Home » » Pagina 3
Pagina

Evenement uitnodiging Bent u op zoek naar een evenement uitnodiging? Bij LocoMail bent u aan het juiste adres. Wij bieden u een scala aan unieke uitnodigingen voor verschillende events. Deze opvallende aankondigingen zullen de ontvanger triggeren en verrassen. Door het verrassingseffect die aan de kaarten zit gekoppeld, blijft de inhoudelijke boodschap extra lang hangen bij de ontvanger. Daarnaast worden ze op een ludieke wijze overtuigd om het evenement bij te wonen. Organiseert u een jubileum, beurs, open dag, bedrijfsfeest of … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus
Out of the Box verrassing voor secretaresses Koning Willem l College
Bericht

Iedere derde donderdag van april is het secretaressedag. Dé dag om uw secretaresse(s) in het zonnetje te zetten! Laat, net als Koning Willem l College, uw waardering blijken door het versturen van originele direct mail. Zij zetten LocoMails Pop-up Kubus in om de secretaresses uit te nodigen voor een inspirerende dag in de School voor de Toekomst. In vergelijking met een standaard uitnodiging geeft kiezen voor een origineel direct mail product net dat beetje extra. Voordelen van Pop-up Mailing als … Read More

Case Direct Mailing Hexagoon Pennenhouder Style at Home
Een opvallend direct mail product voor Style at Home
Bericht

Style at Home is een organisatie die tijdelijke inrichtingen verhuurt. Dit betreft tijdelijke inrichtingen die verhuurt of verkocht gaan worden en daarvoor sfeervol en gezellig moeten ogen. De leegstaande woningen en panden worden gestyled voor makelaars en huiseigenaars, waardoor het meer in de smaak zal vallen bij de kijkers. Met het motto “We style, you sell” houdt Style at Home zich hier sinds 2010 mee bezig. Style at Home heeft gebruik gemaakt van een Hexagoon Pennenbak om klanten te bedanken … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Infinity Card My Switzerland
Vouwspecial voor MySwitzerland ter bekendmaking van evenement
Bericht

MySwitzerland.nl is een website waarop informatie wordt gegeven over Zwitserland als vakantieland. Zo geeft de website informatie over wat er allemaal mogelijk is in Zwitserland, het vervoer in Zwitserland en de accommodaties in Zwitserland. Mensen die geïnteresseerd zijn in het terugkeren naar de natuur kunnen op deze website ook een vakantie boeken. Binnenkort zal MySwitzerland een evenement geven in Amsterdam om mensen te informeren over de mogelijkheden. Om de ontvangers van het drukke kantoor weg te trekken en naar het … Read More

Case Direct Mailing Sample Box Royal Canin
De voorbak schuifdoos voor Royal Canin als opvallende sample box
Bericht

Royal Canin richt zich op het aanbieden van katten en honden voeding, geïndividualiseerd op basis van de voorkeuren en gewoontes van het dier. Volgens Royal Canin is geen dier hetzelfde en hoort daarom niet iedere kat of hond hetzelfde voer te krijgen. Daarom wordt er gekeken naar de grootte, de leeftijd, de levensfase en het ras van de dieren om de voeding daarop af te stemmen. Met het principe ‘het dier staat centraal’ zijn er 20 duizend dozen met kattenvoer … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Oticon
Italiaans Direct Mail design voor Oticon
Bericht

Oticon is een internationale organisatie op het gebied van gehooroplossingen. De missie van Oticon luidt als volgt: “Mensen met gehoorverlies helpen hun volledige potentieel te ontsluiten terwijl zij het leven leiden waarvoor zij kiezen, met het gehoor dat zij hebben.” Alles wat zij doen gebeurt vanuit hun denk- en werkwijze ‘People First’. Het is wel duidelijk dat Oticon vooruitstrevend is als het aankomt op behoeften en wensen van de klant. Nu hebben zij een nieuw innovatief product op de markt … Read More

Case Direct Mailing Flessenpost Ricoh
Flessenpost als DM productie ter bekendmaking nieuw product Ricoh
Bericht

Ricoh is één van de grootste verkoop- en servicenetwerken op het gebied van producten en diensten met IT & documentmanagement oplossingen. Het bedrijf richt zich op het optimaliseren van informatiestromen binnen en tussen organisaties. Daarnaast zijn zij aanbieder van diverse printers. Door middel van de direct mail Flessenpost heeft Ricoh de aandacht getrokken van haar klanten voor een nieuw product in hun assortiment: de Ricoh MP 305+SP(F) printer. Op de sticker van de fles staat enkel ‘Belangrijke boodschap / Message … Read More

Case Direct Mailing BliQje Slump
Originele verzendverpakking voor de gasten van Slump
Bericht

Slump Catering & Events staat voornamelijk bekend om de catering tijdens bruiloften en jubilea. Maar ook verzorgen zij buffetten, hapjes en drankjes tijdens grote publiekseventen zoals PolderProms en Glemmer. Nu bestaat deze betrokken cateraar alweer 30 jaar. Tijd voor een feestje! Onder de naam ‘The Tasty Thirties’ vieren zij hun jubileum voor bestaande klanten en alle andere geïnteresseerden. Een uitnodiging in een originele verzendverpakking Slump heeft in samenspraak met onze grafisch ontwerpers gekozen voor het BliQje. Door het gebruik van … Read More

Case Direct Mailing Hexagoon Pennenbak Adfiz
Hexagoon Pennenbak als desktop promotiemateriaal voor Adfiz
Bericht

Adfiz is een branchevereniging van onafhankelijke financiële adviseurs en richt zich op het geven van inzicht aan klanten bij het maken van financiële beslissingen. Zij wilden hun klanten bereiken en informeren via een opvallende direct mail. Om dit te realiseren hebben wij voor Adfiz een Hexagoon Pennenbak gemaakt. Dit promotiemateriaal beschikt over zes kanten waardoor de klant geïnformeerd kan worden over alle punten die Adfiz in de boodschap wilde verwerken: nieuwe diensten in 2017, kortingsregelingen, evenementen in 2017, eerste hulp … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Infinity Card SKIM
Opvallende acquisitie voor SKIM
Bericht

SKIM is een internationale customer insights agency met kantoren verspreid over de gehele wereld. Al meer dan 35 jaar zijn ze een gewaardeerde partner voor multinationals in verschillende sectoren. En nu zijn ze op zoek naar nieuwe collega’s om hun internationale team te versterken. DNA staat centraal in de boodschap. Is jouw DNA een match met het DNA van SKIM? Deze boodschap is niet alleen doorgevoerd in het ontwerp maar in de gehele mailing. Het gecompliceerde van DNA is namelijk … Read More

Case Direct Mailing Popcornbak Kaart Ubbink
Popcorn mailing op maat voor Ubbink  
Bericht

Een mailing met popcorn versturen, dat was het verzoek van Ubbink. Een originele en opvallende uitnodiging voor een bouwbeurs. In combinatie met de slogan “Kom knallen met Ubbink”, zet deze mailing de ontvanger aan tot actie. Want de boodschap is kort en bondig; registreer u nu gratis en bezoek Ubbink tijdens de bouwbeurs 2017. Een mailing op maat Ubbink, leverancier van slimme oplossingen voor energie efficiency en een gezond binnenklimaat, heeft al verschillende keren gebruik gemaakt van een van onze … Read More

Case Direct Mailing Twin Slider Schuifkaart De Haardt
De Haardt zet handmatige schuifkaart in als introductie middel
Bericht

