Case Direct Mailing BliQje Aankondiging NTF

Met het onderscheidende direct mail BliQje kondigde NTF aan dat zij weer op Gastvrij Rotterdam, de horecavakbeurs voor ambitieuze horeca professionals, stonden. Daarnaast lieten zij weten dat zij op deze beurs zouden staan met hun nieuwe bestelmodule e-table. Om meteen de aandacht van de ontvanger te trekken, is er voor de tekst op de sticker gebruikt gemaakt van felle oranje en gele kleuren. Door de zwarte achtergrond kleur vallen de felle kleuren van de tekst meteen op. De tekst maakt ook meteen duidelijk waar het om gaat, namelijk Gastvrij Rotterdam. De combinatie van een sterk ontwerp en een onderscheidend mailing product, maakt dit een succesvolle direct mailing.

BliQje Direct Mail Aankondiging Evenement NTF

Mogelijkheden BliQje direct mail

Het BliQje is van zichzelf al onderscheidend, maar met een pakkende tekst en een mooi ontwerp valt deze direct mailing direct op. Zoals bij deze direct mailing is gedaan met de tekst: ‘Een blik op de digitale toekomst tijdens Gastvrij Rotterdam.’ Daarnaast kunt u ook kiezen uit twee verschillende soorten BliQjes, namelijk tussen de pull-en slide-open. NTF heeft gebruik gemaakt van het slide-open BliQje.

Het pull-open BliQje ziet eruit als een sardineblikje en weegt 51 gram. Door aan het lipje van het pull-open BliQje te trekken open je het BliQje en wordt de boodschap duidelijk. Het voordeel van het slide-open BliQje, is dat deze bewaard kan worden. Het effect van deze direct mailing kan daardoor meerdere malen worden beleefd. Het slide-open BliQje weegt 66 gram. Daarnaast kan het BliQje gebruikt worden om dingen in op te bergen en te bewaren. NTF koos met deze reden voor de laatste variant als evenement aankondiging/uitnodiging.

De sticker op de voorkant van het BliQje direct mail kan in uw eigen huisstijl worden opgemaakt. Daarnaast kunt u er voor kiezen om de boodschap meteen op de sticker te plaatsen of om de mailing geheimzinnig te houden. Dit zodat de ontvanger extra nieuwsgierig wordt naar de inhoud van het BliQje.

Wat betreft de inhoud van het BliQje direct mail zijn er ook veel mogelijkheden. Afhankelijk van het door u gekozen BliQje, kunt u kiezen voor verschillende soorten inlegkaartjes. Zo kan in het pull-open BliQje geen inlegkaartje met een enkele ril, aangezien deze dan niet door de sleuf in de zijkant van de mailing past. Het standaard inlegkaartje is 135mm bij 172mm. Doordat het BliQje open kan, kunnen er ook grote kaarten of kleine gadgets toegevoegd worden aan de mailing. Maak de kaartjes in dezelfde stijl als de sticker op de buitenkant van het BliQje om een samenhangende mailing te creëren.

Onderscheidende mailing versturen?

Wilt u ook een opvallende en onderscheidende direct mail versturen? Bekijk dan al onze DM producten. Hebben wij uw nieuwsgierigheid over het BliQje gewekt? Vraag dan een sample en/of offerte aan. Mocht u vragen hebben over de personalisatie mogelijkheden, de prijzen of het effect, aarzel dan niet om contant met ons op te nemen.