Opvallen met een BliQje

Opvallen met een blikje

Klanten op een originele manier uitnodigen voor een beurs, gebeurt vaak met een maatwerk kaart. Ubbink Doesburg is gespecialiseerd in energie-efficiency en een goed binnenklimaat voor gebouwen. De Divisie ‘Rookgasafvoer’ wilde afgelopen jaar haar doelgroep op een opvallende en origineler wijze uitnodigen voor de VSK.Ze kwamen uit bij het BliQje van LocoMail. Niet alleen het onderscheidende karakter van het BliQje gaf de doorslag, maar ook het feit dat het BliQje de nieuwsgierigheid van de ontvanger oproept, waardoor het zeker niet ongeopend bij het afval verdwijnt.

Ubbink en het bliqje

Het campagnethema en logo‘Leve de vooruitgang!’ met, dat het innovatieve karakter van Ubbink moet benadrukken, werd ook voor de uitnodiging gebruikt. Het bliQje, waar de uitnodiging in zat, is van aluminium en gaat open door een schuifsysteem. Handig is dat het blikje vaker te gebruiken is. Aan de voorkant staat de adressticker, aan de achterkant het logo van Ubbink nogmaals. Omdat de ontvanger het bliQje waarschijnlijk zal bewaren, komt de bedrijfsnaam keer op keer voorbij. Ubbink liet weten dat het bliQje positief werd gewaardeerd.

Opvallende verpakking

Het bliQje heeft een hoge attentiewaarde, een  opvallende verpakking die ook opvalt tussen de post en is een effectieve tool voor een mailing. De BliQjes zijn verkrijgbaar in drie varianten: Regular, Pull Open en Slide open. De BliQjes hebben een adressticker waardoor een envelop niet nodig is. Met het BliQje heb je een zeer originele en veelzijdig direct mail en is aanpasbaar aan uw wensen, dus uitermate geschikt voor uiteenlopende gelegenheden.