De Haardt ontwikkelt en produceert veiligheids- en tijdsregistratiesystemen voor kartbanen. Met de door hun verstuurde mailing kondingen ze niet alleen hun nieuwe logo aan, maar ook de twee nieuwste producten van de Haardt. De handmatige schuifkaart is hier het perfecte middel voor. De kaart biedt namelijk ontzettend veel ruimte voor communicatieboodschappen. In deze case laten  we u zien hoe De Haardt de Twin Slider kaart heeft ingezet. 3 – 2 – 1 GO! De Haardt heeft ervoor gekozen om de … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Card SAP
SAP’s Pop-up Card als bijzondere uitnodiging
Bericht

SAP nodigt, in samenwerking met Engie en Ernst & Young, een selecte groep mensen uit voor de EMEA North Executive Customer Advisory Council. De genodigden voor het exclusieve event, dat plaatsvindt in het Ottobock Science Center in Berlijn, worden met een bijzondere uitnodiging gevraagd om te komen. In deze case vertellen we u meer over de door SAP ingezette Pop-up Card als bijzondere uitnodiging. De Pop-up Card: een mailing die volop mogelijkheden biedt Wanneer u de Pop-up Card als uw … Read More

Pagina

Uitschuifkaart Twin Slider De schuifkaart heeft LocoMail in alle vormen en maten. De nieuwste variant is de uitschuifkaart Twin Slider. Door aan het rechter paneel te trekken komt er aan de andere kant gelijktijdig een paneel tevoorschijn. Deze opvallende direct mail kan maar liefst op zes vlakken incl. de huls, full colour bedrukt worden. De Twin Slider is een typisch product dat de nieuwsgierigheid wekt van de ontvanger. Deze opvallende DM kan bijvoorbeeld worden ingezet als introductie van een nieuwe … Read More

Case Direct Mailing MoveCard Rode Kruis België
MoveCard: IJzersterke DM met een ijzersterk verhaal
Bericht

In opdracht van TomaCom, een strategisch adviesbureau, hebben wij een mooie direct mail gemaakt voor het Rode Kruis in België. De MoveCard is ingezet om geregistreerde donoren bij het Rode Kruis-Vlaanderen aan te schrijven om meer informatie te geven over de verschillende stappen die komen kijken bij het doneren bij ‘Code Red’.  TomaCom en het Rode Kruis hebben er een ijzersterk verhaal van gemaakt en daar willen wij u in deze blog meer over vertellen. De MoveCard is een ontzettend … Read More

Case Direct Mailing Twisty Box Augmented Reality
Laat uw Direct-Mail tot leven komen met Augmented Reality!
Bericht

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden om uw verrassende mailing tot leven te laten komen? In deze nieuwsblog vertellen we u alles over de mogelijkheden om uw direct-mail te combineren met Augmented Reality! Augmented Reality vs. Virtual Reality Augmented Reality (AR), of in het Nederlands toegevoegde realiteit, wordt vaak in een adem genoemd met Virtual Reality (VR). Er zit echter wel degelijk verschil tussen beide, een verschil dat zeker van belang is voor de mogelijkheden in combinatie met uw direct-mail. … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing ChangeCard Lamellenkaart
Doeltreffende mailing: kerstwens en naamswijziging in één kaart
Bericht

In opdracht van Stichting Kinderopvang West-Twente heeft LocoMail een Gordijnkaart geproduceerd die is ingezet als aankondiging (lees: introductie) voor een nieuwe bedrijfsnaam. Ondanks de nieuwe naam in 2017 wordt doorgevoerd, is er tevens gebruik gemaakt om een nieuwjaarwens in te verwerken. Kortom, een doeltreffende mailing.  In het wisselbeeld is er gebruik gemaakt van een klassieke wisselwerking; oude naam versus nieuwe naam. De Lammellenkaart, Gordijnkaart, ook beter bekend als de ChangeCard kan worden ingezet voor tal van doeleinden. De opvallende kaart is … Read More

Direct Mailing Verpakking Grafisch
LocoHandling, de oplossing voor uw verpakkingswerkzaamheden
Bericht

Heeft u een gadget dat moet worden verpakt? Divese producten die als één pakketje moeten worden voorzien van folie? Of andere opdrachten waar handeling bij komt kijken? LocoHandling is de oplossing, om uw productiewerk/verpakkingswerkzaamheden bij uit te zetten. Door onder andere de grafische kennis en expertise zijn wij in staat om voor elke opdracht, de gewenste oplossing te vinden en scherpe tarieven aan te kunnen bieden voor uw productiewerkzaamheden. LocoHandling handelt snel maar behoudt oog voor kwaliteit, goede afwerking en … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Piramide Belimo
Together to the Top met de Piramide mailing
Bericht

De Piramide-pop up kan voor verschillende boodschappen worden ingezet, maar de bijzondere vorm van de mailing komt het beste tot zijn recht in een ontwerp dat gebruik maakt van deze feature. Belimo combineert verschillende uitingen op de Piramide mailing; van een mededeling van de verhuizing tot een nieuwjaarswens. De Belimo Piramide mailing speelt daarnaast ook grafisch in op de vorm van het direct mailing product: Together to the Top. Deze slogan in combinatie met de grafische verwijzing naar een bergtop … Read More

Eindejaarsactie LocoMail
Pagina

[column col=1/2] LocoMail heeft een cadeautje voor u; profiteer nu van 10% korting op uw einde- of nieuwsjaarmailing. Hoe werkt het? U heeft een opvallende Pyramide Pop-up ontvangen met een unieke code. De unieke code is uw korting, u hoeft deze alleen achter te laten in het opmerkingenveld in het offerte-aanvraag formulier. In de offerte berekenen wij uw korting door. De korting is geldig op alle creatieve oplossingen die wij aanbieden. Maak een keuze in het hoofdmenu of klik op één … Read More

Pagina

Kalender versturen naar werknemers, relaties en klanten Het einde van het jaar komt in zicht. Dit betekent dat er weer vol op aan de slag kan worden gegaan met het creëren van een opvallende einde- of nieuwjaarmailing. Zoals u kunt lezen in het nieuwsblog over de laatste trends op het gebied van eindejaarsmailingen,  kiezen veel bedrijven dit jaar voor het versturen van een kalender. Verstuurbare kalenders zijn in deze periode van het jaar ontzettend populair, maar qua budget is dit … Read More

Case Direct Mailing Twisty Box Augmented Reality
Interactieve mailing ingezet op jaarlijks evenement
Bericht

In opdracht van Comyoo, een specialist in interactieve media hebben wij een draaikubus gemaakt voor Open Doors. Het product, de Twisty Box is ingezet op de jaarlijkse Open Dag. Open Doors steunt christenen die om hun geloof worden vervolgd of verdrukt. Open Doors brengt bijbels en christelijke lectuur naar landen die daarvoor gesloten zijn. De draaikubus is ingezet als interactieve mailing om beursbezoekers meer te vertellen over haar verschillende producten. Hoe creëer je een interactieve mailing?  De Twisty Box was in het … Read More

Case Direct Mailing Vuurwerk Totaal
Stunten met een knallende mailing van Vuurwerk Totaal
Bericht

Laat uw winkel eruit springen, dat was de boodschap van de opvallende mailing van Vuurwerk Totaal. Voor een seizoensgebonden product zoals vuurwerk, is het belangrijk dat een mailing indruk maak. Want voordat je het weet is de jaarwisseling en daarmee de piektijd voor vuurwerk verkoop voorbij. De Mini Out of the Box leent zich hier perfect voor. Een opvallend mailing product dat zeker de aandacht van de ontvanger trekt, en daarbij sluit het product naadloos aan op de eindejaar mailing … Read More

Case Direct Mailing Nieuwjaarsmailingen Functioneel en Duurzaam Out of the Box Pop Up Huisje Hexagoon Pennenhouder
3 trends op het gebied van eindejaarsmailingen
Bericht

