Kenwaarden Cato onder de aandacht met direct marketing

Cato zet zich ervoor in dat ouderen zo lang mogelijk gezond blijven en zelfstandig kunnen blijven wonen. In de seniorenwoningen van Cato bieden zij mensen die behoefte hebben aan een beschermde woonomgeving extra hulp en ondersteuning in een prettig huis. Oprechte zorg en persoonlijke aandacht voor het welzijn van ouderen is het handelsmerk van Cato. Dit nemen zij mee in de wijze waarop de woningen zijn ingericht, hoe de zorg wordt geregeld en hoe zij met de bewoners en elkaar omgaan. Om de kernwaarden van Cato onder de aandacht te brengen is gekozen voor direct marketing.

Direct marketing en direct mail

Direct marketing gaat om een directe benadering van een potentiële klant of relatie. Eén van de manieren om klanten en relaties direct te benaderen is via direct mail. Dit is dan ook de manier die Cato heeft gebruikt. Cato heeft gekozen om de kernwaarden (aandacht, verantwoordelijkheid, betrouwbaarheid) duidelijk te maken in de direct mail. De direct mail die is ingezet als direct marketing is de Turning Card.

Een Turning Card is een direct mail effectief voor direct marketing. De op het eerste gezicht simpel ogende mailing, verrast de ontvanger! De boodschap zit namelijk verstopt, en de ontvanger moet deze zelf ontdekken. Bij elke vouw wordt een nieuw deel van de boodschap zichtbaar. De Turning Card van 13×13 cm bevat alle informatie die Cato wilde delen met klanten, collega’s, vrijwilligers en externe relaties. Maar ook voor grotere communicatieboodschappen is de Turning Card een geschikte direct mail. Deze direct mail is namelijk beschikbaar in 7 verschillende formaten; van visitekaartje formaat tot 20×20 centimeter.

Op zoek naar de perfecte direct mail voor uw direct marketing campagne?

Om het optimale resultaat te halen uit uw direct marketing campagne, kies u voor een opvallende direct mail, die past bij uw boodschap en uw bedrijf. Welk verhaal u ook wilt vertellen, de direct mail producten van LocoMail zijn volledig in te richten naar uw marketing- en communicatieboodschap. Hebt u vragen of twijfelt u welke direct mail product het beste past bij uw bedrijf? Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van de medewerkers. Zij denken graag met u mee om tot een succesvolle direct marketing mailing te komen.