestool
Bericht

De Nieuwe Zaak is een toonaangevend e-commerce bureau in Nederland. Met een no-nonsense en resultaatgerichte werkwijze, verbeteren zij onder andere de customer experience en conversies van verschillende klanten, zoals Auping, COOP en Makro. De Nieuwe Zaak biedt ervaring en expertise op het gebied van e-commerce, en daarnaast zorgt de passie voor het vak ervoor dat ze met het hart voor de klant opereren. De Nieuwe Zaak heeft ervoor gekozen om hun bereik te vergroten met behulp van de direct mailing … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Wobble Card De Wobble Card is een creatieve direct mail die uit de enveloppe springt. Het kan geheel gepersonaliseerd worden zodat het aansluit bij uw communicatieboodschap. Het is een veelzijdige direct mailing dat voor tal van doeleinde kan worden ingezet. Bijvoorbeeld: tere ere van een jubileum of voor een productintroductie. Het is een direct mailing dat gegarandeerd een leuke reactie opwekt bij de ontvanger.

Pagina

Direct Mail voorbeelden: 5-Card Selfmailer De 5-Card Selfmailer is een ludieke direct mail. Het is een effectieve selfmailer, met een originele uitstraling. Geheel voor zien van full colour bedrukking, maximaal vier inlegkaarjes en natuurlijk de ludieke 5-Card. Het is een lichtgewicht waardoor de portokosten ook relatief laag zijn. Een unieke direct mail dat voor vele doeleinden kan worden ingezet voor bijvoorbeeld: een evenement, VIP uitnodiging of promotiemateriaal. Op deze pagina vindt u 5-Card cases van bedrijven die deze unieke selfmailer hebben … Read More

Case Direct Mailing Wobble Card Bechterew
Introductie nieuwe app i.c.m. een Wobble Card
Bericht

De stichting Bechterew heeft de Wobble Card gebruikt als direct mail om hun nieuwe applicatie te promoten. Het is een stichting dat zich inzet voor mensen die de ziekte van Bechterew hebben.  Er is gekozen voor een kaart met een opvallende vorm, namelijk een iPhone.  Op de iPhone is een screenshot te zien van de app. Wobble Card als direct mail De Wobble Card is een all-in concept van LocoMail.  Bij deze DM krijgt u een full colour bedrukte kaart, … Read More

Case Direct Mailing BliQje Rivas
Een direct mail met een ‘Blik op de toekomst’
Bericht

Rivas is een stichting dat verschillende soorten zorg aanbiedt. Zowel thuis, in een ziekhuis of zelfs eventueel kraamzorg. Hierdoor zijn ze breed in aanbod van diensten. Zij hebben het BliQje als direct mail gebruikt om hun doelgroep te bereiken. Het is op een originele manier met elkaar verbonden, het BliQje ondersteunt hun slogan. Oneindig veel mogelijkheden BliQje direct mail Op deze direct mail is handig ingespeeld door het product te gebruiken in de titel namelijk:’Blik op de toekomst’. Het BliQje is … Read More

Case Direct Mailing Selfmailer Aveve
Selfmailer ingezet als beursuitnodiging door AVEVE
Bericht

Aveve heeft  de 5-Card selfmailer ingezet als beursuitnodiging voor de Agriflanders 2015. Aveve is een Belgische bedrijvengroep die actief is in de land- en tuinbouw. Aveve is marktleider in het leveren van goederen en diensten, zoals veevoer, aan professionele sector, maar heeft ook de grootste keten tuincentra voor particulieren van het land.  Deze direct mailing die naar hun relaties in België en Nederland werd verstuurd was voorzien van drankbonnen, welke konden worden afgescheurd van de 5-Card – zie foto.  Door enkele … Read More

Case Direct Mailing Vogelhuisje
Vogelhuisje ingezet als salestool door de STER
Bericht