De bomen beginnen kaal te worden, de eerste autoruiten zijn gekrabd en de winkels liggen weer vol met kerstviering: het eind van het jaar komt dichterbij! En met 2017 in zicht is dit het moment om het concept voor uw eindejaarsmailing of nieuwjaarsmailing uit te gaan werken. Neem in de uitwerking van de mailing zeker de punten mee uit deze blog om een opvallende direct-mail te kunnen versturen die helemaal voldoet aan de laatste einde- en nieuwjaarsmailing trends! Functioneel & … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus FleuraMetz
Mega Pop-up Kubus ter ondersteuning van marketing- en communicatieplan
Bericht

Als medewerker van een marketing- en communicatie afdeling ben je onder andere verantwoordelijk voor de activiteiten die rondom een bepaald merk spelen. Aan het einde van het jaar wordt de balans opgemaakt; welke activiteiten werken? Wat is er geïnvesteerd in marketing- en communicatie-activiteiten? En wat hebben deze daadwerkelijk opgeleverd? Het begint allemaal echter met de uitwerking van een marketing- en communicatieplan. FleuraMetz, een leverancier voor bloemen, planten en accessoires hebben de Mega Pop-up mailing ingezet als uiting ter ondersteuning van … Read More

Pagina

Gordijnkaart Gaat u of het bedrijf waar u werkt binnenkort iets groots bekend maken? En zoekt u een direct mail die u daarbij kan ondersteunen? LocoMail heeft de oplossing. De Gordijnkaart is al jarenlang de meest effectieve direct mail voor als u bijzonder nieuws wilt delen. Het wisselbeeld zorgt ervoor dat u bijvoorbeeld de oude en de nieuwe situatie door middel van twee beelden kunt weergeven. Na het openen van de kaart, zie u eerste de oude situatie. Door aan de ChangeCard te trekken ziet u langzamerhand … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Rapid Racking
Promotionele Out of the Box Card voor Rapid Racking
Bericht

Deze promotionele Out of the Box Card geproduceerd voor Rapid Racking, geeft een ‘komische’ kijk op het werk van de organisatie. Op de mailing zijn verschillende werknemers te vinden die druk bezig zijn met hun werk in een perfect ingericht magazijn. Door deze bijzondere uiting brengt Rapid Racking het magazijn tot leven en vestigt Rapid Racking meer aandacht op haar services en USP’s; het aanbieden van een (snelle) totaaloplossing voor  het magazijn. Rapid Racking maakt optimaal gebruik van de ruimte … Read More

Direct Mailing BliQje Sealen
Laat uw drukwerk sealen door LocoMail
Bericht

LocoMail hecht veel waarde aan de kwaliteit van direct mailings. Door de jarenlange ervaring en feedback van klanten proberen wij onze producten keer op keer te verbeteren. In deze nieuwsblog willen wij het onderwerp sealen onder de aandacht brengen.  Wij bieden deze dienst aan, maar wat zijn nu precies de voordelen van het sealen van een DM? We vertellen u er meer over in deze nieuwsblog. Drukwerk sealen in plaats van sluitzegel Al ruim 12 jaar verzorgen wij voor zowel … Read More

Case Direct Mailing Power Pennenbak IPAR
IPAR gaat voor een Power Pennenbak
Bericht

IPAR industrial partners heeft gekozen om een Power Pennenbak in te zetten als marketing tool hun relaties uit te nodigen om zich in te schrijven voor de IPAR nieuwsbrief. IPAR is al ruim 50 jaar  een leverancier van onderdelen voor industriële voertuigen en machines. De Hexagoon Pennenbak heeft veel kenmerken van een goede direct mail; op de direct mail staat een duidelijke call-to-action verwerkt. Op de direct mail is een duidelijke call to action verwerk (lees : actie die moet … Read More

Pagina

Piramide Pop-up De Pop-up mailing heeft er weer een nieuw vorm bij; de Piramide Pop-up. Een DM met een unieke vorm, die uit de envelop knalt. De opvallende Piramide Pop-up wordt verpakt in een envelop, die geheel kan worden vormgegeven in uw huisstijl, thema en al uw andere wensen. Als u de envelop openmaakt, dan kunt u de Piramide Pop-up er voorzichtig uittrekken. Als de direct mail halverwege is, dan is er geen houden meer aan; de Piramide Pop-up knalt … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Lidl
Lidl zet de Pop-up Kubus in voor direct response marketing
Bericht

De supermarktketen Lidl heeft haar werknemers uitgenodigd voor een Leadership Forum. Dit hebben zij gedaan door de Pop-up Kubus in te zetten als direct response marketing middel. Het is namelijk van belang om de werknemers te prikkelen om zich aan te melden, en de Pop-up Kubus doet dit perfect. Direct response marketing tool: de Out of the Box Card De naam Out of the Box zegt het al een beetje, deze kubus springt zo uit zijn envelop. Dit verrassende effect … Read More

Case Direct Mailing Uitnodiging 5Card
Informatieve beurs uitnodiging voor SSI
Bericht

Van 6  tot 9 september is de internationale maritiem beurs in Hamburg (SMM). Door de vele stand is het voor bedrijven essentieel om zich van elkaar te onderscheiden. Een van de deelnemende bedrijven is SSI. SSI ontwikkelt onderdelen voor machines die onder anderen gebruikt worden om vloeistoffen en vasten stoffen van elkaar te scheiden. Om klanten en contacten van hun aanwezigheid op SMM de hoogte te brengen, hebben zij een unieke informatieve beurs uitnodiging laten ontwikkelen. De 5 Card als … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Aviko
Een creatieve Out of the Box voor Aviko!
Bericht

Creatieve Out of the Box voor Aviko. Aviko is één van de grootste aardappelverwerkende producenten ter wereld. In Nederland staan ze onder meer bekend om hun goede goudgele friet die ze maken van de Agria aardappel. Het probleem is alleen dat dit speciale soort aardappel niet het hele jaar door verkrijgbaar is. Hoewel de nieuwe oogst er alweer bijna aan zit te komen is een zomer zonder Aviko friet natuurlijk geen optie. Aviko kwam met een oplossing en verstuurde daarom … Read More

Case Direct Mailing BliQje Unidis
Uitnodiging voor het Unidis Golfevenement
Bericht

Een uitnodiging in blik voor de vijfde editie van het Unidis golfevenement. Een dag dat speciaal voor vennoten van kantoren wordt georganiseerd en waarbij inspiratie, netwerken en ontspannen centraal staan. Het BliQje als evenement uitnodiging is opvallend én in deze mailing functioneel. Wanneer het BliQje wordt opengeschoven, er is gekozen voor een slide-open variant, zitten er naast het kaartje met informatie over de dag ook een aantal tees in de mailing verpakt. Op het kaartje binnen in de uitnodiging staat … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Infinity Card SAP
Draaikaart uitnodiging voor SAP IT dag
Bericht

Op 14 juni werd door een aantal grote organisaties de IT Inspiration day georganiseerd. Een dag waarop IT professionals worden aangezet tot innovatie en activatie, door middel van korte presentaties en interactieve breakouts. Om de professionals voor dit evenement uit te nodigen werd gebruik gemaakt van LocoMails Turning Card.  Deze doordraaikaart ziet er van de buitenkant vrij normaal uit maar aan de binnenkant blijkt dat niets minder waar is. Wanneer de ontvanger de envelop opent vallen er twee dingen gelijk … Read More

Case Direct Mailing Schuifkaart Promic
Opvallende schuifkaart met knalkeuren voor Promic
Bericht

Een opvallende schuifkaart met een opvallende boodschap: de introductie van het nieuwe logo voor Promic. Deze opvallende schuifkaart geproduceerd voor Promic heeft een mysterieus uiterlijk. Op de voorkant van de mailing is het logo deels verborgen onder oranje ‘rook’. Het frisse oranje in combinatie met de witte achtergrond, maakt dat de mailing gegarandeerd opvalt. Op de achterzijde van de mailing is de adressering verwerkt. Door de adresgegevens direct op de omslaghoes te verwerken, kan er met deze selfmailer op de … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje Vrije Basisschool
Verrassende promotie mailing voor basisschool VSB
Bericht

