Case Direct Mailing Flessenpost Paal 50

Paal 50 is een evenementenbureau welke als doel heeft om iedereen op een unieke manier het eiland Vlieland te laten beleven. Voor diverse gelegenheden biedt de organisatie activiteiten aan op het strand, in de duinen en in het bos. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld GPS-tochten, kitesurfen, mountainbiken en Expeditie Robinson van het populaire televisieprogramma. Naast deze activiteiten biedt Paal 50 ook een foodtruck aan waarmee kan worden geluncht, geborreld of gebarbecued in de duinen van Vlieland. Om aandacht te trekken voor de mogelijkheid tot het houden van een bedrijfsuitje bij Paal 50, is gebruik gemaakt van een bijzonder communicatiemiddel van LocoMail die deze boodschap extra goed kon overbrengen.

Flessenpost communicatiemiddel

Paal 50 heeft ervoor gekozen de Flessenpost in te zetten. Op de sticker van de fles staat de tekst “Spoel aan!”. Deze boodschap sluit natuurlijk perfect aan bij het bijzondere communicatiemiddel. In de fles zit een dubbelzijdig full colour bedrukte kaart, welke ook duidelijk de boodschap laat overkomen: “Uw bedrijfsuitje op Vlieland? Hiervoor strandt u het liefst aan bij Paal 50!”. Door de boodschap goed te combineren met een bijzonder communicatiemiddel, komt deze extra goed binnen bij de ontvanger. Hierdoor wordt namelijk nieuwsgierigheid gewekt, is er sprake van een hogere attentiewaarde en heb je een nog hogere kans op meer klanten die reageren op de call-to-action.

Een bijzonder communicatiemiddel met een duidelijke boodschap

De sticker op de fles en de voorkant van de kaart zijn gebruikt voor de boodschap. Op de achterzijde van de kaart is alle informatie vermeldt die de ontvanger moet weten over het boeken van een bedrijfsuitje bij dit evenementenbureau. De Flessenpost uitnodiging biedt veel communicatieruimte voor zowel informatie als afbeeldingen. Dit maakt de Flessenpost een bijzonder communicatiemiddel.

Bovenstaand voorbeeld geeft goed de voordelen aan van het laten aansluiten van de boodschap bij de direct mailing. Neem een kijkje bij onze direct mailings om te kijken welk product effectief aansluit bij uw boodschap. Naast de Flessenpost kunt u bijvoorbeeld kiezen voor het Vogelhuisje als u een duurzame boodschap wilt delen. Het Pop-up Huisje versterkt de boodschap van een organisatie die gaat verhuizen en gebruik de ChangeCard als uw organisatie een nieuwe huisstijl wil presenteren.

Heeft u vagen over welke producten het beste passen bij uw boodschap? Of wilt u weten hoe u deze boodschap het effectiefst kunt verwerken op het bijzondere communicatiemiddel? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.