De STER heeft het Vogelhuisje ingezet als originele salestool om bedrijven zendtijd te verkopen op de NPO radio.  Radio biedt bedrijven de mogelijkheid om aan o.a. klussers, doe-het-zelvers , eigen huisbezitters en mensen met verbouwplannen,  een product  en/of dienstverlening onder de aandacht te brengen.  Het ontwerp is gemaakt door Smaak ontwerpers, sloot helemaal aan bij de beoogde doelgroep; namelijk twee klussende mensen. Het Vogelhuisje is een opvallende mailing en een echte eyecatcher als deze helemaal in elkaar gevouwen is.  Let … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Vogelhuisje Het Vogelhuisje is een uniek concept van LocoMail.  Deze creatieve oplossing van LocoMail bieden wij geheel full colour bedrukt aan.   Deze direct mail is voorzien van een opvouwbaar Vogelhuisje, een dubbelzijdig bedrukt inlegkaartje en een full colour bedrukte envelop met venster. Op deze pagina leest u succesvolle direct mail voorbeelden van bedrijven die gekozen hebben om het Vogelhuisje in te zetten als direct mail.  Deze blogs van onze direct mail voorbeelden geven u hopelijk een … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Rabobank
Direct mail Rabobank – Zit u goed?
Bericht

De boerenleenbank, de Rabobank heeft gekozen voor een opvallende direct mail om te versturen naar relaties. Voor deze mailing hebben zij gekozen voor de Turning Card A5. Deze creatieve oplossing staat ook bekend als de vouwkaart, doordraaikaart, Klapkaart en nog veel meer. Op de voorkant stelde de Rabobank de vraag: zit u goed? Met andere woorden; met meer grip op financiele zaken, zit u beter! Pagina voor pagina werd er informatie verschaft over wat de Rabobank kan betekenen. De Turning … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Kinderboekenbal
Opvallende Pop up kubus Kinderboekenbal
Bericht

Stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) heeft een originele mailing gestuurd om kinderen uit te nodigen voor het jaarlijkse kinderboekenbal. De Pop up kubus mailing, werd verpakt in een aparte envelop om het uiterlijk van deze vrolijke mailing niet gelijk te onthullen. In de envelop zat een antwoordkaartje in dezelfde stijl als de uitnodiging.  De box zelf is vrolijk, door de vele kleuren en de leuke tekstuele uitingen die gebruikt zijn in de vormgeving.  Er is gekozen om … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Macaza
Klapkaart nieuwjaarsmailing voor Macaza
Bericht

Van Macaza.nl kregen wij de opdracht een eindejaarsmailing in de vorm van een klapkaart te produceren. Zij koos ervoor om via originele direct mail de Turning Card van LocoMail in te zetten als nieuwjaarskaart. Macaza is een onderdeel van CBRE, het voormalige ING Real Estate. Macaza bezit 11.000 huurhuizen. Zij stelt zich onder andere als doel om een hoge mate aan wooncomfort en zorg voor het milieu te waarborgen. Dat doet Macaza bijvoorbeeld door zorg te dragen voor goede architectuur en … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing Pop Up Kubus PaperlinX
Pop up kubus eindejaarsmailing – PaperlinX
Bericht

In opdracht van LEAT heeft LocoMail de eindejaarsmailing van PaperlinX geproduceerd.  PaperlinX is een toonaangevende Nederlandse groothandel in papier en karton en is naast Nederland ook gevestigd in 20 landen, wereldwijd. PaperlinX Nederland is een samenvoeging van Proost & Brand, Velpa en Bührmann Ubbens en is gevestigd in Zutphen. PaperlinX heeft gekozen voor een Pop up kubus om naar al hun relaties in o.a. Nederland, België en klanten in Europa te sturen.  De box, inlegkaartje en envelop zijn geproduceerd op … Read More

Pagina

Direct mail voorbeelden: mini T-shirt De mini T-shirt is een ludiek product om te gebruiken als opvallende direct mailing.  Deze opvallende direct mail is uit te breiden met tal van mogelijkheden: dubbelzijdige bedrukking shirtje,  bijpassende label,  een inlegkaartje of eventueel een full colour bedrukt doosje.  Bij de mini T-shirt is het allemaal mogelijk. Op deze pagina vindt u succesvolle direct mail voorbeelden van bedrijven die het mini T-shirtje op een unieke wijze hebben ingezet.

Pagina

Direct mail voorbeelden: ChangeCard Op de onderstaande pagina’s vindt u enkele succesvolle direct mail voorbeelden van de ChangeCard.  Deze uniek direct mailing, met uniek verrassingseffect kan worden ingezet voor tal van marketing- en communicatie doeleinden.