Hoewel het schooljaar voor de meeste basisschool leerlingen bijna ten einde is, zijn veel van de basisscholen zelf al weer bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar. Zo ook basisschool VSB Heizijde uit Lebbeke. Voor het aantrekken van nieuwe leerlingen, maakt de basisschool gebruik van een opvallende en verrassende promotie mailing van LocoMail!  Huisje als promotie mailing De pop-up mailing zelf is vorm gegeven in een huisje. Dankzij de dakpannen, deuren en raampjes doen de mailing precies op een … Read More

Case Direct Mailing Flessenpost Nobel Biocare
Flessenpost versturen: sprong in het diepe voor Noble Biocare
Bericht

Het Noble Biocare Najaarssymposium wordt zoals ze het zelf zeggen “een sprong in het diepe”. Dit in combinatie met de locatie ‘Drijvend Paviljoen’ in Rotterdam, maar een Flessenpost versturen de perfecte uitnodiging. Op de uitnodiging wordt het onderwerp van het wetenschappelijke programma, opgestelt door prof. Dr. Henny Meijer en dr. Wouter Kalk, bekend gemaakt. Voor de 6e editie van het Nobel Biocare Najaarssymposium Highlights zal het thema zijn: toegepaste innovatie. Verder is ook het gehele dagprogramma uitgelicht en is beschreven … Read More

Pagina

Pop-up Card (A6 formaat) De Pop up Kaart A6 behoort tot een van onze bijzondere 2D Pop up Kaarten. Deze versie is vooral een goede keuze als u op zoek bent naar een direct mailing die zeer effectief is maar daarnaast ook een gunstig portarief biedt. Bij de Pop-up Card A6 zal, net zoals bij de andere 2D Pop up Kaarten, een 2D pop-up verschijnen bij het openen van de mailing. Hierbij heeft u een keuze uit drie soorten pop … Read More

Pagina

2D Card 2-dimensionale kaarten hebben een opvallende feature: de 2D card pop-up die zichtbaar wordt bij het openen van de mailing. Dit systeem kan op verschillende manieren worden toegepast, en dat is dan ook zichtbaar in de verschillende varianten en formaten die in ons assortiment Pop-up kaarten te vinden zijn. U kunt een geheel eigen vorm aanleveren voor de 2D pop-up in de kaarten maar het is ook mogelijk om de vorm afwijkend te maken. Een keuze voor een eigen … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Kubus Tempo
Zwevende kubus en zwevende pollen voor Tempo
Bericht

Tempo speelt met deze mailing duidelijk in op het seizoen. Want niet alleen in de winter hebben mensen last van een lopende of verstopte neus, ook in deze periode van het jaar komen de zakdoekjes van Tempo goed van pas. Het hooikoortsseizoen is namelijk in volle gang en 1 op de 5 Nederlanders  heeft er last van. Voor hen die de mooiste dagen van het jaar snotterend doorbrengen heeft Tempo de oplossing: Tempo Plus met een balsem om de gevoelige … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Senzora
Productpresentatie op de ChangeCard van Senzora
Bericht

Senzora gebruikt de ChangeCard zoals deze bedoelt is. Met een duidelijke wisselwerking van de lamellen is de boodschap niet te missen; er is veel veranderd op het gebied van wassen. De productpresentatie op de mailing is gekoppeld aan een uitnodiging voor het PLMA in Amsterdam. Dit biedt de ontvanger van de mailing de kans om met het nieuwe product kennis te maken op het evenement. Nieuwsgierig hoe Senzora de ChangeCard precies heeft ingezet voor de productpresentatie? Lees dan snel verder. … Read More

Case Direct Mailing Wobble Card Van Dobben
Action Wobble voor het Van Dobben Horeca Hockeytoernooi
Bericht

Dit jaar vindt de eerste editie van het Van Dobben Horeca Hockeytoernooi plaats op de velden van Pinoké in Amstelveen. Om de inschrijvingen van het toernooi een boost te geven heeft de organisatie gekozen voor een opvallende action Wobble Card. Deze case is een goed voorbeeld van hoe offline direct mail perfect aansluit op een online actie, zoals het inschrijven voor een hockeytoernooi. De perfecte combinatie tussen offline en online media zorgen voor een succesvolle uitkomst. Wobble springs hockeybal Bij … Read More

Case Direct Mailing Uitnodiging Pop Up Kaart
V-Vouwkaart als uitnodiging voor golf evenement
Bericht

Op 26 mei vindt de 10e editie van de PAR3 golfdag plaats. Het evenement wordt jaarlijks georganiseerd door PAR3. Een samenwerking tussen de bedrijven Hapre Zorg & Inkomen, Grippeling Fiscaal Juristen en BC Group. Een jubileum moet natuurlijk gevierd worden, de golfdag van 2016 belooft dan ook een onvergetelijke editie te worden. Een passende mailing om connecties uit te nodigen voor het golf – en netwerkevenement kan hierbij natuurlijk niet ontbreken. V-Vouwkaart met effect PAR 3 heeft ervoor gekozen om … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Strandzuid
Een schuifmailing voor de openingsborrel van Strandzuid
Bericht

Op de buitenkant van deze selfmailer staat een niet te missen boodschap: “OPEN”. En dit slaat niet alleen op het openen van de schuifmailing. Na het openmaken van de mailing, is de dubbele lading op de envelop meteen duidelijk; Strandzuid is vanaf 2 mei weer dagelijks geopend! De schuifmailing staat helemaal in het teken van het nieuwe seizoen en de openingsborrel. Lekker borrelen zonder poespas op het Bierterras, en voor het leggen van een goede bodem behoort een bezoek aan … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje Nova Nature
Kleurrijk spring pop-up huisje voor Nova Nature
Bericht

Nova Nature koopt haar brede assortiment zijden bloemen, -planten, -bomen en seizoensartikelen meerdere keren per jaar in, in het Verre Oosten. Het bedrijf levert haar producten uitsluitend aan groothandels en grootverbruikers. Om bij deze partijen de terugkomst van de populaire Sally tulp bekend te maken verstuurde Nova Nature een kleurrijke spring pop-up mailing naar haar klanten. Een opvallend spring pop-up huisje Het pop-up huisje voor Nova Nature werd verstuurd in een full colour, met tulpen bedrukte, envelop. Een handige manier … Read More

Case Direct Mailing BliQje
Het BliQje als DM ingezet voor een belangrijk onderwerp
Bericht

Door middel van een opvallende direct mailing, het BliQje, Kamerleden vragen om aandacht voor een belangrijk onderwerp. Dat deden patiënten die wachten op een donororgaan, in samenwerking met orgaanstichtingen. Elk jaar overlijden 150 mensen onnodig. Momenteel staan er ruim 950 mensen op de wachtlijst voor een donororgaan. Om de blik van patiënten op het actief donor registratiesysteem te delen met iedereen die het verschil kan maken, worden Kamerleden door middel van het BliQje opgeroepen tot komst naar een bijeenkomst. Want … Read More

Case Direct Mailing Uitnodiging ChangeCard Lamellenkaart
Lamellenkaart uitnodiging open huis
Bericht

DS80 is een snelgroeiende importeur en groothandel van verpakkingsmaterialen en logistieke oplossingen. Ze danken hun snelle groei onder andere aan hun innovatieve concepten, hoge kwaliteit en webwinkel. Door de groei van het bedrijf was er behoefte aan een groter pand, waar het afgelopen jaar hard aan gewerkt is. DS80 is inmiddels verhuisd en nodigde haar zakenrelaties en klanten uit voor een feestelijke opening van het nieuwe pand. Ze maakten daarvoor gebruik van de lamellenkaart uitnodiging van LocoMail!  De lamellenkaart uitnodiging … Read More

