Case Direct Mailing ChangeCard Lamellenkaart Warby Parker

Afgelopen woensdag tijdens het PromZ event heeft LocoMail, voorheen LocoMix, haar nieuwe bedrijfsnaam geïntroduceerd aan bezoekers van het Promz event.  Naast de nieuwe bedrijfsnaam, vernieuwde website,  introduceerde het ook drie nieuwe mailingproducten: de ChangeCard, de Haxagoon en het Huisje.  Zowel de introductie van LocoMail als de nieuwe DM-producten werden goed ontvangen. Conclusie: LocoMail succesvol geïntroduceerd op het PromZ Event

De naam LocoMail zegt al genoeg:  gekke en opvallende mailingen met een uniek verrassingseffect, die opvallen tussen de reguliere poststukken. De aandacht op uw boodschap zal daarom extra worden getrokken waardoor de respons aantoonbaar hoger is dan een digitale mailing of een klassieke direct mail. Onze producten en werkprocessen zijn zo ontwikkeld en ingericht dat het mogelijk is om in korte tijd zowel kleine als grote producties te voltooien.

Introductie nieuwe DM-producten

Drie nieuwe producten heeft LocoMail geïntroduceerd. De ChangeCard: licht van gewicht met een uniek verrassingseffect. Als de ontvanger aan de zijkant trekt, worden er twee afbeeldingen over elkaar heen geschoven waardoor er een nieuwe afbeelding ontstaat.

Daarnaast twee nieuwe varianten van de Out of the Box:  de Hexagoon, welke bestaat uit 14 vlakken die full colour bedrukt kunnen worden.  En het Huisje; een Out of the Box met een unieke vorm.  Beide DM-producten knallen zoals gewoonlijk uit de envelop. Op www.locomail.nl kunt u alle informatie over onze opvallende direct mail producten teruglezen.

Maatschappelijk verantwoord
LocoMail wilt de wereld mooi houden voor de volgende generatie en houdt daarom rekening met het milieu. Uitsluitend FSC-papier, nauwelijks restafval tijdens de productie en het afval dat we produceren scheiden we.  LocoMail is gevestigd in het Utrechts Werkbedrijf. Het ‘’UW’’ biedt mensen die net buiten de arbeidsmarkt vallen werk aan.  Zo blijft de productie in eigen beheer en kan LocoMail snelle doorlooptijden garanderen. Een win-win situatie voor iedereen.

Turning Card (Beursfolder PromZ)
Tijdens het PromZ event kregen wij veel vragen en klachten over de Turning Card die was bijgevoegd bij de beursfolder. De Turning Card viel namelijk uit elkaar waardoor bezoekers zich afvroegen of LocoMail de producent is van deze kaart.  Om verwarring te voorkomen: de Turning Card is geproduceerd door een ander bedrijf.  LocoMail hanteert al ruim 11 jaar één andere productiemethode.

Conclusie: LocoMail succesvol geïntroduceerd op het PromZ Event!