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Albert Heijn
Opvallende direct mailing voor opening vernieuwd winkelcentrum
Bericht

RTL Nederland heeft in opdracht van Albert Heijn Paterswolde, een opvallende direct mailing ontwerpen als uitnodiging voor de opening van een vernieuwd winkelcentrum in Paterswolde.   Op deze unieke kaart (zie venster) werd eerst een foto getoond van de winkel vroeger en na het lamelleneffect kwam het vernieuwde winkelcentrum in beeld.  Om deze geschiedenis nogmaals te benadrukken werd er ook een tijdlijn op weergegeven, waarbij alle belangrijke mijlpalen tot aan de realisatie werden getoond. De ChangeCard lijkt van de buitenkant … Read More

Direct Mailing Eindejaarsmailing Kerst Change Card
Zakelijke kerstkaarten Plus met 10% korting
Bericht

Voor de feestdagen heeft LocoMail nieuwe, originele, zakelijke kerstkaarten voor u ontworpen. U kunt kiezen uit drie verschillende soorten kaarten die gegarandeerd opvallen bij uw zakenrelaties. Naast dat u zelf een ontwerp kunt aanleveren voor één van deze drie kaartsoorten, hebben wij alvast een tal van grafische ontwerpen voor u klaarliggen. Deze grafische ontwerpen hebben een levendige, wereldse en feestelijke uitstraling en zijn bedrukt met de kalenderdagen van 2015. Daardoor blijven deze zakelijke kerstkaarten het hele jaar door van toepassing … Read More

Pagina

Bedankt voor uw inzending Bedankt voor uw reactie op onze prijsvraag. Op 4 december maken wij de winnaar bekend op onze website en stellen wij de winnaar per e-mail op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team LocoMail

Case Direct Mailing Mini T Shirt
Mini T-shirt als uitnodiging voor een wielerronde
Bericht

Naast de Tour de France vindt op 18 april 2015 de 43e Ronde van Noord-Holland plaats.  Onderdeel van deze wielerwedstrijd is de Ronde van Chipsoft, een wedstrijd waar Chipsoft medewerkers en relaties aan deelnemen. Chipsoft heeft op unieke wijze haar deelnemers uitgenodigd door een direct mail te versturen waar o.a. een mini T-shirt was verpakt met daarop een persoonlijke uitnodiging gedrukt. Naast een gepersonaliseerde mini T-shirt bestond het mailingproduct verder uit een hangertje, bijpassend label voor aan het hangertje,  full colour … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Kaart
Afwijkende Pop-up Cards voor Fancom
Bericht

Fancom is marktleider op het gebied van ontwikkelingen van automatiseringssystemen voor de veehouderij.  In samenwerking met andere marktleiders uit de veehouderij, hebben zij een originele direct mail ontworpen, waar de diensten (het bedenken van innovatieve oplossingen) van PigTek in staan omschreven. Er is gekozen voor een eigen gemaakt stansvorm; namelijk het zijaanzicht van een varken.  Een eigen vorm die helemaal aansluit bij het doel van de boodschap en de direct mail. De Pop-up card is uniek, vanwege het uitvouwen van … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Pop-up card De Pop-up card lijkt dichtgeklapt op een eenvoudig kaart maar het is alle behalve eenvoudig.  Als u deze kaart namelijk openmaakt, vouwt er een driedimensionale pop-up uit met daarop uw boodschap.  De pop-up is verwerkt op de kaart zelf, waar u genoeg ruimte heeft om alle nodige informatie op te verschaffen.  LocoMail biedt een standaard vorm aan maar het is mogelijk om uw eigen gewenste vorm te verwerken in de kaart. Hieronder vindt u succesvolle … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing Pop Up Kaart Lidl
Uitnodiging eindejaarsbijeenkomst LIDL
Bericht

LIDL is één van de grootste supermarktketens in Nederland. Als uitnodiging voor de eindejaarsbijeenkomst hebben zij gekozen om gebruik te maken van een opvallende uitnodiging met een driedimensionale pop-up. De Pop-up card is uniek, vanwege het uitvouwen van een speciale vorm. LocoMail heeft een standaard vorm in haar assortiment maar het is ook mogelijk om te kiezen voor een afwijkende vorm. Voor een afwijkende vorm betaalt u een meerprijs maar in vele gevallen zorgt een eigen vorm voor de finishing … Read More