Pagina

Promotiemateriaal Kroontjes versturen als DM Full colour bedrukte Kroontjes met uw logo en boodschap waren al perfect promotiemateriaal tijdens evenementen of feestdagen. Op dit soort dagen is het bereik enorm en deze unieke giveaways zullen dan zeker de aandacht trekken! De Kroontjes zijn niet alleen geschikt als giveaway, maar kunnen nu ook als direct mail worden ingezet. En ook voor deze Kroontjes geldt dat ze helemaal naar eigen wens kunnen worden ingevuld. Kroontjes versturen als direct mail Het Kroontje wordt … Read More

Pagina

Mega Out of the Box Card 150x150x150mm Onze meest populaire mailing is er nu ook in een MEGA formaat; de Pop up Kubus 15 x 15 centimeter. Deze Out of the Box kaart biedt meer dan genoeg ruimte voor uw communicatieboodschap. De 6 vlakken van de kubus kunnen full color bedrukt worden in de huisstijl van uw bedrijf. Uiteraard is het ook mogelijk om afbeeldingen aan de vlakken toe te voegen! Natuurlijk springt ook deze Kubus uit de envelop waardoor … Read More

Pagina

Pop-up Schuifkaart Direct Mailer De buitenkant van deze Pop-Up Schuifkaart ziet er aan de buitenkant normaal uit, maar is wel degelijk een originele direct mail. De kaart kan in full colour bedrukt worden in de huisstijl van uw bedrijf, maar het unieke aspect bevind zich aan de binnenkant van de kaart. Het uitschuif gedeelte activeert namelijk het pop-up effect waarvan u de vorm zelf kunt bepalen. Een standaardvorm is opvallend, maar een op maat gemaakte pop-up versterkt nogmaals uw boodschap. … Read More

Pagina

Breekkaarten met een oneindig effect De Turning Cards van LocoMail, ook wel Breekkaarten genoemd, staan garant voor een opvallende mailing. Wat op het eerste oog wellicht een gewone kaart lijkt, blijkt na het ontdekken van de instructie, toch niet het geval. Zoals de uitleg weergeeft, kunnen de Breekkaarten worden opengevouwen. Bij elke vouw ontluikt er een nieuw stuk van de boodschap. En wanneer de achterkant van de Breekkaart wordt omgevouwen, komt de voorkant weer in beeld! Deze mailing heeft een … Read More

Pagina

Promotionele Pennenbakken en Penhouders Een originele en opvallende direct mail versturen blijkt nog niet zo gemakkelijk. Met het assortiment DM producten van LocoMail komt u al een heel eind, maar wilt u naast opvallend en uniek ook een functioneel product versturen? Dan is zijn Promotionele Pennenbakken misschien precies wat u zoekt. Het toevoegen van een pennenhouder aan de direct mail geeft uw mailing een functioneel karakter. Na het verrassingseffect bij het openen van de mailing, blijft uw boodschap ook nog … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje Velux
Speciale direct-mail voor VELUX
Bericht

VELUX creëert al ruim 70 jaar betere leefomgevingen onder het dak van mensen over de hele wereld, met behulp van daglicht en frisse lucht. Sinds 1988 is VELUX Nederland B.V. gevestigd in De Meern, en importeert en distribueert VELUX dakramen, daglichtsystemen, lichtkoepels en aanverwante artikelen zoals raamdecoratie, rolluiken, insectenhorren en zonweringsproducten. Om VELUX’ nieuwe standaard bij hun leveranciers onder de aandacht te brengen verstuurden zij deze speciale direct-mail. Ons Pop- up Huisje past natuurlijk perfect bij VELUX als bedrijf. Maar … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Sparta
Wisselbeeldkaart als uitnodiging voor Sparta
Bericht

Sparta wil haar dealers door middel van een innovatief en interactief evenement een kijkje in de wereld van morgen geven. De behoeften van de consument veranderen razendsnel en daar wilt Sparta haar dealers graag op voorbereiden. Een passende direct mailing als uitnodiging mag hierbij natuurlijk niet ontbreken en laat de wisselbeeldkaart zich nou perfect lenen voor het overbrengen van een korte maar krachtige boodschap! Een wisselbeeldkaart die nieuwsgierig maakt De uitnodigingen voor het ‘enjoy the energy live’ evenement van Sparta … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Spring Kubus Dentsply
Spring pop-up met ideeën bus, bedacht voor de beurs van Dentsply
Bericht

Dentsply heeft op 30 januari een beurs in Geertruidenberg waarvoor zij een bijzondere direct mail hebben verstuurd. De directmail die zij hebben gekozen is de spring pop-up kubus die bij ons ook wel bekend staat als de Out of the Box card. Speciaal voor Dentsply hebben wij een Pop-up kubus met een brievenbusvenster ontwikkeld om briefjes in te kunnen doen als ideeën box. Het idee hiervan is, is dat de ontvangers van deze spring pop-up die ook naar de beurs … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing Vouwkaart Wilgenrijk
Originele vouwkaart voor de eindejaarsmailing van Wilgenrijk
Bericht

Wilgenrijk heeft bij ons een originele vouwkaart laten maken. De vouwkaart, ook wel bekend als de Turning Card, is op een andere manier opgemaakt dan dat deze normaal gesproken wordt opgemaakt. De normale manier is dat de eerste pagina rechts en linksom worden gevouwen, maar Wilgenrijk heeft ervoor gekozen om de eerste pagina boven en onderlangs te vouwen. Hierdoor vouwt u de kaart in feite andersom rond en komt de boodschap op een andere manier aan. Wilgenrijk heeft deze originele … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Boodschap
ChangeCard originele direct marketing boodschap van Snoeks Automotive
Bericht

Snoeks Automotive heeft bij ons een originele direct marketing boodschap, op de ChangeCard als product, besteld. Zij hebben ervoor gekozen om de kaart volledig visueel in te zetten als kerst- en nieuwjaarsmailing. Op de voorkant is duidelijk dat de directmailing van Snoeks Automotive vandaan komt, doordat ze het logo presenteren op verpakte (kerst)doosjes. Zodra de ontvanger de kaart opent ziet hij of zij een straatbeeld met een geopende kofferbak van een bestelbusje. In het busje hangt een kerstmannenpak en een … Read More

Pagina

De originele Vouwkaart van LocoMail De vouwkaart van LocoMail is een origineel directmailing product die u voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. De vouwkaart, die ook wel bekend staat als doordraaikaart of Turning Card, is een origineel kaartje die zijn informatie prijsgeeft door middel van vouwen. De doordraaikaart kan ingezet worden voor veel verschillende doeleinden. Denk hierbij aan het verschaffen van algemene informatie, de aankondiging van een evenement of een eindejaarsmailing. Daarnaast is deze opvallende DM ook zeer geschikt als een origineel visitekaartje. … Read More

Pagina

Doordraaikaart; origineel en verrassend Een origineel product van LocoMail, de doordraaikaart! De doordraaikaart, ook wel Turning Card, kan op veel verschillende manieren worden doorgevouwen. Met zijn vier kanten is dit een originele direct mail oplossing. Omdat uw klant actief bezig is met doorvouwen van de kaart ontstaat een hoge attentiewaarde. Uw boodschap valt op en blijft hangen! Daarnaast kunt u op de vier verschillende vlakken veel informatie kwijt. Deze direct mail is niet alleen veelzijdig in het aantal manieren waarop u hem kunt vouwen, maar … Read More

