Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Albert Heijn

RTL Nederland heeft in opdracht van Albert Heijn Paterswolde, een opvallende direct mailing ontwerpen als uitnodiging voor de opening van een vernieuwd winkelcentrum in Paterswolde.   Op deze unieke kaart (zie venster) werd eerst een foto getoond van de winkel vroeger en na het lamelleneffect kwam het vernieuwde winkelcentrum in beeld.  Om deze geschiedenis nogmaals te benadrukken werd er ook een tijdlijn op weergegeven, waarbij alle belangrijke mijlpalen tot aan de realisatie werden getoond.

De ChangeCard lijkt van de buitenkant een normale kaart maar kent een uniek verrassingseffect! Trek aan het lipje van de kaart en er ontstaat een lamelleneffect waardoor een nieuwe afbeelding wordt getoond.  Deze originele direct mail kan voor tal van (marketing- en communicatie) doe

Mogelijkheden opvallende direct mailing? einden worden ingezet: voor een productintroductie, naamsverandering of bijvoorbeeld als kerstkaart voor een opvallende direct mailing.

Op de productpagina van deze opvallende direct mailing kunt u rustig alles teruglezen over de productmogelijkheden.  Als de ChangeCard past binnen uw concept, vraag dan snel een sample en/of offerte aan.

Benieuwd hoe andere bedrijven onze producten

hebben ingezet? Lees snel onze direct mail voorbeelden

ga naar pagina direct mail changecard