Pagina

Stage lopen bij LocoMail Ben jij op zoek naar een leuke, uitdagende en veelzijdige marketingcommunicatie stage? Dan ben jij bij LocoMail aan het juiste adres. LocoMail biedt jou een inkijk in de wereld van direct mailing. In het huidige tijdperk gaan vele communicatiestromen digitaal maar in de optiek van LocoMail werkt een fysieke mailing héél erg goed om je te onderscheiden. Onze originele mailingproducten vallen op tussen reguliere poststukken en hebben allemaal een bijkomende voordeel; ze kennen allemaal een uniek … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Huisje Vink + Veenman
Opvallende uitnodiging voor Symposium over senioren huisvesting
Bericht

Vink + Veenman b.v. is een specialist op het gebied van bouwen en ontwikkelen. Voor een Symposium is er gekozen voor een Huisje als originele uitnodiging. Het Symposium staat in het teken van ‘’Senioren huisvesting’’. Het Huisje is een perfecte direct mailing die volledig aansluit bij het thema. Ontwerp opvallende uitnodiging In het ontwerp heeft Vink + Veenman speelse elementen opgenomen die aansluiten bij het thema; een rollator die geparkeerd staat voor de deur en een oma achter de geraniums. … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Turning Card De Turning Card is een mailingproduct met een unieke vouwwijze.  Uw relatie komt na elke vouw achter een nieuw stukje van uw communicatieboodschap.  LocoMail kan de Turning Card aanbieden in verschillende formaten.  Zo maakt u zelf de keuze welk formaat het beste past bij u en uw boodschap.  Op deze pagina vindt u een verzameling van direct mail voorbeelden van onze klanten.

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Van Drunen
Originele businesscards voor netwerkevenement
Bericht

Installatiegroep van Drunen uit Harderwijk heeft gekozen voor originele businesscards om weg te geven tijdens een Haringparty. De Haringparty 2014 is een gezellig netwerk evenement waarmee de Jonge Ondernemers Harderwijk (JONH) op ludieke wijze het nieuwe Haringseizoen inluiden, en daarmee een ideale gelegenheid om businesscards te verspreiden. Bij een Haringparty wordt namelijk, naast gezellig haring geproefd, ook genetwerkt met verschillende zakenrelaties. Om extra op te vallen met uw businesscard, kunt u daarom het beste gebruik maken van een opvallend en … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Den Haag
Ontdek Den Haag met de Pop Up Kubus
Bericht

Den Haag marketing is een marketing en promotie organisatie die Den Haag en haar beide badplaatsen Kijkduin en Scheveningen in de schijnwerpers zet.  Speciaal voor de reisindustrie hebben zij het evenement ‘’Toerist voor één dag’’opgezet om touroperators kennis te laten maken met deze geweldige stad! De Pop Up Kubus wordt ingezet als save-the-date kaart,  zodat niemand het event kan missen.  Deze opvallende mailing is opgemaakt en creëert een beleving bij Den Haag. Opvallen?  Kies voor de Pop Up Kubus! De … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus
Out of the Box als originele beurs uitnodiging
Bericht

Voor de WOTS 2014 (World of Technology & Science) heeft LocoMail een opvallende uitnodiging ontworpen. LocoMail wil met deze opvallende Out of the Box de exposanten attent erop maken dat zij met een originele mailingproduct kunnen opvallen in de grote menigte. De out of the box is niet alleen geschikt als uitnodiging maar ook bijvoorbeeld als unieke give away. Deze DM is opgemaakt in de kleuren van de WOTS en voorzien van krachtige USP’s die LocoMail biedt: o.a. unieke verrassingseffecten, … Read More