Originele selfmailer voor Ahoy; de MoveCard
Bericht

Door gebruik te maken van de MoveCard laat Ahoy weten wat voor soort evenementen er plaats kunnen vinden in het evenementen gebouw. In de MoveCard laat Ahoy zien welke bedrijven het afgelopen jaar een evenement hebben gehouden in het gebouw. Elk kaartje in de MoveCard bevat een evenement dat afgelopen jaar heeft plaatsgevonden. In totaal staan er vier evenementen vermeld in de MoveCard. Deze opvallende mailing geeft de mogelijkheid om 9 aparte kaartjes te bedrukken, waardoor u veel informatie kwijt … Read More

ChangeCard als eindejaarsmailing van RiskQuest
Bericht

RiskQuest heeft zijn steentje bijgedragen afgelopen jaar aan risico management. Het jaar 2015 loopt richting het einde, en RiskQuest kijkt alweer vooruit naar het jaar 2016. Ze hebben ervoor gekozen om de ChangeCard als opvallende eindejaarsmailing te versturen aan hun klanten. Het lamellen deel gaat van een champagnefles waarbij de kurk eraf schiet naar volgeschonken glazen champagne. De tekst verandert van “Proost” naar “Op een gezond 2016”.  Met een winterse uitstraling wordt deze opvallende eindejaarsmailing verstuurd naar zakelijke relaties. Opvallende … Read More

Vacature thuiswerk in Utrecht/Maarssen
Pagina

Voor de vacature zijn we op zoek naar echte doorzetters die in eigen tijd een zakcentje willen verdienen. Dus weet jij van aanpakken en ben je op zoek naar thuiswerk in regio Utrecht en Maarssen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! LocoMail biedt namelijk schoon en licht productiewerk, wat je gemakkelijk vanuit huis kunt doen. En groot bijkomend voordeel is dat je zelf je tijd kunt indelen. Een van de voorwaarden die wij stellen is dat de … Read More

Pagina

Bedankt voor uw sollicitatie thuiswerk Bedankt voor uw sollicitatie. We hebben deze in goede orde ontvangen en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Heeft u in de tussentijd nog vragen, aarzel dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen. Team LocoMail

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing Hexagoon Pennenbak Plaxis
Eindejaarsmailing van Plaxis
Bericht

In samenwerking met Plaxis hebben wij afgelopen week de Hexagoon Pennenbak gelanceerd. Deze nieuwe vorm van direct mail is een mailingproduct dat voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Plaxis heeft ervoor gekozen om deze budget mailer in te zetten als eindejaarsmailing. Hiervoor heeft Plaxis een kalender van 2016 ontworpen voor op de Hexagoon Pennenbak. Daarnaast is er op de direct mail extra informatie over het bedrijf te vinden. De combinatie van een boodschap met een functionaliteit, als een agenda … Read More

Case Direct Mailing TeleCard HP
Direct mail Telecard ingezet door HP
Bericht

About Branding heeft in opdracht van HP een unieke direct mail opgemaakt. Met behulp van het opmaakbestand is er voor HP een ontwerp gemaakt op de TeleCard. De TeleCard is een kaart in een envelop, maar zodra de kaart uit de envelop wordt geschoven, komen er extra kaarten mee. Hierdoor krijgt de TeleCard zijn unieke vorm. De vier verschillende uitschuif vlakken van de Telecard bieden deze mailing veel communicatieruimte. Omdat de TeleCard dubbelzijdig full colour geprint kan worden, zijn er … Read More

Pagina

Hexagoon Pennenbak Er is een nieuw, opvallend mailingproduct ontwikkeld: de Hexagoon Pennenbak. Deze budget mailer kan voor verschillende doeleinden worden ingezet en biedt u veel mogelijkheden voor het verschaffen van informatie. Deze direct mail fungeert als pennenbak, en zodoende staat uw boodschap altijd op het bureau van de klant. Door de vele ruimte die de pennenbak biedt, is het bijvoorbeeld ideaal om een kalender op te verwerken met daar op alle belangrijke data van uw bedrijf. De Hexagoon kan aan … Read More

Case Direct Mailing Sinterklaas Surprisespel BliQje
SPECIAL CASE: Het Sinterklaas Surprisespel in een BliQje
Bericht

’t Sinterklaas Surprisespel, we kunnen er niet meer omheen. Elk jaar meer, elk jaar leuker en elk jaar een cadeautje om te krijgen, laat staan om het te spelen. In opdracht van Zonder Streepje, heeft LocoMail ook dit jaar weer het tofste spel geproduceerd om Sinterklaasavond tot een succes te brengen. Het spel, bestaande uit, 24 spelkaarten, 36 opdrachtstickers, zorgt voor een avondvullend programma met veel plezier en gelach. Het Sinterklaas Surprisespel is online en in diverse cadeauwinkels in het … Read More

Pagina

Oproepkracht

Vacature Vakantiewerk of bijbaan in Utrecht/Maarssen
Pagina

Voor de vacature zijn we op zoek naar echte doorzetters die een zakcentje willen verdienen. Dus weet jij van aanpakken en ben je op zoek naar vakantiewerk of een bijbaan in regio Utrecht en Maarssen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! LocoHandling biedt namelijk schoon en licht productiewerk zoals het kaften van boeken. Woon jij in regio Utrecht/Maarssen en ben je doordeweeks, in de avond en/of op zaterdag beschikbaar om te werken? Reageer dan op de vacature … Read More

Pagina

Bedankt voor uw sollicitatie vakantiewerk/bijbaan Bedankt voor uw sollicitatie. We hebben deze in goede orde ontvangen en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Heeft u in de tussentijd nog vragen, aarzel dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen. Team LocoMail

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Doordenkers
Een Breekkaart voor Doordenkers
Bericht

Doordenkers de naam van het seminar waarvoor deze direct marketing is ontworpen, maar doordenkers kan in het geval van deze Breekkaart dubbelzinnig worden opgevat. Mensen die vaak doordenken en verder kijken dan hun neus lang is, weten snel te bedenken dat bij een Breekkaart verder moet worden gevouwen. De Breekkaart heeft namelijk verschillende namen: breekkaart, vouwkaart, klapkaart en Turning Card. Een beter toepasbare direct mail voor dit evenement is niet te vinden! De Breekkaart wordt verstuurd als trigger voor mensen … Read More

Case Direct Mailing Puzzel UniGlobe Travel
Creatieve oplossingen voor de direct mail van UniGlobe Travel
Bericht

Creatief drukwerk brengt altijd creatieve oplossingen met zich mee. Maar afgelopen week zijn we bij LocoMail bezig geweest met een wel heel opvallende direct mail; de Puzzel voor UniGlobe Travel. Dit was een order van 150 Puzzels. Dit op zich is geen probleem  met een speciaal verzoek: of alle stukjes met dezelfde opdruk gesorteerd konden worden. Dit was een haalbaar verzoek en er werd dan ook gezocht naar creatieve oplossingen om de direct mail kant-en-klaar te kunnen versturen naar de … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Kaart
Creatief drukwerk, de Pop-up Card, voor de musical van de Bee Gees: Night Fever
Bericht

In opdracht van Nostalgie hebben wij een Pop-up Card gedrukt voor de musical Night Fever van de Bee Gees. Night Fever heeft gekozen voor creatief drukwerk om op te vallen tussen andere direct mailings. De kleuren zwart en goud gaan goed samen op de kaart en door de pop-up in het midden van de kaart krijg je een speciale direct-mail in de brievenbus binnen. Door de pop-up in het midden van de kaart is er meer plek voor tekst en … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Festo
De Breekkaart als zakelijke uitnodiging voor Festo
Bericht

