De Ruiter gebruikt Pop-up Card voor 18-jarig bestaan

De Ruiter, een bedrijf dat innovatieve groentezaden ontwikkelt en levert, wilde in februari het 18-jarig bestaan van hun Admiro tomaat vieren. Hiervoor zochten zij een origineel Direct Mail product. In deze blog lees je hoe wij de 2D Pop-up Card voor hen hebben vormgegeven.

Het bedrijf koos voor onze 2D Pop-up Card. Dit is een kaart waarbij een 2D-afbeelding is verwerkt in de binnenkant. Bij het openklappen van de kaart komt de 2D-afbeelding omhoog. De Ruiter koos voor het A5-formaat. Op de voorkant van de kaart stond een afbeelding van twee ballonnen met het getal 18. De confetti zorgde voor een feestelijk geheel. De Ruiter koos daarnaast rood en groen als hoofdkleuren, de kleuren van een tomaat.

case-deruiter

In de binnenkant van de kaart was een 2D-afbeelding verwerkt van drie tomaten. Deze klapten uit bij het openen van de kaart. Dit zorgde voor een verrassend effect. Ook in de binnenkant waren de ballonnen en confetti te zien. Op de rechterzijde stond een Franse tekst waarin toelichting werd gegeven over de tomaat. De kaart werd passend afgesloten met een tomaatrode achterkant. Het eindproduct was een feestelijke kaart met een verrassend effect.

Naast het standaard A5-formaat van de Pop-up Card hebben wij ook een A6-formaat. Wilt u het nog specialer maken? Kies dan bijvoorbeeld voor onze Pop-up schuifkaart, Mega pop-up kaart of Pop-up kaart met lagen. Wij hebben diverse bijzondere varianten. Bekijk onze Pop-up Cards overzichtspagina voor alle varianten. Verder wordt dit product gemaakt met een snijplotter waardoor een kleine oplage ook mogelijk is. Deze manier van produceren zorgt ervoor dat wij zeer kleine details kunnen verwerken in de kaart.

Wilt u aanvullende informatie over onze Pop-up Card ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Ook kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen. Wilt u zich nog wat meer oriënteren op onze producten? Vraag dan vrijblijvend een Sample Box aan. Hierbij bepaalt u zelf welke samples u ontvangt.