Case Direct Mailing BliQje KPN
KPN: BliQje alle aandacht in ÉÉN
Bericht

KPN en Iris Mobile zijn gericht in het verzorgen van communicatie via vast en mobiele netwerken. In samenwerking met Iris Mobile heeft KPN een nieuw concept, KPN ÉÉN, ontwikkeld. Om deze campagne effectief in te zetten hebben ze gekozen om gebruik te maken van het BliQje als origineel communicatiemiddel. Alle informatie over KPN ÉÉN wordt verzamelt in een pull open BliQje. Het BliQje is namelijk voorzien van een inlegkaartje die het concept verduidelijkt. Zowel de label, aan de voorzijde, als … Read More

Case Direct Mailing MoveCard
MoveCards als originele brochure voor Studio 21
Bericht

Studio21 biedt een locatie aan, met grote ruimtes, waar bedrijven terecht kunnen voor congressen, zakelijke bijeenkomsten, productpresentaties  en beurzen.  Om klanten te informeren over hun grenzeloze mogelijkheden heeft het bedrijf gekozen om de MoveCard te gebruiken. De MoveCard wordt ingezet als een brochure. Deze opvallende selfmailer  bestaat uit negen pagina’s en elk van deze pagina’s worden voorzien van diverse afbeeldingen die de ruimtes en inrichtingen weergeven. De MoveCard is van binnen en buiten full colour bedrukt in hun eigen ontwerp. … Read More

Pagina

Over ons LocoMail is uw partner en producent in het ontwikkelen en versturen van een opvallende direct mailing. In ruim 12 jaar hebben wij voor zowel kleine als grote bedrijven allerlei unieke mailingen mogen verzorgen. Elk product van LocoMail heeft een opvallende vorm, feature of verrassingseffect. De aandacht op uw boodschap wordt hiermee extra getrokken. De respons op uw mailing zal daarom aantoonbaar hoger zijn ten opzichte van een digitaal bericht of regulier poststuk. Milieu & Maatschappelijk VerantwoordLocoMail wil de … Read More

Pagina

Contactgegevens LocoMail – onderdeel van LocoBrands B.V.Zonnebaan 343542 EE Utrecht E: contact@locomail.nlT: 030 – 26 18 086

Case Direct Mailing Flessenpost Novicare
Flessenpost als trigger voor een wedstrijd
Bericht

Novicare is een zorgonderneming en heeft diverse specialisten op medisch gebied in dienst en in hun netwerk. Om alles goed te registreren, heeft Novicare een softwareprogramma ontwikkeld voor zorgondernemingen.  Novicare heeft de Flessenpost gebruik als trigger voor een wedstrijd.  Zorgonderneming moesten namelijk met elkaar de strijd aangaan om het systeem zo optimaal mogelijk in te zetten. De Flessenpost werkt goed als trigger voor deze uitdaging. Waarom kiezen voor een boodschap in fles? De Flessenpost is een unieke verzendverpakking en valt … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Movecard Op deze pagina leest u meer over hoe andere bedrijven de MoveCard hebben ingezet om hun doeleinde te bereiken. De MoveCard kenmerkt zich door het unieke verrassingseffect: als u aan de zijkant trekt wordt er automatisch door de opvallende mailing heen gebladerd. De MoveCards is voorzien van 9 pagina’s die full colour bedrukt kunnen worden. Dit is inclusief de voor- en achterkant van de kaart.

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Flessenpost Flessenpost is van origine een veel gebruikt communicatiemiddel van vroeger.  De Flessenpost heeft niet alleen iets authentieks, maar ook iets mysterieus.  In de Flessenpost is een kaart verstopt waarbij u uw klanten kunt informeren over een nieuw product of kunt uitnodigen voor een feest.  Eén ding is zeker:  uw boodschap in fles valt gegarandeerd op tussen alle poststukken. Wat wil je als bedrijf nog meer?  Op deze pagina leest u meer over bedrijven die eerder gebruik … Read More

Pagina

Direct Mail voorbeelden: BliQje Het BliQje is een unieke DM.  Door de unieke verzendverpakking valt deze gegarandeerd op tussen de de reguliere poststukken.  Op deze pagina vindt u een overzicht van originele direct mail voorbeelden van bedrijven, die deze unieke verzendverpakking hebben ingezet als mailing.