Het bedrijf Festo heeft ervoor gekozen om de zakelijke uitnodigingen voor The Week of Productivity op te maken op onze Turning Card, ook wel Breekkaart. The Week of Productivity bestaat uit een week lang in gesprek gaan over innovatie en productiviteit. Festo organiseert dit zakelijke evenement en zal dus ook workshops geven en praktijkvoorbeelden laten zien. In deze week worden nieuwe perspectieven aangereikt op het gebied van efficiëntie en moderne trends. En nieuwe perspectieven zal de ontvanger van de innovatieve … Read More

Pagina

KlapKubus De KlapKubus is een opvallende Pop up Mailing waarmee u uw zakelijke partners of klanten leuk kunt verrassen. De KlapKubus zit plat in een envelop en zodra de ontvanger de scheurstrip los maakt, springt de kubus als verrassing uit de envelop. Deze Pop up Kubus veelzijdig inzetbaar en is dan ook geschikt om bij verschillende gelegenheden te versturen. Zo is deze mailing bijvoorbeeld leuk als zakelijke uitnodiging voor een borrel, conferentie of als beursuitnodiging. Maar de KlapKubus kan ook … Read More

Direct Mailing Brievenbus
Het belang van drukwerk
Bericht

In de nieuwsbrief van PrintMediaNieuws stond een artikel over de eerste editie van het Doordrop Media Congres in Amsterdam. Tijdens dit congres is marketing via de brievenbus weer nieuw leven ingeblazen en op de kaart gezet. Met als conclusie: iedereen leest folders en direct mailings maar het mag allemaal wel een stuk innovatiever en creatiever. Topman van ELMA Mark Davies, gaf aan dat het aantal folders en direct mailings in Nederland ongeveer twee keer zo hoog is als het aantal … Read More

Case Direct Mailing twin Slider Schuifkaart Wingskaart Effective
De WingsCard schuifkaart informatieve direct mail van Effective
Bericht

Effective heeft ervoor gekozen om bij ons de WingsCard te bestellen. De WingsCard wordt gebruikt in dit geval als informatieve direct mailing om informatie te vertellen over merk- en verkoopactivatie. Effective is een bedrijf dat zich bezig houdt met beurzen, promotie en sales van producten en evenementen. De informatie die op hun direct mailing staat, gaat in dit geval veel over beurzen en beurspromotie en hoe een product op de markt gebracht kan worden. Met deze informatieve direct mailing wil … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Card Woonfonds
Zakelijke direct mailing Pop-up Card van het Woonfonds
Bericht

Het Woonfonds heeft ervoor gekozen om bij ons een Pop-up Card te laten maken over de verbouwemmer. Dit is een informatieve direct mailing die naar zakelijke klanten is gericht. Op de voorkant staat een grote afbeelding met een koptekst, en op het eerste gezicht lijkt het een normale dubbele kaart. Maar zodra de direct mailing wordt geopend komt er in het midden een emmer omhoog. De emmer is geheel op maat gemaakt, want deze hebben wij niet als standaard ontwerp … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Van Beek
Een originele direct mail brochure van Van Beek
Bericht

Van Beek heeft een originele direct mail brochure ingezet om informatie over hun bedrijf over te brengen. Voor hun informatie heeft dit bedrijf de vouwkaart ingezet. Deze originele direct mail past goed bij de boodschap die van Beek wil overbrengen. De boodschap van van Beek is van toepassing op de bezigheden, kenmerken en USP’s van het bedrijf. De slogan die zij gebruiken is ‘Blijf doordraaien met van Beek’ dit is natuurlijk toepasbaar op een bedrijf dat schroeftransporteurs ontwikkelt. Omdat de … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Spring Kubus Heineken
Informatieve direct mail brochure op een Springdoos voor Heineken
Bericht

S&OP NeXt heeft voor Heineken data geïmplementeerd en dat presenteren ze op onze direct mail de Out of the Box Card. Er zijn verschillende datavisualisaties te zien op de Springdoos en daarnaast is er een QR-code gebruikt via welke men nog meer informatie kan verkrijgen. Voor Heineken heeft S&OP NeXt een stappenplan opgezet, omdat ze geloven dat Heineken een boost krijgt zodra er een verandering wordt inzet. Omdat de direct mail voor Heineken veel informatie bevat, hebben ze er dus … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Brochure
De Vouwkaart als DM brochure voor Gravograph
Bericht

De software van Gravograph bevat verschillende levels, werkfuncties en hulpmiddelen. Om al die levels over te laten komen hebben ze een Turning Card gebruikt om informatie te geven over het bedrijf. Erg toepasselijk natuurlijk, zo’n brochure. De verschillende levels van het bedrijf zijn terug te vinden in de verschillende levels van de vouwkaart. Bij elke vouw wordt een nieuw level van het bedrijf ontdekt. Op de vouwkaarten staat informatie over trainingen, service die ze verlenen, de software die Gravograph aanbiedt, … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Huisje Uitnodiging RTL4
Eigen Huis & Tuin met toepasselijke Pop up Mailing als direct mail
Bericht

Het nieuwe seizoen van Eigen Huis & Tuin gaat van start, en wel met een nieuw verbouwingsteam. Voor het nieuwe seizoen is een housewarming gepland in het eigen nieuwe huis van het programma. Ze gaan dit huis komend seizoen verbouwen met een nieuw team, waar onder andere boer Tom uit Boer Zoekt Vrouw bij zit. De uitnodiging voor deze housewarming is in de vorm van een huisje, dat natuurlijk extra toepasselijk is bij het programma en de boodschap. De zakelijke … Read More

Case Direct Mailing Diamantkaart Pennenhouder
De diamantvorm mailing voor Accell Nederland
Bericht

Accell Nederland ontwikkelt, produceert en verkoop fietsen en onderdelen onder de merknamen Batavus, Juncker Bike Parts, XLC, Koga, Loekie, Sparta en Van Nicholas. De organisatie speelt sterk in op de veranderende consumentenmarkt door innovatie in product en marketing. En ze hebben voor een direct mailing gekozen die hierbij past: de Diamantkaart direct mail van LocoMail. In combinatie met de pennenhouder is dit een effectieve direct mail die staat voor innovatie direct marketing. De Diamantkaart is ingezet om de aanwezigheid van … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Haisja
Cases direct mail: een creatieve mailing box directmail voor Haisja
Bericht

Een stelletje gedreven en beroepsmisvormde creatievelingen, originele en frisse ideeën en 360° communicatie; daarvoor kan je terecht bij Haisja. Om hun creativiteit en mogelijkheden te delen met potentiële klanten, hebben ze voor een populaire en effectieve direct mail gekozen. De Out of the Box Card is helemaal vorm gegeven naar de boodschap van Haisja. En creativiteit straalt van de mailing box af! Een opvallend ontwerp, in combinatie met de werknemers en quotes en de directmail laat zien waar Haisja voor … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Card PDZ
Pop-up Card voor PDZ direct mail voorbeeld uit het boekje
Bericht

PDZ heeft gekozen voor de kleine variant van de Pop-up Card om bedrijven aan te spreken op hoe ze hun vacatures beter in beeld kunnen brengen. Bedrijven worden uitgenodigd om de presentatie van de vacatures met een video of foto aan te vullen. Want video en foto’s maken de vacature presentatie krachtiger. Door middel van beeld kan de organisatie, de bedrijfscultuur en de werkplek onder de aandacht worden gebracht, en is het waarschijnlijker dat er meer sollicitaties binnen komen van … Read More

Pagina

Direct Mail Specials Naast onze bijzondere Direct Mail producten die onder onze categorieën vallen, hebben wij uiteraard ook ruimte voor unieke kaarten die niet in een hokje te plaatsen zijn! Een kaart als geen ander, dat vindt u bij onze Specials Direct Mail producten. Alle kaarten op deze pagina zijn volledig te personaliseren. U kunt hier inspiratie op doen voor uw eigen mailing. Kijk bijvoorbeeld naar de Puzzel Direct Mail: een kaart die zal worden geleverd in verschillende stukjes en … Read More

Case Direct Mailing Mailbox
Laatste direct mail studie bevestigt voordelen direct mail
Bericht

Vorige maand kwam in Canada een onderzoek naar buiten op het gebied van direct mail. Phase5 heeft in opdracht van Canada Post een onderzoek gedaan naar de rol van direct en digitale mail in het leven van consumenten. Ook hebben ze gekeken naar de impact van beide kanalen. De uitkomsten van het onderzoek zijn opvallend positief voor direct mail. Voordelen direct mail De voordelen van direct mail ten opzichte van de online brievenbus hebben we in op de homepage al uiteengezet. … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje Gemeente Peel en Maas
Het Pop Up Huisje als uitnodiging voor opening van gemeentehuis
Bericht

De gemeente Peel en Maas is een gemeente met ruim 43.000 inwoners, die en trots zijn op de regio. Nu is er in de gemeente de afgelopen maanden hard gewerkt aan het nieuw Huis van de gemeente. En als we het gemeente bestuur mogen geloven, mag het eindresultaat er zijn. “Met het Huis zetten we een nieuwe stap in onze dienstverlening, onze ambitie wordt werkelijkheid. Een ontmoetingsplek waar inwoners, ondernemers, maatschappelijke partners en gemeente gezamenlijk vorm geven aan de ontwikkeling … Read More

Case Direct Mailing Eindejaarsmailing Pop Up Kubus Kalender
Eindejaarsmailing: een goede afsluiter of een vliegende start
Bericht

Ondanks dat het weer iets anders laat zien de afgelopen week, is het nog steeds zomer. Wanneer je naar buiten kijkt, doet het meer denken aan de herfst en we worden maar weer eens geconfronteerd met het feit dat het in Nederland nooit lang zomer is. Voordat je het weet is de vakantie periode weer voorbij en dan komt het einde van 2015 alweer in zicht. Op het gebied van direct mail wil dit zeggen dat het weer tijd wordt … Read More

Case Direct Mailing Pop Up Huisje
Een creatieve direct mail voor Leger des Heils
Bericht

Het Leger des Heils is er voor mensen zonder helper. Iedereen kan een beroep doen op Leger des heils, ongeacht hun achtergrond of levensovertuiging. De aanpak van het Leger des Heils kenmerkt zich door een cliëntgerichte houding. De zorg die het Leger des Heils verschaft sluit aan bij de behoefte van de klant. En onze producten sluiten op hun beurt weer aan op de boodschap van het Leger des Heils: “Onze deur staat open” is het centrale element in het … Read More

Case Direct Mailing Turning Card Vouwkaart Cato
Kenwaarden Cato onder de aandacht met direct marketing
Bericht

Cato zet zich ervoor in dat ouderen zo lang mogelijk gezond blijven en zelfstandig kunnen blijven wonen. In de seniorenwoningen van Cato bieden zij mensen die behoefte hebben aan een beschermde woonomgeving extra hulp en ondersteuning in een prettig huis. Oprechte zorg en persoonlijke aandacht voor het welzijn van ouderen is het handelsmerk van Cato. Dit nemen zij mee in de wijze waarop de woningen zijn ingericht, hoe de zorg wordt geregeld en hoe zij met de bewoners en elkaar … Read More

Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Bostik
ChangeCard perfect voor introduceren nieuwe verpakking van Bostik
Bericht

Het afgelopen jaar is Bostik bezig geweest met het introduceren van een nieuwe visuele identiteit en het opnieuw neerzetten van het merk. Om klanten te informeren over Bostik’s nieuwe verpakkingen hebben ze ervoor gekozen om een direct mail in te zetten die aansluit op het concept van een wijziging: de Lamellenkaart. De twee verschillende velden en het schuif effect van deze direct mail, laat de ontvanger in een oogopslag zien, hoe het oude product eruit zag, en hoe de nieuwe … Read More

Case Direct Mailing Out of the Box Pop Up Huisje CANDR
Een verhuizing aankondigen met Pop up Huisjes, beter kan niet!
Bericht

Pop up Huisjes zijn de ideale direct mail om op een opvallende manier een verhuizing aan te kondigen bij uw klanten. De unieke vorm, de mogelijkheid om het te personaliseren en het unieke verrassingseffect dragen allemaal bij aan het succes van deze opvallende verhuiskaart. In opdracht van Indrukwekkend, een communicatiebureau uit Heiloo, heeft Care & Repair Nederland op een zéér unieke wijze relaties op de hoogte gebracht van hun naamswijziging en nieuwe contactgegevens. Geheel in de nieuwe huisstijl en sfeerafbeeldingen … Read More

Case Direct Mailing Uitnodiging Beurs 5Card
Effectieve beursuitnodiging met winactie
Bericht

NIZO food research is een testinstituut voor voedingsproducten. NIZO food voert onderzoek uit naar de kwaliteit van voedselproducten en ingrediënten en is expert op gebied van eiwitten, bacteriën en processing, dit allen in opdracht van de voedingsmiddelenindustrie. Voor het evenement IFT Annual Meeting & Food Expo in Chicago hebben zij een opvallende 5-card direct mail als beursuitnodiging gestuurd naar hun zakenrelaties wereldwijd. NIZO heeft deze opvallende beursuitnodiging goed ingevuld door o.a. een plattegrond van de beurs, pijlers van het bedrijf … Read More

Pagina

Kubus pop-up groot 100x100x100mm Een groter formaat van onze bestseller; de 100 x 100 x 100 millimeter Pop up Kubus. Een vierkante Out of the Box Card met net iets meer ruimte voor uw communicatieboodschap. De zes vlakken van deze direct mail zijn 10 bij 10 centimeter waarop afbeeldingen en teksten kunnen worden verwerkt. Alle zijdes van de Pop up Kubus worden full colour bedrukt met uw eigen ontwerp. Ook deze variant van de Pop up Kubus sprint uit de … Read More

Case Direct Mailing Flessenpost Nova Nature
Flessenpost als informatieve direct mail
Bericht

  Nova Nature importeert en exporteert zijden bloemen, -planten, -bomen en seizoensartikelen van hoogwaardige kwaliteit. Om de nieuwe lente- en zomer collectie onder de aandacht te brengen, heeft Nova Nature de Flessenpost ingezet als informatieve direct mail. Met een pakkende tekst “This bottle traveled the seven seas to guide you to Nova natures’greatest treasures…” wordt de aandacht van de ontvanger gegrepen. Binnen in de fles is meer informatie te vinden over de nieuwe collectie en het juweel stuk: ‘The Sally … Read More

Direct Mailing Tips
10 Tips voor een effectieve Direct Mail
Bericht

Bent u bezig met een nieuw product en wilt u die op de juiste manier introduceren? Of heeft u belangrijke informatie die u op een originele en opvallende manier met uw doelgroep wilt delen? Een zakelijke evenement, een personeelsfeest of een verhuizing? Dan is de kans groot dat u ervoor kiest om een direct mailing in te zetten. Maar hoe zorgt u er nou voor dat de direct mailing een succes wordt? In dit artikel vind u een paar tips … Read More

Pagina

Opvallend en functioneel: de Pop up mailing Hexagoon Pennenhouder Een opvallend formaat van de Pop up mailing is de Hexagoon Out of the Box Card. En deze speelse direct mail is er nu ook als pennenhouder! De pop up mailing Diamantkaart pennenhouder bestaat uit 14 vlakken waarvan er één wordt gebruikt als houder voor pennen. Door de veertien zijdes lijkt deze Pop up mailing ook wel op een bal. Alle 14 zijdes van deze Diamantkaart worden standaard full colour bedrukt … Read More