Pagina

Direct Mail voorbeelden: Pop up Kubus Laat uw boodschap er letterlijk uit springen en kies voor de Out of the Box, of beter bekend als de Pop up kubus.  Als uw klant deze opvallende mailing opent, springt er een kaart in de vorm van een kubus uit. Het verrassingseffect is zo hoog dat uw klant meteen getriggerd zijn om alle informatie op de kubus te bekijken.  Op deze pagina maken wij een samenstelling van originele Pop up Kubus mailingen waarover … Read More

Case Direct Mailing BliQje Kofte Kanto
Originele DM product in blik
Bericht

In opdracht van Kofte Kanto heeft Brandmerk Communicatie een unieke mailing in blik verzorgd.  Kofte Kanto is een bedrijf die de Turkse cultuur naar Nederland brengt door middel van o.a. kunst en voedsel.  Dit doen zij grotendeels door zich te profileren op evenementen waaronder festivals. Kofte Kanto heeft gebruik gemaakt van het BliQje pull-open, met lipje, en een afwijkend inlegkaartje. Het inlegkaartje kon worden uitgevouwen, en is voorzien van een tijdlijn met daarop belangrijke mijlpalen: het ontstaan van het bedrijf, … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Autocable
Pop up kubus onderdeel van actiecampagne
Bericht

Ter introductie van een professionele tuinmachine is deze box van Garden Equipment in 13 talen verspreid naar 42 landen wereldwijd.  Deze box, voorzien van een handige bureaukalender is uniek door o.a. de dubbelzijde bedrukte envelop. Op de envelop is aan de binnenkant voorzien van logingegvens en een actie code die onderdeel zijn van een actiecampagne. Waarom de Pop up kubus? De Pop up kubus springt letterlijk uit het envelop en trekt zo alle aandacht van de klant. Door het unieke … Read More

Pagina

Direct mail voorbeelden – Cases Direct mail voorbeelden uit de praktijk! LocoMail verzorgt opvallende mailing voor zowel kleine als grote bedrijven.  Elke mailing blijft uniek:  een uniek ontwerp,  afwijkende verzoeken,  grote oplages of een internationale mailing zijn kenmerken.  Om u een inzicht te geven hoe andere bedrijven onze DM producten hebben ingezet, hebben wij voor u een samenstelling gemaakt van originele direct mailing voorbeelden.  In de direct mailing voorbeelden leest u terug hoe bedrijven zich profileren door het inzetten van … Read More

Case Direct Mailing Flessenpost Water In Zicht
Flessenpost als uitnodiging voor relatie-evenement: Water in Zicht
Bericht

Flessenpost is een middel van communiceren, waarbij een papiertje in een fles wordt gestopt, om het vervolgens op zee te gooien. Deze keer werd het niet op zee gegooid maar gebruikte Feedback Limburg en I-VY insight het om hun relaties uit te nodigen voor een speciaal evenement genaamd: ‘’Water in Zicht’’. Land in zicht werd voor deze gelegenheid omgetoverd tot water in zicht. Wie namelijk goed kan inspelen op de onvoorspelbaarheid van water, goed kan samenwerken was vaak het meest … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Kubus WK
WK Mailing staat klaar voor het WK voetbal
Bericht

In juni gaat het WK voetbal 2014 van start. LocoMail heeft hiervoor een origineel concept bedacht waarmee bedrijven een hele zomer lang op het bureau staan van hun klant. Door te kiezen voor een originele WK mailing scoort u gegarandeerd. Het grafische team van LocoMail heeft een aantal ontwerpen gemaakt waaruit u kan kiezen. Het ontwerp krijgt u helemaal GRATIS. Mocht het ontwerp niet passen in uw stijl dan denken wij graag met u mee om deze passend te maken. Een originele … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Warby Parker
LocoMail succesvol geïntroduceerd op het PromZ Event
Bericht

Afgelopen woensdag tijdens het PromZ event heeft LocoMail, voorheen LocoMix, haar nieuwe bedrijfsnaam geïntroduceerd aan bezoekers van het Promz event.  Naast de nieuwe bedrijfsnaam, vernieuwde website,  introduceerde het ook drie nieuwe mailingproducten: de ChangeCard, de Haxagoon en het Huisje.  Zowel de introductie van LocoMail als de nieuwe DM-producten werden goed ontvangen. Conclusie: LocoMail succesvol geïntroduceerd op het PromZ Event De naam LocoMail zegt al genoeg:  gekke en opvallende mailingen met een uniek verrassingseffect, die opvallen tussen de reguliere poststukken. De aandacht … Read More

Pagina

Nieuws over opvallende mailingen In de rubriek nieuwsblog leest u al het nieuws over de ontwikkelingen rondom direct mail en de opvallende mailingproducten van LocoMail.

Pagina

Ontdek al onze verschillende ChangeCard Mailings Vers van de pers, het nieuwe product van LocoMail: de ChangeCard. Aan de buitenkant lijkt het een gewone kaart, maar dit product heeft een uniek veranderingseffect. Als u aan het lipje trekt dan ontstaat er een ‘lamelleneffect’ en wordt er een nieuwe afbeelding getoond. Deze direct mail kaart is ideaal om uw naamswijziging te melden, of productintroductie. Een verrassende boodschap! Heeft de ChangeCard uw interesse gewekt? Vraag dan gratis een sample en/of offerte aan … Read More

5-Card Selfmailer als de originele uitnodiging
Bericht

OGZ (Organisatie Groep Zuid) heeft gekozen voor de 5-Card Selfmailer als de originele uitnodiging voor de VIP gasten van Webwinkel Vakdagen. Het inlegkaartje is een gepersonaliseerde VIP uitnodiging waarbij de VIP gasten snel toegang kregen tot de beurs en gebruik konden maken van de VIP lounge om een hapje of een drankje te nuttigen. Waarom 5-Card Selfmailer? De 5-Card is een simpele maar effectieve originele uitnodiging om uw boodschap over te brengen. De 5-Card kan geleverd worden met maximaal vier … Read More

Originele uitnodigingen voor jaarlijkse divisiedag
Bericht

Verslavingzorg Noord Nederland heeft gekozen voor de Turning Card 5,5 x 8,5 als originele uitnodiging voor hun jaarlijkse divisiedag genaamd ‘Beeld in Beweging’. Dit formaat Turning Card bewijst naast de functie van een visitekaartje ook dat het geschikt is om als uitnodiging te gebruiken. De uitnodiging heeft de grootte van een visitekaartje en is voorzien van alle belangrijke informatie over de divisiedag. De Turning Card sluit aan bij het thema van de divisiedag. Deze originele uitnodiging blijft namelijk altijd in … Read More

Case: Een unieke uitnodiging in BliQ
Bericht

  Case: Een unieke uitnodiging in BliQ vorm   Om klanten en relaties uit te nodigen voor de opening van een nieuwe juwelierszaak koos Do Company in opdracht van juwelier van Willegen voor het BliQje pull-open van LocoMix. Dit product is uniek maar er werd uiteindelijk gekozen om deze unieke uitnodiging een twist te geven. Do Company had namelijk een heel gaaf idee.   Een unieke uitnodiging: ‘t BliQje Het BliQje, wat normaal gezien al enorm opvalt tussen de post, … Read More

Pagina

Case: Een unieke uitnodiging in BliQ Om klanten en relaties uit te nodigen voor de opening van een nieuwe juwelierszaak koos Do Company in opdracht van juwelier van Willegen voor het BliQje pull-open van LocoMail. Dit product is uniek maar er werd uiteindelijk gekozen om deze unieke uitnodiging een twist te geven. Do Company had namelijk een heel gaaf idee. Een unieke uitnodiging: ‘t BliQje Het BliQje, wat normaal gezien al enorm opvalt tussen de post, hebben zijn in samenwerking … Read More

Waarom een verleidende uitnodiging voor een evenement?
Bericht

‘’Een verleidende uitnodiging is van levensbelang voor een geslaagd evenement.’’ aldus High Profile Events, een platform voor de evenementenbranche.  Door het versturen van een goede en verleidende uitnodiging evenement wordt de attentiewaarde verhoogt door de trigger van een originele uitnodiging.  LocoMail staat al jaren bekend om verleidende uitnodigingen zoals de Out of the Box Card of de Turning Card. Uitnodiging Uitnodigen is een spel van verleiden; je moet het gevoel geven dat de genodigden onmisbaar zijn. In een uitnodiging is … Read More

Pagina

Vogelhuisjes Bent u op zoek naar een nuttige direct mailing met een hoge attentiewaarde? Dan is het Vogelhuisje iets voor u! De vogelhuisjes wekken gegarandeerd een leuke reactie op bij de ontvanger. Wanneer de full colour bedrukte envelop wordt geopend, trekt de ontvanger het gepersonaliseerde Vogelhuisje uit de envelop die geheel naar uw wens is ontworpen. Deze groene, unieke boodschap, zet uw bedrijf op de kaart als Maatschappelijk Verantwoorde Onderneming! Heeft u interesse in het Vogelhuisje? Vraag dan gratis een … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Card
De Pop-up Card als introductie voor uw nieuwe product.
Bericht

Het Nederlandse bedrijf Bodec geeft al jaren doelgerichte ondersteuning bij procesinnovatie, creativiteit in innovatie en nieuwe technologieën in de voedselindustrie. Om voorop te blijven lopen bij het optimaliseren van processen heeft Bodec een nieuwe machine, de ATFD. Deze machine heeft Bodec door middel van de opvallende Pop-up Card van LocoMail gepromoot. De Pop-up Card is een kaart die in een enveloppe met de post kan worden verstuurd. Wanneer de ontvanger de kaart opent, “popt” er een afbeelding omhoog, dit wekt … Read More

Pagina

Vouwspecial TurningCard vouwspecial De TurningCard is een vouwkaart en is een vouwspecial. De Turning Card vouwkaart lijkt op een normale kaart, maar heeft maar liefst vier zijdes. Door de kaart iedere keer door te vouwen, komen de ‘geheime’ kanten aan het licht. De Turning Card wordt onder andere gebruikt als uitnodiging van een evenement, aankondiging van een nieuwe huisstijl, als brochure voor bedrijven en als teaser op een beurs. Daarnaast is de TurningCard geschikt als uitnodiging voor een bedrijfsjubileum, bedrijfsverhuiskaart, als … Read More

Pagina

Uitvouw folder 5-Card uitvouw folder Directmailing De 5-Card Selfmailer is een uitvouw folder oftewel een kruisvouwfolder. Met deze originele mailing is de complete boodschap niet direct  zichtbaar. Naarmate de ontvanger de 5-Card uitvouwfolder verder openvouwt wordt de uitnodiging letterlijk uit de kaart gevouwen.  Door een pakkende boodschap op de voorkant zult u de ontvanger van deze (gestanste) kruisvouwfolder nieuwsgierig maken naar de rest van de inhoud. De 5-card Selfmailer uitvouwfolder is geschikt als uitnodiging voor een bedrijfsjubileum, bedrijfsverhuiskaart, als uitnodiging … Read More

Pagina

Schuifkaarten Schuifkaarten bevatten unieke effecten die ervoor zorgen dat de aandacht van de ontvanger net iets langer wordt vastgehouden. Alle soorten Schuifkaarten hebben een verrassend schuifeffect in de kaarten verwerkt, maar allen passen dit op een andere unieke manier toe. Iedere Schuifkaart Direct Mailing valt op een unieke manier in te zetten. Heeft u vragen over welke soort mailing het beste bij uw bedrijfsboodschap past? Neem dan vooral contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Tevens … Read More

Pagina

Springkubus: Pop-up self riser De Out of the Box Card van LocoMail is een springkubus die iedereen zal verrassen. Deze direct mailing springt namelijk letterlijk uit de envelop op het moment dat deze wordt geopend. Om deze reden wordt de Out of the Box card ook wel Pop up Kubus of springkubus genoemd. Door de manier waarop het direct mail product in elkaar is gezet, is de springkubus een self riser. De springkubus of Out of the Box Card heeft … Read More

Pagina

Klapkaart MoveCard: de originele klapkaart. Deze aparte klapkaart bezit over de fysieke en de digitale eigenschappen van een boek. Het is een fysieke kaart die je met behulp van een uitsteekkaartje de bladzijdes automatisch laat omslaan. U kunt een eigen persoonlijke klapkaart maken met uw eigen foto’s, teksten, ontwerpen en logo. Verras uw klanten met dit origineel product. De klapkaart die uit negen spannend opgemaakte pagina’s bestaat welke dubbelzijdig geprint wordt. Uw boodschap wordt op een speelse wijze in het … Read More